Guy Coulon a Gary Reynders hovořili o testu v Kataru

Šéfmechanici Colina Edwardse a Jamese Toselanda z Tech 3.
Po druhém předsezonním testu královské kubatury je skutečně dost obtížné říct, komu z týmu Monster Yamaha Tech 3 vlastně prospěla tolik diskutovaná změna na postech šéfmechaniků Colina Edwardse a Jamese Toselanda.

Colin Edwards nyní jede ve velké pohodě a spolu se svým šéfem mechaniků Guy Coulonem, zdá se přišli na recept, jak si poradit s přechodem na nové pneumatiky Bridgestone. Na druhou stranu James Toseland získal Gary Reynderse, aby v letošním roce posunul svou výkonnostní laťku zase o něco výše, ale nehoda v Malajsii vrátila britského jezdce znovu na začátek.

K testu v Kataru Guy Coulon uvedl: „Strávili jsme hodně času prací na nastavení podvozku, ačkoliv to nebylo vůbec jednoduché vzhledem k počasí a stavu dráhy. Nebylo tam pro to moc prostoru, protože pozdě večer začínalo být skutečně dost chladno a vlhko, takže tam nebyla dostatečná přilnavost.“

„V průběhu celého testu jsme neměli problémy a Colin byl skutečně spokojený s výsledkem simulace závodu,“ řekl šéf mechaniků Colina Edwardse. „Byla jeho první na pneumatikách Bridgestone a získali jsme díky ní hodně zkušeností a informací. Konzistence pneumatik je velmi působivá a Colin byl v druhé polovině simulace ještě rychlejší.“

„Nyní máme mnohem lepší přehled o předních a zadních pneumatikách. Pozitivní je, že jsme od Sepangu moc neměnili nastavení, takže máme motocykl, který funguje na dvou různých okruzích a za velmi rozdílných podmínek,“ dodal závěrem Guy Coulon.

Zatímco se nyní Edwards věnuje nastavení Yamahy, přizpůsobení se pneumatikám Bridgestone a je v psychické pohodě, což u závodníka znamená polovinu úspěchu, James Toseland si postupně obnovuje ztracenou jistotu a vzhledem k tomu, že nás čeká už jen dvoudenní test v Jerezu, má Toseland jen minimum času, aby se dostal zpátky do formy.

„James poslední večer nakonec našel určitou jistotu, ale řešili jsme problémy, které měl s měkkou přední pneumatikou,“ uvedl šéf mechaniků Jamese Toselanda Gary Reynders. „Měli jsme podobný problém jak v Sepangu, ale nejsou to vibrace. Je to tendence se rozkmitat během brždění.“

„Zkoušeli jsme spoustu různých nastavení, ale tuto spornou záležitost to nevyřešilo. Velkým pozitivem je skutečnost, že už nyní má James pocit, že může jet mnohem rychleji. Jeho jistota se vrátila a on teď může zabrat mnohem výrazněji,“ uvedl Reynders a k příštímu testu na jihu Španělska závěrem řekl: „V Jerezu budeme tvrdě pracovat, abychom zase postoupili o něco dopředu a prodiskutujeme to s Yamahou a uvidíme, zda najdou nějaké řešení.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

16. července | Johann Zarco dnes slaví 28 let.
15. července | Pol Espargaro, Alex Rins a Jack Miller upadli hned po startu: odkaz
15. července | Alonso Lopez musel po nehodě v závodě do zdravotního střediska. odkaz
15. července | Aleix Espargaro dnes nepojede z důvodu poranění hrudníku. odkaz
15. července | Do zdravotního střediska musel po své nehodě i Fabio Quartararo. odkaz

Harmonogram

GP České republiky, Brno
Pátek 3. srpna
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 4. srpna
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 5. srpna    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00