Ty jsi neskutečný hlupák. Stále a stále se zabývat jediným člověkem dokola. Já dokáži pochopit lidi co nikdy nefandili Valemu a věř mi znám jich dost, ale nikdo není takový primitiv jako ty. Právě nedávno jsme zase já s kamarádem řešil tvoje trapné příspěvky a pozor on je antirossista a říkal mi, že ty musíš být strašná nula v životě a já s ním souhlasím. Rozumný člověk přidá pár příspěvků, ale jak už tu bylo psáno meleme meleme stále dokola je o ničem. Nechtěl jsem takhle na tebe útočit, ale prostě už to nešlo. Fandi si svému Lorenzovi nebo komu fandíš, ale s rozumem a nebuď fanatický blázen to je malá rada.
Tohle mě strašně fascinuje. Není to poprvé co nějakej jouda píše že jsem jistě v životě ničeho nedosáhnul, jsem zamindrákovaná nula a podobně. Jo kdyby jste jen tušili, jak špatnej máte odhad. Sice nikdy neříkej, že by nemohlo být lépe, ale já jsem teď absolutně spokojenej.
Ještě bych si dovolil citovat jedno rčení "Pro hlupáka každý hloupý" Forest Gump
Vyprdni se na Gumpa. Tebe se spíš týká jiné spojení, ale ryze české....Válku s blbcem nelze vyhrát, nicméně je nutné ji vést. (J. Werich) ;-):-)
To si ale můžu přisvojit i já pro sebe. Já také nikdy nemohu přesvědčit fandy 46, že není až tak fenomenální. To je moje válka, kterou nemůžu vyhrát, ale vedu ji neustále. I když jsem používal reálné a skutečné argumenty, tak to stejně nemělo ždnou váhu, tak teď už si jen píchám do mrtvého.
Jsme s kamarádem dnes tak rozebíraly sci-fi teoretickou úvahu.Píše se rok 2002 a Rossi přicházi s jedním titulem na 500 do čtyrtaktní Ducati. Italům se plní sen a vyhlíží v lepší zítřky. Rossi je ale průměrným jezdcem a zajíždí v sezoně výsledky jako zajížděl ve skutečném světě loni. V tom vymyšleném zůstává několik dalších sezon u Ducati a nedaří se, přechází k satelitům Hondy, kde zajíždí uspokojivé výsledky a kde také ukončí kariéru. Už nikdy nezopakoval úspěch z éry dvoutaktů a jeho fandové tvoří jen malou obec.
Vysnil sis pro sebe krásnou pohádku,ale on,bohužel pro tebe,úspěch z éry dvoutaktů,zopakoval ještě šestkrát.A zatím ho nikdo nenapodobil.Ano,..zatím.To musí být pro tebe těžká rána,..chápu:-S
Základ je, že už žádnej další nebude. To mě uklidňuje natolik, že mi doktor mohl vysadit tišící léky.
Ty máš z Rossiho těžkej mindrák,ale pomluvama a pohádkama se to nespraví to chce odbornou pomoc!!!
Tohle bylo také dobré. To není mindrák. To je radost, že už konečně má podmínky jako všichni ostatní.A jako co by ta odborná pomoc měla znamenat. To jako by mi nějakej odborník vymyl mozek a nalil tam žlutej svět, ve kterém je jen jediný pán? To já bych zase nějakého odborníka naordinoval žlutým sektářům uctívajícím jediného Guru Valeho.
Víš nemusíš být žlutej to po tobě nikdo nechce,stačí když budeš soudnej;-)
šak já jsu
Tak to jediné nejsi:-P:-P;-)
tedy spíše rozebírali
No už by to chtělo aby jsi začal řešit někoho jiného.... ;-)
už trošku kolovrátek, že jo? ;-)Tak málo příspěvků tu je, ale vždycky měl téměř každý jeden nějakou informační hodnotu. Furt je jich tu málo, ale už musím některé vynechávat jako vedle u zelených - nudí :-S
to bohužel začalo platit o příspěvcích fanouška ze stejného tábora jako mám já :-(
Již loni jsem Maxovy adresoval.....maleme meleme kávu, pro dědka i bábu, ale na maxe to neplatí, protože nenávist je silnější, než rozum. Komu není rady, není ani pomoci. Je to smutné, ale je to tak.:-(
Vy si všichni také pořád melete tu svojí, že ho nenávidím, že se zalikám vztekem a podobně. Přitom já jsem úplně spokojenej, on je mi úplně ukradenej, protože má to co sám chtěl. Vždyť si to sám přál a nikdo ho tam nenutil přestoupit. Já mu tu Ducati proto přeju z celého srdce a přeju mu ať u ní klidně zústane do konce kariéry, třeba a´t tam jezdí 10 dalších let. Pokud někam přejde tak to bude zase jeho věc. Třeba ať klidně vystřídá všechny značky světa. Na žádnej další titul už nemá a žádnej už neudělá.Někde jsem napsal, že jsem spokojenej, že došlo na protekčního hošíka. To je také pravda. To proboha není nenávist, to je spíše pocit zadostiučinění střídající se se škodolibostí k jeho roky zaslepeným fans.
To je dokonce horší,než obyčejná nenávist,..tohle je hnacím motorem tvého žití a bytí.Opravdu ti není co závidět.
Jako gramofonová deska a dokonce prý je to ještě horší... To abych nemohl v noci klidně spát a pořád se spocený budil a křičel ze spaní ne, desátej titul ne!!!Zase mu tak nefanděte. O Rossim píšu a myslím akorát když jsem na těchto stránkách, což je pokud se v zaměstnání nudím a zrovna se nic důležitého neřeší na mém oblíbenějším foru a pak když se koukám večer a jsem zvědavej koho jsem zase naštval a zvednul ze židle. Jinak hnacím motorem mého žití je kolo. Ladím formu před závody a finišuju jarní přípravu. Rozčiluje mě počasí, kvůli kterému se místo projížděk venku potím doma dlouhé hodiny na trenažéru a čumím při tom na filmy, nebo cyklistické závody.Rozčilujou mě hovada v autech, co když se konečně vyčasí, snad soutěží o to, kdo těsněji mine cyklistu.Já už nejsem motorkář, já už jsem cyklista. Motorky pro mne znamenají jen pár víkendů v roce, pokud se zrovna nejede nějakej závod na kolech. Jednou si zase koupím nějakého litra. Ale jen na rok, abych si zase připoměl to zrychlení. Moc na tom ale nenajezdím, v lese je mi na kole lépe.K Rossimu necítím nenávist ani zlobu. Jestli k němu chovám nějakou emoci, tak je to lítost. Ale není to taková lítost s přáním aby zase vítězil, ale taková s přáním aby jezdil to na co má. Ať si klidně jde do tovární Hondy a bojuje o bednu, vedle Lorenza ani Stonera dle mě šanci na titul nemá (tohle tvrzení je snad nenávist????). Konečně už nemá nejlepší motorku v poli a závody jsou zajímavé a né nudné jako v dobách, kdy v každém závodě odjížděl a potvrzoval reklamní slogan, tuším Audi "náskok díky technice".Navíc Rossi je motor sledování dění okolo GP a pravda, více mě zajímalo jak na tom bude Ducati, než jestli se Yamaze podaří postavit lepší motorku. Až přestane jezdit, přestanu diskutovat. V klidu si shlédnu závody, třeba v úterý až budou ke stažení s komentářem a budu fandit Jorgemu a doufat, že splní to, co v něm já vidím.
moc Ti přeji ať už navlékneš elasťáky a šlápneš do pedálů....
Případ Rossi-Ducati už nabírá opravdu obludných rozměrů. Profesor ukázal, že bez nejlepší motorky je jen průměrný jezdec MS, ale ještě mu to samotnému nedošlo, takže kope na všechny strany. Vše je špatně, kromě jeho samozřejmě :)) Co vše bylo na motorce špatně? Všechno :))) "Rám", předek, zadek, gumy, reakce motoru, výkon motoru, řazení, poloha jezdce, vyvážení a zase rám. A letos znovu rám, gumy, reakce motoru, konstrukce motoru. A u toho se zastavím, protože to je poslední věc, kterou nedostal a asi ani nedostane. Ono lidem u Ducati už zřejmě došlo, že Rossi je za zenitem a jen si vymýšlí a motor s menším sevřením válců určitě nebude. Je to totiž velmi nákladné, Ducati už docházejí dukáty a každému s jen trochou selského rozumu dojde, že to nemůže znamenat žádný zásadní rozdíl. Yamaha vyhrává s "turistickým" řadovým čtyřválcem a Honda vyhrává s V4 72°. Naprosto odlišné motory a oba vyhrávají. Ale náš doktor si našel problém u motoru Ducati s V4 90°. Typ motoru, který ve své dvouválcové superbikové verzi vyhrává odjakživa. Pro zajímavost hlavním rozdílem mezi verzi Zero a současnou tovární verzí je natočení motoru o 30° dozadu. Zase nápad profesora. Pomohlo to něčemu? NE! Nepomůže totiž nic. Jedině, že by zpět koupili nejlepšího jezdce. Stonera.
Koukám na ten Tvůj výplod už druhý den a stále bojuju s tím, jestli reagovat. Dospěl jsem k názoru, že je to potřeba.V první řadě nevím, o jakých obludných rozměrech to tu mluvíš (ty teprve přijdou)Ten článek byl napsán loni v srpnu a není to jen nějaký plk, ale seriozní zamyšlení o Ducati celkově. Tvůj výbuch je celkem neadekvátní a začíná se podobat zdejšímu komikovi Maxovi. Nejde o Rossiho, ale o celkové problematice Ducati. Je s podivem, jak dokážeš zjednodušit výběr motoru a že je to vlastně nepodstatné. Motor je kynetická síla a záludná setrvačnost, tak proč by to fakt nemohlo být špatně? Kde bereš tu jistotu, že je to vlastně jen "brnkačka" a ten Rossi s Burgesem si jen vymýšlí. Hoda i Yamaha mají odlišné úhly, ale ani jeden není do L a to je dost podstatné. Že to používají už 40let? Tak to není výhoda, to je spíš smutné. Nikdo Ti nebere zásluhy Caseyho, protože je to opravdu borec, ale i on s tím šíleně bojoval a odmarodil to. Jezdit na 110% se dá asi jen v jeho věku a i tak to každý nedokáže. Tím vším chci říct, abys to nestavěl do roviny Rossi-Ducati, ale přečti si ten článek v klidu ještě dvakrát a potom pochopíš. To fakt nepsal žádnej jarpet;-)
To je mu jedno.on ma svoj zavor a neake konstrukcne vady su mu fuk.morka ako morka.hlavne ze ma kapotaz.
Neviem kde je ten odkaz na ten clanok zo vcera ale urcite by si ho s64 mal precitat lebo aspon by videl ake tu popisal kraviny.v tom clanku vsekto davalo logiku a motor L4 90° je uplne nieco ine ako WSBK dvojvalec.Fakt takuto zmes bludov som uz davno necital.
Taky by mě zajímalo, kde ten článek je, někdo ho vymazal. Nechápu proč....:-O
I kdyby mu postavily na přaní motor typu boxer, tak to nezmění fakt, že jej s přehledem dokážou zaříznout jezdci na satelitech, včetně Karla. Co by na tom asi jinej motor změnil. To jako si myslíš, že by najednou on byl nejlepší u Ducati a zbytek jezdců na Ducati porážel rozdílem třídy? Kravina.
Jé, ten první odstavec. Radost to číst od někoho jiného než jen sám od sebe:-D;-)
Stoner by asi do Ducny nešel, protože pokud si vzpomínáš, tak od Ducati utekl, a otázka zní: Proč?? Zřejmě kdyby byl přesvědčený o kvalitě motorky (kterou on sám léta "vyvíjel"), nikdy by neodešel. Stoner si několikrát stěžoval, že ho u Ducati neposlouchali a všechno byl pro ně hrozný problém, hlavně co se týče vývoje- a najednou když se Rossimu zrovna nedaří, tak všichni budou tvrdit, že je to jenom jezdcem a Ducna je vlastně skvělá motorka. Není skvělá- i Hayden, který na ní jezdí už pár let, ztrácí na vedoucího jezdce po závodě půl minuty. Vůbec neberu Stonerovi, že je dobrý jezdec, ale loni měl prostě štěstí, že přestoupil na nejlepší motorku ve startovním poli, tak to prostě je. Na Ducati by se trápil i on- třeba ne tak jako Rossi, ale trápil. Něco tu masivní nedotáčivost musí způsobovat, nestěžuje si na ní jenom Rossi.
Je fakt,že Stoner měl problémy s továrnou,kde ho vůbec neposlouchali což bylo jedním z důvodů proč odešel,ale na podzim 2010 měli v rukou konkurence schopný motocykl. Stoner s ním byl 9x na bedně.(3x první,2x druhý,4x třetí)
Jenže kdyby Ducati poslouchala Stonera tak jak poslouchá Rossiho a udělala s ním tolik změn jako nyní, tak třeba dnes také útočí na bednu i Haydnem. Jako horší už by to nebylo a sám Hayden loni znechuceně prohlásil, že každý krok vpřed po příchodu Rossiho je následován dvěma kroky vzad. Až letos je spokojenej s motorkou a nenadává.
Nikdo mě nepřesvědčí, že Stoner je lepší vývojář než Rossi, tomu snad nikdo nemůže věřit. Ikdyž uznávám, že Casey má perfektního šéfmechanika, který umí motorku naladit, možná líp než Burgess- proti tomu žádná.
Je spokojenej s 30 vteřinovou ztrátou na vítěze? Tak to mu stačí fakt málo.
Tak Kubík zítra z třetího místa Sylvain čtvrtý. http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame.asp?p_S_Campionato=SBK&p_Anno=2012&p_Round=NED&p_Sessione=Q5AMoc se nedaří adaptovat Hiroshi Aoyamovi, že to není o motocyklu potvrzuje druhým místem a o 5s lepším časem jeho stájový kolega J.Rea :-S
Super clanok.vela veci ktore su strasne zaujimave a mali by si ho precitat hlavne v ducati a aj vsetci co si myslia ze rossi je vsetkemu problem co sa tyka vykonov na ducati.
Wsbk , tak první kvalda pro S. Guintoliho ..dvanáctý Jakub ztrácí 2s
No jo, mohli si podržet Lorise jako testmena a měli by vystaráno.
Co to čtu že Ducati s Audi kují pikle?Znamená to že Audi Duknu kupuje?
jj, už je to tak ;-)
hezky pěkně! Tak uvidíme, jak to Dukna (konkrétně v MotoGP) uchopí ;-)
No tak to mě klepne uvidíme co udělají s tou přilnavostí a odezvou na předku.A snad to už ku.va pojede :-D
německý důraz do práce potřebuje Ducati jako sůl! Tak doufám, že se to projeví co nejdřív :-)
tak tak-taloši to je len samé KAPUČÍÍÍNOOO-MASKARBONÉÉÉ....:-D:-D:-D,to ich adolf naučí jak sa ohýýbať;-):-P
Doufám,že první, co by šetřivý Němci udělali, by nebyla výpověď pro Maestra. :-O Nejdražší jezdec nemůže jezdit skoro poslední a ještě kritizovat.:-D;-);-);-)
Spíš zavede nějakej motivační odměňovací systém. Něco jako peníze za body a prémie pouze za bednu. Myslím, že by na prémiích moc nevyplatily. Nožná něco málo Nickymu.
cože, nová aucati? :-Otak to rossi ten titul na dukně nestihne, ;-)
s tím názvem si to trefil ted to prosadit at to Etien předělá :-D
No to znamená zase vzdálení místa u ducati pro Karla. Pokud to je takhle , tak si možná prosadí Stefana Bradla ;-)
doufám že né myslím si že by Karel přebil Bradla prachama ;-)
Mozu testovat kolko chcu.pokial testman nebude niekto vykonnejsie ako Franco tak smola.a nicky to za dva dni nevytrhne.ak od pol sezony sa niekto z duc duc dostane na bednu tak mozu byt nadmieru spokojny.a to myslim v suchom zavode,lebo na mokru im to vcelku ide.
no a Vale je jako kde? I na to bylo duo Rossi-Burgess angažováno, nebo ne? Dle všech historických indícií posledních let to byl element, který postavil bajk spoustě "sice topjezdců, ale jen pouhopouhým jezdcům", kteří prostě nedostali ten pověstný šroubovák do kolébky....Zájem je fuč, začínám věřit, že fuč bude brzy i Rossi..... :-S
Nicky dohání ztrátu z testů.Proto má i pneu.Podle mně je to teď o počtu pneu a Vale tím,že testoval loni už má víc objetých.
ano, to může být možné s těma gumama (to netuším ani zdálky), ale promiň, když jsou s "nejnovější závodní" GP12 ve s*ačkách, tak je fuk, jestli se teď budou nějaký čas na velkých cenách plácat s vyladěním nové GP12 a dá-li pánbu začnou sbírat body (třeba v polovině sezony) nebo teď máknou, ať jsou co nejdřív tam kde mají být, začnou sbírat body už v třetině sezony a holt poslední třeba dvě VC budou nějak penalizováni za spotřebovanou obuv....podle mě je ta druhá varianta nejen serióznější směrem k fanouškům, ale i ke sponzorům....já osobně bych tedy radši viděla snahu od začátku i za cenu pozdějších ztrát než četla milion TZ o tom "jak ano a jak ne a jak pevný svazek a jak nikdo neposlouchá". V podstatě mě tento tým nechává chladnou, jen je mi osobně a vnitřně líto Jeremyho - ten si to, myslím, nezaslouží...sorry jsem se rozkecla :-S
Tusim ze maj dano kolik muze kdo natestovat (ojet gum) a tak proste Rossi ma uz min moznosti. Ale kdo vi co se stane...
je to možné, tohle fakt nevím....ten zbytek byl jen takový fanouškovský povzdech ;-)
Je to tak s těma gumama a myslím,že si je šetří až po příjmu nových dílů,ještě bde práce ažaž ;-)
To je rozumný názor ,jelikož se pracuje na odstranění nedotáčivosti bude se čekat ,jelikož nastavení vyzkoušeli všechny a bez nových dílů by to byla vyloženě ztráta peněz času a nervů.
Nebo vsází vše na Nickyho.
Myslím že každý pojede své. Ducati si už nemůže dovolit riskovat a vsázet na zázrak od jednoho.
ale v tom případě by bylo v zájmu celé Ducati, aby si Nicky ty pošetřené gumky nechal taky na nové díly, ne? Jen babská logika, ale asi ví, co dělají, no....
i mně to připadne podivné, jsem zvědavý, jetli k tomu bude nějaké vyjádření ze strany Rossiho nebo Ducati
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.