...áá,opět vědecky podloženo..
Mrakomor: vzdy stoji? No rekl bych ze nikdy protoze si nastavuji obe motorky..a kdyz nejakou rozsype tak vyjede na druhe dokud mu tu prvni nespravijou atd...a ted uz absolutne nevim kde to bylo (ale nejspis nekde v 125/250, kde taky zrusili nahradni motorky) a nejakej tym z toho personalu kterej se staral o ty druhy motorky a tudiz jim zbyl, tak z nich slozil novej tym pro tretiho jezdce...takze jakoze kvuli dvoum motorkam mel jezdec trebas 15 mechaniku, ale kdyz je jedna motorka tak staci 10 a z tech peti a peti slozili dalsi tym pro dalsiho jezdce...No a v motogp tim omezenim motoru na tri zavody a zrusenim poloviny biku usetri dost, takze nemusijou objetovat 50% motorek ale treba jen 25% a zbytek nechat pro dalsi jezdce..proste moznosti je kolik chces:)
Určitě je něco na tom co píše Mrakomor. Zní to logicky, že zůstanou dvě motky volný, ale servis kolem nich + výroba nových motorů je to co se nyní továrny snaží omezovat z důvodu finanční krize.Ale myslím, že každý fanoušek by uvítal početnější startovní pole a více jezdců zapojných vboji o titul.
kvasa: Přemýšlej.Jedna jezdí a druhá vždy stojí. Kdyby ty dvě co stojí v každým teamu dali dalším dvěma jezdcům navíc musí vyrobyt dvakrát tolik motorů jako ted.Kde je ta uspora?
no jako urcite je spies talent ale este sa uvidi ci fakt taky obrovksy urcite ho v moto gp chcem
Já bych bral Moto GP, kdybych měl na výběr mezi WSBK nebo Moto GP.
hubas111: mit tri motorky v tymu bych pristi rok nevidel jako zadnej problem...ma totiz byt pravidlo ze pro jezdce jen jedna motorka, takze kdyz kazdej tym polevi o jednu motorku, vezme jednoho jezdca kterej jim pritahne jeste sponzory atd...No zalezi jestli vyrobci s totim pravidlem proste nesnizi vyrobu motorke na polovinu:) To by byl pruser....
Spies bere WSBK jako prestupni stanici. Nic jineho nez titul ho nezajma. Na me pusobi stejne odhodlane jako Rossi. Tyhle dva chci videt v souboji.BTW: Suzuki sou trotlove, ze ho nechali odejit. Tenhle chlapik je budoucnost MotoGP. Myslim, ze Pedrosa, Chorche a Stoner zustanou na druhem fleku ....
Spies jasně proklamoval, že už se chtěl letos dostat do MOTO GP, ale sedačky byly již obsazeny. V dnešní ekonomické situaci je dost nemyslitelné, že by Yamaha postavila nebo respektive tým Ponchrala třetí motku. I v době, kdy byla ekonomika např. v roce 2007 na vrcholu týmy nestavěli 3 motky ani omylem. Ale spíš to vidím jako dobře vyvinutej tlak na duo Edwards-Thosland, aby se setsakramentsky letos snažili, samozřejmě za předpokladu, že bude závodní komplet Yamahy konkurence schopnej. Dle předsezóních testů to vypadá, že by mohl být. Více ukáží oficiální IRTA testy.
vzdyt se na motogp trebe jak malej jarda. Uz nekolikrat rekl ze je jeho cilem se dostat v motogp...myslim ze ani ta yamaha v sbk nepocita s tim ze jim vyhraje dva tituly...maximalne letos a pak konec:)
hm hm hm , akorat si nejsem jistej, jestli vubec Ben bude do motoGP chtit..........v tehle situaci.......a ja bych byl radsi, kdyby ve WSBK zustal, tam je to ted parada
Povoleny tri motorky maji uz ted..akorat jich vyrobci vic nevyrobi:)
Jestli každý tým bude mít povolen 3 motorky, věřím tomu.
No Thoslend se má letos co ohánět. Je to profík tak doufám, že se s tím popere. Je pravdou, že Spies je opravdu famózní. Co loni na nováčka předvedl ve dvou závodech na americkém kontinentu v barvách Suzuki, tak klobouk dolů. No a do světa WSBK vlítnul jako raketa. Pokud udrží tempo a nedejbože udělá ve WSBK hned titul tak ho lístek do MOTO GP určitě nemine.No na Colina sem moc zvědavej. Tréninky eventuelně kvaldy z jeho strany O.K., ale závody už byly horší, ale u Colina je srdcovkou cit pro přední pneu a Micheliny jak všichni víme poslední dvě sezóny hodne na Bridge ztráceli. O to víc čekám co ten starej pardál na Bridžích letos v závodech předvede
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.