Hiroshi Aoyama ukončil třídenní test v Sepangu

Ve středu ukončil tým Interwetten Honda třídenní test na okruhu v Sepangu. Hiroshi Aoyama od pondělí zvládl celkem sto padesát okruhů a každým dnem své časy zlepšoval.

Až na déšť v úterý odpoledne počasí testování přálo a japonský závodník si rychle zvykal na svůj nový stroj Honda RC212V. Jeho nejlepší čas byl jen o dvě desetiny pomalejší než je rekord okruhu a s takovým výsledkem byli všichni v týmu pana Daniela M. Eppa spokojení.

Ohledně své druhé zkušenosti v sedle závodního prototypu MotoGP Hiroshi Aoyama uvedl: „Bylo velmi důležité, že jsme v tomto ročním období test absolvovali v Sepangu. Podmínky byly ideální, nehledě na déšť v úterý odpoledne.“

„Musím se hodně učit, protože motocykl MotoGP je velmi odlišný od strojů kubatury 125 a 250ccm. Musím si zvyknout na řízení trakce a skutečnost, že tam vše podléhá elektronice. S odvedenou prací jsem spokojen, ale chci udělat víc.“

„Teď pojedu zpátky do Japonska, kde budu s rodinou a přáteli. V lednu se vrátím do Barcelony, kde budu věnovat hodně času analýze dat z tohoto testu, abych byl připravený na další únorový test, když se vrátíme zpátky do Sepangu,“ řekl úřadující mistr světa třídy 250ccm Hiroshi Aoyama.

„Myslím, že tento test byl perfektní,“ hodnotil třídenní pobyt v Malajsii technický ředitel týmu Tom Jojic. „Hiroshi je velmi ambiciózní a výrazný jezdec s technickými schopnostmi. Dnešní čas na kolo 2´02,3 sekundy byl jen o dvě desetiny pomalejší než je rekord okruhu, což je opravdu dobrý výsledek.“

„V tomto testu jsme pracovali stejně jako ve Valencii s motocyklem z roku 2009. Model motocyklu 2010 budeme mít k dispozici pro další test v Sepangu. Od Valencie došlo ke zlepšení, takže jsem celkově s průběhem testu spokojený,“ řekl závěrem technický ředitel Interwetten Honda MotoGP Tom Jojic.

„S testem jsem velmi spokojený,“ byla slova majitele týmu Daniela M. Eppa. „Absolvovat tento test bylo rozhodně správné rozhodnutí. Tým fungoval dokonale, spolu s jezdcem měli příležitost si na sebe zvyknout a společně pracovali opravdu dobře. Hiroshi se na práci plně koncentroval, jezdil konstantní časy a s každým dnem o sekundu rychlejší. Toto je perfektní zakončení roku 2009.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00