Hladký povrch dráhy v Misanu nabízí nízkou přilnavost

Proto Bridgestone přiveze do San Marina měkčí směsi pneumatik.
Misano je okruhem s hladkým povrchem a relativně nízkou přilnavostí, což vyžaduje nasazení měkčích směsí hladkých pneumatik Bridgestone. Bridgestone se proto rozhodl do San Marana letos přivést střední a tvrdou směs přední a zadní pneumatiky a tvrdou směs v případě pneumatiky do mokra.

Třebaže je povrch okruhu hladký, tvrdá směs pneumatiky do mokra se používá díky vysokým teplotám, které obecně v regionu v této roční době panují a tvrdá směs za těchto podmínek nabízí lepší přilnavost.

„V Misanu máme v posledních letech dobrou bilanci, když v roce 2007 vyhrál Casey Stoner a loni Valentino Rossi. Od doby, kdy se v roce 2007 Grand Prix vrátila do San Marina získali jezdci Bridgestone pokaždé pole position a v tomtéž roce bylo prvních pět jezdců v závodu rovněž na našich pneumatikách, což představuje jeden z našich nejlepších výsledků.“

„Po Jorgeho vítězství v Indianapolisu je šampionát v pěti posledních závodech stále otevřený a věřím, že uvidíme napínavé finále už tak zajímavé sezony. Je to velmi vyrovnaný ročník, viděli jsme některé výrazné a těsné souboje a s mnoha úseky intenzivního brždění na okruhu v Misanu věřím, že tento víkend uvidíme další skvělý závod,“ řekl závěrem Hiroshi Yamada.

„Povrch dráhy v Misanu je hladký a nabízí relativně nízkou přilnavost,“ řekl Tohru Ubukata z Bridgestone Motorsport. „Okruh je v podstatě klikatá dráha, ale jsou na něm také některé dlouhé vysokorychlostní zatáčky. Je tam také hodně pomalých a úzkých zatáček a hlavní rovinka není příliš dlouhá, takže pozornost bude zaměřena hlavně na dobrou stabilitu při brždění a trakci ve výjezdu ze zatáček.“

„Pro klikatou povahu okruhu, pneumatiky většinu času stráví v náklonu a ne tolik ve svislé poloze, protože rovinka je krátká. To znamená, že dobré nastavení motocyklu tady bude hrát významnou roli, protože jen tak dokáže jezdec ve spojení s motocyklem co nejefektivněji využít potenciálu našich pneumatik,“ řekl závěrem Ubukata.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

10:31 | Dnes je to rok od smrti Nickyho Haydena. odkaz
21. května | Slabší kubatury dnes testují v Le Mans.
20. května | Dovi upadl z vedení: odkaz
20. května | Kornfeilův neuvěřitelný skok přes Bastianiniho motocykl: odkaz
20. května | Smutný di Giannatonio po penalizaci: odkaz

Harmonogram

GP Itálie, Mugello
Pátek 1. června
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 2. června
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 3. června    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00