Hladký povrch dráhy v Misanu nabízí nízkou přilnavost

Proto Bridgestone přiveze do San Marina měkčí směsi pneumatik.
Misano je okruhem s hladkým povrchem a relativně nízkou přilnavostí, což vyžaduje nasazení měkčích směsí hladkých pneumatik Bridgestone. Bridgestone se proto rozhodl do San Marana letos přivést střední a tvrdou směs přední a zadní pneumatiky a tvrdou směs v případě pneumatiky do mokra.

Třebaže je povrch okruhu hladký, tvrdá směs pneumatiky do mokra se používá díky vysokým teplotám, které obecně v regionu v této roční době panují a tvrdá směs za těchto podmínek nabízí lepší přilnavost.

„V Misanu máme v posledních letech dobrou bilanci, když v roce 2007 vyhrál Casey Stoner a loni Valentino Rossi. Od doby, kdy se v roce 2007 Grand Prix vrátila do San Marina získali jezdci Bridgestone pokaždé pole position a v tomtéž roce bylo prvních pět jezdců v závodu rovněž na našich pneumatikách, což představuje jeden z našich nejlepších výsledků.“

„Po Jorgeho vítězství v Indianapolisu je šampionát v pěti posledních závodech stále otevřený a věřím, že uvidíme napínavé finále už tak zajímavé sezony. Je to velmi vyrovnaný ročník, viděli jsme některé výrazné a těsné souboje a s mnoha úseky intenzivního brždění na okruhu v Misanu věřím, že tento víkend uvidíme další skvělý závod,“ řekl závěrem Hiroshi Yamada.

„Povrch dráhy v Misanu je hladký a nabízí relativně nízkou přilnavost,“ řekl Tohru Ubukata z Bridgestone Motorsport. „Okruh je v podstatě klikatá dráha, ale jsou na něm také některé dlouhé vysokorychlostní zatáčky. Je tam také hodně pomalých a úzkých zatáček a hlavní rovinka není příliš dlouhá, takže pozornost bude zaměřena hlavně na dobrou stabilitu při brždění a trakci ve výjezdu ze zatáček.“

„Pro klikatou povahu okruhu, pneumatiky většinu času stráví v náklonu a ne tolik ve svislé poloze, protože rovinka je krátká. To znamená, že dobré nastavení motocyklu tady bude hrát významnou roli, protože jen tak dokáže jezdec ve spojení s motocyklem co nejefektivněji využít potenciálu našich pneumatik,“ řekl závěrem Ubukata.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

13. srpna | Mattia Pasini dnes slaví 33 let.
12. srpna | Randy de Puniet nahradí Kallia v roli testovacího jezdce KTM. Finovo zranění kolene vyžaduje dlouhou léčbu.
12. srpna | Thomas Lüthi pojede příští rok v Moto2 u týmu Intact GP. odkaz
12. srpna | Jaume Masiá je nešťastný, že mu to nevyšlo na podium: odkaz
11. srpna | Přerušení nebylo dlouhé. Dráha už je po Mariniho nehodě vyčištěná. Jezdec je v pořádku.

Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 24. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:40
Moto3 2. trénink   14:10–14:50
MotoGP 2. trénink   15:05–15:50
Moto2 2. trénink   16:05–16:50
Sobota 11. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:40
Moto3 kvalifikace   13:35–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 kvalifikace   16:05–16:50
Neděle 12. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30