Hopkins a De Puniet, oba mají u LCR šanci

Možnost závodit v příštím roce s MotoGP týmem LCR Hondy má překvapivě současný jezdec britského mistrovství superbiků John Hopkins a Randy De Puniet, jezdec satelitní stáje Ducati Pramac Racing.
Hopkins a De Puniet, oba mají u LCR šanci

Letos měl Hopkins šanci závodit společně s Tonim Elíasem, ale jízdu v sedle RC212V s díky odmítl, protože měl tehdy poměrně nabitý program nejen v britském šampionátu, ale také na něho čekal závod na divokou kartu ve světovém šampionátu superbiků.

Především je ale Anglo-Američan náhradním jezdcem Suzuki za Álvara Bautistu. Španěl si v Kataru zlomil nohu a Hopkins musel do sedla GSV-R už v druhém podniku sezony na jihu Španělska. Do víkendu v České republice nastoupil Hopkins opět v barvách Suzuki na divokou kartu, ale po kvalitních výkonech v úvodních trénincích přišel pád v sobotu dopoledne, zlomenina prstů a konec šance se výrazněji prezentovat.

Hopkins touží po návratu do MotoGP a určitě by chtěl zůstat věrný Suzuki, ale rozhodně bude záležet na tom, jak velká bude účast japonského výrobce v nové éře litrových prototypů. Mluví se o tom, že budou pokračovat s 800ccm GSV-R, což by asi nebyl pro Američana ten druh návratu mezi elitu, který si tolik přeje. Možná to je také důvod jednání s LCR.

Randy De Puniet je rovněž v jednáních s šéfem LCR Hondy Cecchinellim. Francouz právě tento tým opustil po skončení loňské sezony a odešel k Pramac Racingu, kde prožívá velmi těžké období. Co bylo důvodem jeho odchodu z týmu, kde vše fungovalo na výbornou, je dodnes záhadou, ale po tak katastrofální sezoně se mu nemůže nikdo divit, že by rád zpátky.

Lucio Cecchinello pro Motorcycle News uvedl: „Jednáme s Johnem Hopkinsem a Randy De Punietem. S Randym nás spojují vynikající vazby a zejména po letošním roce, kdy je nám jasné, že byla loni škoda ukončit naši spolupráci.“

Vedení LCR Hondy také uvažovalo nad jmény jako Álvaro Bautista a Stefan Bradl. „Volbou číslo jedna je ale pro nás Andrea (Dovizioso), pokud podepíše s jiným týmem, budeme uvažovat nad Hopkinsem a De Punietem,“ pokračoval Cecchinello.

LCR Honda po velmi nešťastném ročníku s Tonim Elíasem už něco podobného nemůže zopakovat, partneři a sponzoři nyní vyžadují výsledky, což znamená podepsat smlouvu se zkušeným jezdcem. Rok 2011 tak nebude sezonou experimentů, ale tvrdé dřiny.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

18:46 | Někteří jezdci kategorií Moto3 a Moto2 dnes testovali v Aragonii. Test však dost komplikoval silný vítr.
23. září | Lorenzo si myslí, že za jeho pád může Márquez.
23. září | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
23. září | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
23. září | A ještě jedna penalizace: odkaz

Harmonogram

GP Thajska, Buriram
Pátek 5. října
Moto3 1. trénink   04:00–04:40
MotoGP 1. trénink   04:55–05:40
Moto2 1. trénink   05:55–06:40
Moto3 2. trénink   08:10–08:50
MotoGP 2. trénink   09:05–09:50
Moto2 2. trénink   10:05–10:50
Sobota 6. října
Moto3 3. trénink   04:00–04:40
MotoGP 3. trénink   04:55–05:40
Moto2 3. trénink   05:55–06:40
Moto3 kvalifikace   07:35–08:15
MotoGP 4. trénink   08:30–09:00
MotoGP 1. kvalifikace   09:10–09:25
MotoGP 2. kvalifikace   09:35–09:50
Moto2 kvalifikace   10:05–10:50
Neděle 7. října    
Moto3 warm up   03:40–04:00
MotoGP warm up   04:10–04:30
Moto2 warm up   04:40–05:00
Moto3 závod   06:00
Moto2 závod   07:20
MotoGP závod   09:00