Hopkins a De Puniet, oba mají u LCR šanci

Možnost závodit v příštím roce s MotoGP týmem LCR Hondy má překvapivě současný jezdec britského mistrovství superbiků John Hopkins a Randy De Puniet, jezdec satelitní stáje Ducati Pramac Racing.
Hopkins a De Puniet, oba mají u LCR šanci

Letos měl Hopkins šanci závodit společně s Tonim Elíasem, ale jízdu v sedle RC212V s díky odmítl, protože měl tehdy poměrně nabitý program nejen v britském šampionátu, ale také na něho čekal závod na divokou kartu ve světovém šampionátu superbiků.

Především je ale Anglo-Američan náhradním jezdcem Suzuki za Álvara Bautistu. Španěl si v Kataru zlomil nohu a Hopkins musel do sedla GSV-R už v druhém podniku sezony na jihu Španělska. Do víkendu v České republice nastoupil Hopkins opět v barvách Suzuki na divokou kartu, ale po kvalitních výkonech v úvodních trénincích přišel pád v sobotu dopoledne, zlomenina prstů a konec šance se výrazněji prezentovat.

Hopkins touží po návratu do MotoGP a určitě by chtěl zůstat věrný Suzuki, ale rozhodně bude záležet na tom, jak velká bude účast japonského výrobce v nové éře litrových prototypů. Mluví se o tom, že budou pokračovat s 800ccm GSV-R, což by asi nebyl pro Američana ten druh návratu mezi elitu, který si tolik přeje. Možná to je také důvod jednání s LCR.

Randy De Puniet je rovněž v jednáních s šéfem LCR Hondy Cecchinellim. Francouz právě tento tým opustil po skončení loňské sezony a odešel k Pramac Racingu, kde prožívá velmi těžké období. Co bylo důvodem jeho odchodu z týmu, kde vše fungovalo na výbornou, je dodnes záhadou, ale po tak katastrofální sezoně se mu nemůže nikdo divit, že by rád zpátky.

Lucio Cecchinello pro Motorcycle News uvedl: „Jednáme s Johnem Hopkinsem a Randy De Punietem. S Randym nás spojují vynikající vazby a zejména po letošním roce, kdy je nám jasné, že byla loni škoda ukončit naši spolupráci.“

Vedení LCR Hondy také uvažovalo nad jmény jako Álvaro Bautista a Stefan Bradl. „Volbou číslo jedna je ale pro nás Andrea (Dovizioso), pokud podepíše s jiným týmem, budeme uvažovat nad Hopkinsem a De Punietem,“ pokračoval Cecchinello.

LCR Honda po velmi nešťastném ročníku s Tonim Elíasem už něco podobného nemůže zopakovat, partneři a sponzoři nyní vyžadují výsledky, což znamená podepsat smlouvu se zkušeným jezdcem. Rok 2011 tak nebude sezonou experimentů, ale tvrdé dřiny.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

16:20 | Nemocného Folgera v Malajsii nahradí Michael van der Mark.
15:42 | Dnes je to 6 let, co zahynul Marco Simoncelli.
22. října | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
22. října | Mir slaví: odkaz
22. října | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00