Je to náročné, ale bojujeme...

Na Automotodromu Brno pokračovala druhým dnem GP ČR, před týmem Montáže Brož Racing byl třetí volný trénink a kvalifikační boj o postavení na startu zítřejšího závodu.
Je to náročné, ale bojujeme...

Ve volném tréninku pokračoval jediný český tým v kategorii Moto2 v přípravě motocyklu FTR, přičemž hlavním cílem bylo nastavení pérování pro náročný brněnský okruh, který má rychlé zatáčky, dlouhé rovinky a velké výškové rozdíly. Bohužel stále se projevoval problém s elektronikou řízení motoru, se kterou tým bojoval již včera. Tento problém se nepodařilo odstranit ani v odpolední kvalifikaci, ve které se Gino Rea snažil získat co nejlepší pozici pro start zítřejšího závodu. Bohužel závada elektroniky se projevuje v těch nejdůležitějších oblastech potřebných pro tuto dráhu, a sice ve ztrátě výkonu při snaze o dosažení maximální rychlosti. To limitovalo jezdce Montáže Brož Racing Teamu, který v kvalifikaci zajel čas 2:04,357, což sice bylo oproti včerejšímu času zlepšení o bezmála půl sekundy, nicméně znamená to start do závodu z 29. pozice.

 Klepněte pro větší obrázek

Gino Rea:

„Dnes to nešlo podle našich plánů. Stále řešíme stejný problém s motorem, jako včera. Vynechává nám zapalování a ztrácíme výkon na všech rovinkách. Smažíme se vyřešit problém, ale je těžké závadu lokalizovat. Pracujeme také na zlepšení nastavení podvozku. Ztráta včerejšího prvního tréninku je hodně znát. Všichni v týmu pracují tvrdě, takže doufáme v odstranění problémů, a že v zítřejším závodě budeme konkurence schopní.“

 Klepněte pro větší obrázek

Jiří Brož, manažer a majitel týmu:

„Celý den řešíme optimální nastavení podvozku. Povedlo se nám udělat trochu krok kupředu, ale stále to není dle našich představ. Také stále pracujeme na odstranění problému s elektronikou motoru. Celý tým pracuje naplno a já doufám, že se nám povede do zítřejšího závodu tyto problémy odstranit. Je to pro nás první závod, a přestože jsme věděli, že to nebude snadné, tak výsledek neodpovídá našim představám. Rádi bychom se při premiéře v Moto2 pohybovali do 22. místa a rozhodně pro to zítra uděláme maximum.“

Klepněte pro větší obrázek

 

5:39 | Michelin zůstane v MotoGP minimálně do roku 2023.
3:39 | Nakagami smetl Ponse: odkaz
3:01 | Lorenzův velký pád: odkaz
20. října | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
20. října | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00