Jednotná řídící elektronika a budoucnost MotoGP

Nattaly_27  |  04. 11. 2012 13:57

jak sa tak pozeram na F1 tak škoda že aj pri Motogp neni také podobné štúdio pred zavodem :-S

odstraneno jannyk F1  |  04. 11. 2012 14:46
smiders F1  |  09. 11. 2012 10:08

Souhlas, totální vopruz. Mně by stačilo studio 5 minut. Stejně slouží pouze k tomu, aby tam narvali co nejvíc reklam. :-S

urugalek  |  04. 11. 2012 12:12

Nestačilo by zrušit jen kontrolu trakce, jak tomu bylo i v F1?

Red Devil F1  |  04. 11. 2012 16:09

Jenže ti uniklo, že F1 má čtyři kola a tak se dá i chyba kompenzovat mimo ideální stopu nebo v unikových afaltových zónách , ale v motoGp by to nejspíš znamenalo víc pádů a možná i nárůst zranění ..je neskutečné, co včechno dokáže jezdec s kontrolou trakce ustát..

No, sice mas trosku pravdu, ale petikila a zpocatku i litry zadnou kontrolu nemeli a zda se, ze " umrtnost " je na stejne urovni. Ja v te kontrole trakce nevidim zadny zazrak. Je to o lidech, rukach a mozku. Ten mozek se jim bohuzel snazi nahradit. Asi tak....

Dyzl F1  |  05. 11. 2012 20:13

To je i můj názor, navíc pokud nebude jednotné i software tak je to zase o ničem, bohatí budou mít lepší než chudé týmy, takže nerovnost se zase zvětší, místo aby předpisy napomáhaly rovným podmínkám.

určite by sa oddelilo zrno od máku či jak je to

ninja

MadMax F1  |  06. 11. 2012 09:30

Bude to znít hnusně, ale myslíš tak jak se oddělila 58? Zrovna jemu podobným nováčkům tak TC zachraňovala život nespočetněkrát.

Red Devil F1  |  06. 11. 2012 13:08

Jj ale možná, kdyby si natloukl dřív, tak se krotil, ale tady ho právě trakce vrátila tam, kde bez ní by určitě nebyl + nepovedené pneumatiky pro minulý ročník (jejich obtížné dostání do provozní teploty v prvních kolech)

MadMax F1  |  06. 11. 2012 16:34

Nezbývá než souhlasit.

To máš pravdu-ale Marco to chcel ešte zachrániť-keby sa spokojil z pádom ,možno by sa len smíknul mimo trať.....takto ho to vyhnalo do rúk osudu....

ninja



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


Harmonogram

GP Velké Británie, Silverstone
Pátek 23. srpna
Moto3 1. trénink   10:00–10:40
MotoGP 1. trénink   10:55–11:40
Moto2 1. trénink   11:55–12:35
Moto3 2. trénink   14:15–14:55
MotoGP 2. trénink   15:10–15:55
Moto2 2. trénink   16:10–16:50
Sobota 24. srpna
Moto3 3. trénink   10:00–10:40
MotoGP 3. trénink   10:55–11:40
Moto2 3. trénink   11:55–12:35
Moto3 1. kvalifikace   13:35–13:50
Moto3 2. kvalifikace   14:00–14:15
MotoGP 4. trénink   14:30–15:00
MotoGP 1. kvalifikace   15:10–15:25
MotoGP 2. kvalifikace   15:35–15:50
Moto2 1. kvalifikace   16:05–16:20
Moto2 2. kvalifikace   16:30–16:45
Neděle 25. srpna    
Moto3 warm up   10:00–10:20
MotoGP warm up   10:30–10:50
Moto2 warm up   11:00–11:20
Moto3 závod   12:20
MotoGP závod   14:00
Moto2 závod   15:30