Jednotná řídící elektronika a budoucnost MotoGP

Nattaly_27  |  04. 11. 2012 13:57

jak sa tak pozeram na F1 tak škoda že aj pri Motogp neni také podobné štúdio pred zavodem :-S

odstraneno jannyk F1  |  04. 11. 2012 14:46
smiders F1  |  09. 11. 2012 10:08

Souhlas, totální vopruz. Mně by stačilo studio 5 minut. Stejně slouží pouze k tomu, aby tam narvali co nejvíc reklam. :-S

urugalek  |  04. 11. 2012 12:12

Nestačilo by zrušit jen kontrolu trakce, jak tomu bylo i v F1?

Red Devil F1  |  04. 11. 2012 16:09

Jenže ti uniklo, že F1 má čtyři kola a tak se dá i chyba kompenzovat mimo ideální stopu nebo v unikových afaltových zónách , ale v motoGp by to nejspíš znamenalo víc pádů a možná i nárůst zranění ..je neskutečné, co včechno dokáže jezdec s kontrolou trakce ustát..

No, sice mas trosku pravdu, ale petikila a zpocatku i litry zadnou kontrolu nemeli a zda se, ze " umrtnost " je na stejne urovni. Ja v te kontrole trakce nevidim zadny zazrak. Je to o lidech, rukach a mozku. Ten mozek se jim bohuzel snazi nahradit. Asi tak....

Dyzl F1  |  05. 11. 2012 20:13

To je i můj názor, navíc pokud nebude jednotné i software tak je to zase o ničem, bohatí budou mít lepší než chudé týmy, takže nerovnost se zase zvětší, místo aby předpisy napomáhaly rovným podmínkám.

určite by sa oddelilo zrno od máku či jak je to

ninja

MadMax F1  |  06. 11. 2012 09:30

Bude to znít hnusně, ale myslíš tak jak se oddělila 58? Zrovna jemu podobným nováčkům tak TC zachraňovala život nespočetněkrát.

Red Devil F1  |  06. 11. 2012 13:08

Jj ale možná, kdyby si natloukl dřív, tak se krotil, ale tady ho právě trakce vrátila tam, kde bez ní by určitě nebyl + nepovedené pneumatiky pro minulý ročník (jejich obtížné dostání do provozní teploty v prvních kolech)

MadMax F1  |  06. 11. 2012 16:34

Nezbývá než souhlasit.

To máš pravdu-ale Marco to chcel ešte zachrániť-keby sa spokojil z pádom ,možno by sa len smíknul mimo trať.....takto ho to vyhnalo do rúk osudu....

ninja



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


10. října | Fabio di Giannatonio dnes slaví 21 let.
10. října | V roce 2022 se MotoGP vrátí do Brazílie: odkaz
6. října | Migno obdržel penalizaci za incident, který způsobil v dnešním závodě. V Japonsku se posune na roštu o šest míst vzad. odkaz
6. října | Márquez stejně jako v Misanu opět překonal Quartarara a vítězí v závodě: odkaz
6. října | Márquez slaví osmý titul: odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 18. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:35
MotoGP 1. trénink   03:50–04:35
Moto3 2. trénink   06:15–06:55
Moto2 2. trénink   07:10–07:50
MotoGP 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 19. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:35
MotoGP 3. trénink   03:50–04:35
Moto3 1. kvalifikace   05:35–05:50
Moto3 2. kvalifikace   06:00–06:15
Moto2 1. kvalifikace   06:30–06:45
Moto2 2. kvalifikace   06:55–07:10
MotoGP 4. trénink   07:25–07:55
MotoGP 1. kvalifikace   08:05–08:20
MotoGP 2. kvalifikace   08:30–08:45
Neděle 20. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   05:00
Moto2 závod   06:20
MotoGP závod   08:00