Jezdci Monster Tech 3 jsou v Assenu mnohem výraznější

Razantní změny v nastavení jim přináší drahocenné desetiny.
I když dvojice jezdců týmu Monster Tech 3 Colin Edwards a James Toseland neměli příležitost testovat modifikace svých Yamah po závodu v Barceloně, zlepšení v dnešním prvním volném tréninku v Assenu bylo viditelné. Colin Edwards hned několikrát figuroval na špici s nerychlejším časem a podobně si vedl i jeho týmový kolega, která se pohyboval kolem pátého místa.

Po prvním volném tréninku je Colin Edwards na sedmé pozici a k výkonu v prvnímu tréninku uvedl: „Byl to celkem slušný den, ale ne senzační. Vrátil jsem se zpátky k nastavení s delším rozvorem, na kterém jsem od zimního testování nejel a je podobné tomu na čem jedou Valentino a Jorge.“

„Jsou tam určité výhody a určité nevýhody, ale zatím mě tam trápí malý problém s předkem motocyklu jaký jsem měl během posledního závodu v Katalánsku,“ pokračoval Edwards. „Každopádně delší rozvor motocykl zlepšil v poslední části této dráhy. Je stabilní v rychlých sekcích a můžu tak získat hodně času, takže jsou tam věci pro i proti.“

„Provedli jsme některé změny, abychom zlepšili zatáčení s motocyklem a jsem si jistý, že se tady můžu pokusit o další stupně vítězů. Miluji zdejší dráhu a mám tady některé dobré výsledky z minula, takže bych opravdu moc rád pro Monster Tech 3 zajistil umístění na stupních vítězů za všechnu tu tvrdou práci, kterou do toho všichni dávají,“ řekl závěrem Colin Edwards.

James Toseland dneska na dráze vypadal velmi jistě a také on byl viditelně spokojený se změnami, které provedli mechanici na jeho M1. K prvnímu tréninku v Assenu britský jezdec uvedl: „Dneska to bylo dobré a na dráze jsem si to užil. Znám zdejší dráhu velmi dobře a to je pak velký rozdíl, když jezdíte tam, kde to znáte.“

„Z deváté pozice si starosti nedělám, protože časy jsou velmi vyrovnané a na prvního ztrácím půl sekundy,“ pokračoval Toseland. „Motocykl byl dneska jiný, když jsme přesunuli hmotnost víc dozadu. Motocykl byl nastavený na velkou přilnavost, ale jakmile se začala závodní pneumatika opotřebovávat už jsem začal mít potíže. Je úžasné jak moc citlivé jsou tyto motocykly na rozložení hmotnosti.“

„Toto nové nastavení je zcela jiné, protože jsme také změnili polohu stupaček stejně jak polohu řídítek a i když se na motocyklu necítím stejně pohodlně jak na mém původním nastavení, na okruhu jsem rozhodně rychlejší a to je to hlavní,“ řekl spokojený James Toseland.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

21. září | FIM odebrala Fenatimu licenci do konce roku 2018.
21. září | Miller tlačil Viňalese odkaz
15. září | Závod MotoGP v Aragonu u týmu Avintia Racing pojede Jordi Torres. Rabat se vrátí nejdříve v Thajsku.
10. září | Marinelli Snipers Team oficiálně potvrdil rozvázání smlouvy s Romanem Fenatim. Jedná se o reakci na včerejší incide… odkaz
10. září | Tři Italové se včera radovali: odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00