Jorge Lorenzo při testech zkoušel nový podvozek

Jorge Lorenzo říká, že test v Jerezu mu pomohl vyřešit dilema, zda dále používat stávající podvozek a nebo již novější specifikaci.
Jorge Lorenzo při testech zkoušel nový podvozek

Španěl testoval jen den poté, co prohrál souboj o druhé místo s nováčkem mistrovství, Marcem Marquezem, v posledních zatáčkách posledního kola.

„Snažil jsem se jet perfektně, nechtěl jsem tolik riskovat,“ řekl po závodě Lorenzo. „Musíme jen trochu zlepšit náš motocykl.“

Bezztrátová převodovka zůstává pro Yamahu prioritou v oblasti vývoje, ale její zavedení je stále v nedohlednu, dodává Lorenzo s tím, že během testů se věnovali dalším oblastem, kde očekávají pokrok.

„Byl to dlouhý den a není snadné vše zvládnout, obzvlášť po třech dnech plných napětí. Jediná věc, kterou teď chci, je odpočinek,“ dodal.

„I přes to si myslím, že výsledky testů stojí za to, protože jsme přišli na některá vylepšení.“

„Zkoušeli jsme i cvičné starty a nakonec jsem dospěl ke stejnému pocitu, který jsem měl loni. Zlepšení startů nám pomůže v dalších závodech.“

„Myslím, že se motocykl ve vývoji opět posunul kupředu, navíc jsme se rozhodli, že budeme od příštího závodu používat nový podvozek. Jeho předností je lepší stabilita při akceleraci, takže to byl pozitivní den.“

Klepněte pro větší obrázek

Jeho týmový kolega, Valentino Rossi řekl, že ještě nemá jasno, který podvozek bude dále využívat.

Ital nový rám vyzkoušel i v posledních předsezonních testech, ale pro začátek sezony se rozhodl pro „standardní“ YZR-M1.

„Bylo důležité pokusit se pochopit nový podvozek,“ řekl Rossi.

„Udělali jsme spoustu srovnávacích testů, těchto dvou podvozků, ale v konečném výkonu jsou si velmi podobné.“

Na některých úsecích tratě byl lepší stávající podvozek, ale na některých pro změnu zaostával. Během příštího týdne se rozhodneme, který rám použijeme na trati v Le Mans.

Zdroj: autosport.com

17. července | Romano Fenati pojede příští rok ve stejném týmu jako letos, ale ve třídě Moto2.
17. července | Karel Hanika pojede v Brně na divokou kartu ve třídě Moto2.
16. července | Už zítra začíná test v Brně. odkaz
16. července | Johann Zarco dnes slaví 27 let.
14. července | John McPhee dnes slaví 23 let.

Harmonogram

GP České republiky, Brno
Pátek 4. srpna
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 5. srpna
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto 3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 6. srpna    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00

Nejčtenější články

Bautista pokračuje s týmem Aspar

Bautista pokračuje s týmem Aspar

Alvaro Bautista zůstane jezdcem týmu Aspar ve třídě MotoGP i v následujícím roce.

17.  7.  2017 | | 4 N/A
GP České republiky v předchozích pěti letech

GP České republiky v předchozích pět…

Letošní Grand Prix České republiky už se velmi blíží. Připomeňme si tedy závody na brněnském okruhu z předchozích pěti let.

15.  7.  2017 |
Tým Repsol Honda bude testovat v Brně

Tým Repsol Honda bude testovat v Brn…

Jezdci týmu Repsol Honda nebudou zahálet ani o letní přestávce a příští týden přijedou do Brna za účelem testování.

12.  7.  2017 |
Pořadí šampionátu MotoGP je v polovině sezóny velmi těsné

Pořadí šampionátu MotoGP je v polovi…

V polovině letošní sezóny šampionátu MotoGP je mezi prvními čtyřmi jezdci rozdíl pouhých deset bodů.

11.  7.  2017 |
Kalendář MotoGP pro rok 2017 je již potvrzen

Kalendář MotoGP pro rok 2017 je již …

Zástupci FIM a Dorny v pondělí 23. ledna 2017 potvrdili konečnou verzi kalendáře MotoGP pro letošní rok. Oproti poslední verzi k žádným změnám termínu nedošlo, pouze závod ve Velké Británii na okruhu Silverstone je již s definitivní platností potvrzen.

24.  1.  2017 |