:-D
Už mlčím,šéfe !!
kušuj, babo!
já myslím,že pokud jinak,tak to ještě zhorší.
Takhle to bylo v těch motokárách,..losovaly se motory,podle čísel :-) strašná pitomost a taky to nevydrželo déle než ten rok :-) Vždycky nějaká skopová bafuňářská hlava na něco přijde a ,..:-(
pravidla zde: http://motorelax.net/clanky-q-Sacchi_o_nove_kategorii_Moto2_%E2%80%9EJsem_z_toho_zmateny_Je_opravdu_tak_%E2%80%9D_FIM_zverejnila_pravidla_pro_Moto2-id-3-kat--pl-20684.htm ...a popravdě, článek je z roku 2008, Moto2 v něm má být nasazeno od 2011, ale nic novějšího se mi najít nepodařilo. Takže možná je spousta věcí jinak :-)
Jeden ladič nemůže stihnout repasovat a odladit motory,když do startu další GP zbývá týden.Vypadá to,že to bude třída,kde půjde jen o nervy :-(
no kdyby ty motory vždy před "vydávali" a po "vraceli", tak se mi to vybavilo jako vydávání plynových masek při cvičném poplachu na základce: dlouhá šóra lidí a jen hlásí: čtverka, dvojka...trojka, trojka :-D Pardon, jen moje představivost :-D Jinak ta pravidla mi tak striktní nepřipadají, ale já o tom vím asi jako o teorii relativity :-D
To jsou prapodivný pravidla :-) a co ten,co motor koupí? Nesmí mít přece tři,..to musí jeden z těch dvou,taky prodat,ne?Bože můj,..oni to tak zmatlaj,že to bude spíše třída tak na to,hodit to do škarpy a jít jezdit stocky nebo SBK.
s tou koupi motoru jsem to nekde cetl,ale praxi si nedokazu predstavit.Podle toho co pises,tak to vypada,ze se v motoru budou moc vrtat i tymovy sroubci coz vitam.No su na to v kazdym pripade zvedavej.
motory ma delat svycar a dovnitr nikdo jinej nesmi,ale jestli je budou po kazdym zavode vracet,to nevim.Zablombovany maji bejt.Jeste mi unika jak to zvladne pro 39 jezdcu krat dve motorky a neco do zasoby,kdyz si nekdo ustele a motor zakuka.Nebo se nekdo nasere,protoze mu to nepojede a schvalne ten zazrak zadre.Pochopil bych motory,ALE JEDEN DANEJ LADIC MI NESEDI.
To jako když budu mít super motor a vyhrávat a jiný tým bude mít se svým motorem problémy, tak v souladu s pravidly může požádat o koupi mého motoru a když splní všechny podmínky (termín, cena..), tak já mu ho musím prodat? A když to neudělám, tak jsem diskvalifikována? To jako bude fakt uvedeno do praxe? A myslíte, že se to bude využívat nebo naopak to bude vzácnost? Je to nějaké nepochopitelné : Obecná pravidla: Počet motocyklů: Tým smí používat pouze jeden motocykl pro jednoho jezdce. Počet motorů: Jsou povolené maximálně dva kompletní motory na jednoho jezdce na jeden závodní víkend. Bude se požadovat, aby týmy zaregistrovaly sériová čísla motorů u technické kontroly den před zahájením prvního tréninku. Kromě výše uvedených pravidel jsou další kritéria pro konstrukce, rozměry a specifikace podle pravidel FIM pro Velkou cenu.Motor (kromě výfuku, vstřikovacího systému a ECU) používaný v závodě je k dispozici pro ostatní účastníky daného závodu, mohou ho zakoupit od svého soupeře za pevnou cenu 20 000 euro. Požadavek na takový nákup musí být předložen písemnou formou vedení závodu v rámci doby, která je vymezená pro podání stížností, to znamená do 60 minut po oficiálním ukončení závodu. Transakce a dodávka musí být ukončena ihned, na konci šedesátiminutového limitu pro protesty, a musí je podepsat IRTA. Týmy, které odmítnou prodej předložený jako platný požadavek, budou diskvalifikovány.
Já nechci nikomu sahat do svědomí,ale pamatuju dobu,kdy v dětské třídě motokár,..to byla třída Comer,taky někdo přišel s nápadem,že budou jednotně upravované motory od jednoho ladiče a pak zaplombovány.Děs!!Každej motor šel jinak,..rozdíly neuvěřitelný,někdo měl spojku tak,že to nevydrželo ani warm-up,..a navíc,"někdo" do toho směl sáhnout a pak přijít,že jako plomba nevydržela a znovu se mu to zaplombovalo,..tady to tak striktní asi nebude a každej si bude smět doladit sám,..nevím.Nebo půjdou motory po závodě k repasi k výrobci?Nebo k ladiči?Jak je to s tímhle?Víš o tom něco?Nám na Evropě zaplombovali kartery,do válců se mohlo a kdo přijel bez plomby,měl smůlu.Tady dostanou motory a veškeré doladění je v rukou týmu? Asi jsem o to měl shánět víc informací.
sdS:s tim ramem mas pravdu,ale az zavody ukazou,jak komu co sedlo.Furt nemuzu prijit na chut jednotnym motorum a jeste k tomu jednomu ladicovi techto motoru.Motory dostanou kdovi kdy a pak najednou zjisti,ze spojka jim nefunguje jak se seriovkou,nebo to nemuzou uchladit atd.Vsechno budou doladovat za pochodu.Na muj vkus trochu pozde.V roce 2007 jsem delal MV Agustu pro WSBK,prvni moto prislo v prosinci a druhy v breznu.Stejne se celej rok neco porad doladovalo a to uz dva roky predtim MV jezdila uspesne stocky.Podle me to je velka loterie a jsem zvedavej,jestli behem roku nekdo bude prechazet na jinej "ram"(znacku)
Takže pokud se nepletu,s RSV-čkem by měl absolvovat sezónu i brněnský Abája.Vzhledem ke spokojenosti Aspara Martinéze,by se mělo očekávat,že Abája zvolil dobře.Tak to je dobrá zpráva !
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.