Mně by se líbilo Portimao, je to jeden z nejhezčích nových okruhů a jezdit tam je neuvěřitelnej adrenalin. Kdyby skončilo Brno, tak by mi to bylo líto, ale nedivil bych se. To je naopak jeden z nejnudnějších okruhů. Sice má zajímavej profil, ale ty zatáčky tam jsou strašně nezáživný. Ale to by asi nebyl ten hlavní důvod, Brno má tragicky zastaralou infrastrukturu a to je to, na co Dorna neustále poukazuje. Ať už se jedná o podium, to je fakt šílený a nebo veškerý zázemí. Všechno je strašně zastaralý a přímo křičí po pořádné modernizaci. A když už tady byla zmiňovaná státní podpora, tak pevně doufám, že na tuhle zhovadilost naši mocipání nikdy nekývnou. Je to soukromá akce a ta by měla být financovaná čistě ze soukromých zdrojů.
Malá poznámka k té státní podpoře. Všechny okruhy současného kalendáře jsou soukromými společnostmi. V tom není rozdíl. Všechny také mají svého statutárního sponzora, který se vyskytuje v ofic. názvu té které GP. U nás je to např. společnoct Cardion AB. Jenže na rozdíl od naší GP mají ještě garanta [stát], jehož DORNA vyžaduje, aby svým tzv. zaknihovacím poplatkem celou akci jistil pro případ, že by statutární sponzor ztratil zájem, [zkrachoval] atp. aby mohla být daná GP v daném roce uspořádána. Touto státní garancí tak stát dává najevo svůj souhlas s tím, že si na svém území celou tuto akci přeje. GP ČR má v tomto směru výjimku od DORNY, tím, že i tento poplatek platí statutární sponzor, tj. firma Cardion AB. Je však otázkou, jak dlouho nám bude tato výjimka udělována. A právě o tyto peníze vedení automotodromu žádá, i kvůli nim omezuje program. Takže nazývat tuto státní podporu zhovadilostí, mi samo spíše připadá zhovadilost. Ta zmiňovaná infrastruktura mohla být na daleko vyšší úrovni, kdyby na ni mohly jít peníze, které musí místo toho jít na tento zaknihovací poplatek. Říkáš, že jde o soukromou akci, která má být ze soukromých zdrojů. Dobrá, ale jak se pak dívat na akci formátu MFF v Karlových Varech, která je neméně soukromá a na kterou stát každoročně milionovými částkami prispívá? A navíc. Z brněnské GP navíc stát inkasuje nemalé částky formou daní. Tak buď podporu všem, nebo nikomu. Takhle se nato dívám já.
No,..myslím,že to zase až tak soukromá akce není.Všude ve světě na pořádání akcí jako je MS,státní garance jsou.Tak jako např.MS v lyžování v Liberci a stejný status by měla mít i VC Brna.Můj názor,neříkám,že musím mít pravdu.
MS v Liberci mi raději ani nepřipomínej. Kolik tam stát vytopil z našich daní, 1,5mld? Mám dojem, že něco takovýho. A proč tohle? Jedinej důvod je ten, že bylo potřeba dát nažrat kamarádům a známým a zinkasovat za to tučný provize, o nic jinýho tam nešlo. To je jasný důkaz, že tyhle akce by měly být financovány výhradně ze soukromých zdrojů, tam by takový šílený podvody nehrozily. Všichni moc dobře víme, jak to při zadávání státních zakázek chodí, že ano. Už vidím, jak Brno dostane dotaci, řekněme na položení novýho asfaltu nebo výstavbu nových boxů, a stavbu bude provádět firma, jejíž majitel je kamarád nějakýho ministra. Tohle u nás takhle prostě chodí a nejen díky tomu jsme v takovým srabu, v jakým jsme.A že jsou v ostatních státech státní garance? Ať jsou, klidně, je mi to úplně jedno, protože tam nežiju.Osobně jsem proti jakékoli státní podpoře profesionálního sportu. Profi týmy a sportovci vůbec vydělávají obrovský peníze a ještě chtějí podporovat státem? Proč? Nás, normální zaměstnance stát taky nepodporuje, naopak, odírá nás jak může.
S libereckým "mistrovským" tunelem,s tebou naprosto souhlasím, jen mám pocit,že tam padlo ještě o půl miliardy víc a stále existuje dluh,hodně přes sto mega a pokud vím,potrestáni byli jen ti malí a bezvýznamní.Taky souhlasím,že stupně vítězů v Brně,lze srovnat spíše se stupni po nějakém orientačním běhu,ale,..znám třeba Hungaroring a tam je to jeden děs,pokud jde o zázemí,..třeba A1 Ring,není lepší než Brno,spíše na stejné úrovni,atd.Tedy až na ty stupně vítězů.Já vím,motorky tady nejezdí MS.Jenže pokud nějaké dotace a záruky nebudou,nebude do pár let,ani GP České republiky.Mě to jako škoda přijde:-( a to právě proto,že tady žiju.
vis kdy se v Brne pokladal naposledy asfalt,nebo modernizovaly boxi?Kdy jsi byl naposled v tiskovym stredisku atd.V Portiamu jsem byl prvni tri roky a ze bych byl nadsenej ze zazemi WC,sprchy,tak to teda nemuzu trict.Mozna uz je vse jinakale moc tomu neverim.To ze po patecnim treninku praskal asfalt zrejme uz odstranili,ale kdyz tam zaprsi tak mas v zadnich boxech pekny fontany.
tak je logicky skrtnout nakej ten zavod ve spanelsku...4 podniky je prilis...nechal bych valencii nebo jerez...to jsou fine...hlvne aby to neodneslo brno ale...
Nechci brát nikomu iluze,ale dost se bojím o naše Brno.I když jezdí diváci,..i když pořadatelsky chybu nemá,i když trať je to vynikající,tak bez státní podpory,Brno asi padne.Trh v České republice neznamená téměř nic,proti obrovité Indii nebo jakékoliv arabské destinaci.Ve Španělsku je toho hodně,takže něco od nich padne,ale snahou bude,dostat závodění na dálný východ a k Amíkům.
Nejsi sám kdo má tenhle pocit byla by škoda kdyby zrušili Brno protože je velice pěkné a mnoha jezdcum se líbí.Příští rok bych chtěl do Brna osobně snad se povede.
No Abrahám sice nechal padnout všechny automobilový závody schválně že mu na to stát ani město nepřiplácí dost. ( On zase chce aby mu to kompletně zaplatili a na to nemůžou nepřistoupit oni ) Ale MotoGP je něco úplně jinýho - právě místo aut sem tahá klubáče motorek a ti všichni sem chtějí jezdit ( a plati nehorázný ceny proti okolním okruhům ) právě proto že tady jezdí superbajky a motogp takže i kdyby ta velká cena byla ve ztrátě ( jakože není i když všude to rozhlašují jak je okruh v mínusu ) tak se ho nemůžou chtít zbavit protože pak by s cenama musel dolů na pronájmech a všem celkově.
Proč mám pocit, že píšeš o něčem, cos kdesi od kohosi zaslechl, bez hlubší znalosti celé problematiky ???:-(;-)
Ty si úplně mimo!!! Třeba v Mostě se platí za pronájem víc než v Brně! Nepiš o věcech o kterejch nic nevíš!
to tedy nevím podle čeho soudíš ty. Asi máš nějaké dobré ceny. Myslel pronájem dráhy jako celku. Brno nám jako firmě chtělo tedy mnohem dráž pronajmout okruh než v Mostě a nakonec nám nejvíc vyšli vstříc na Slovakiaringu.
okruh v Abu Zabí je jeden z nejluxusnějších okruhů, ale není pro motorky jak už jsem hodně krát říkal ;-) je to čistě automobilová záležitost ;-) :-) jinak rozhodně pryč s Aragonem možná že bych překous i Valencii, ale Catalunya a Jerez každopádně musí zůstat :-P ;-) ale jedinej okruh kterej bych dal pryč tak je Indianapolis :-) absolutně nudnej a hroznej okruh se starým asfaltem ;-) mě se líbilo Turecko tam byli vždycky krásný závody :-P
Tak Velincii bych určitě nechal je to prostě symbol konce sezony ale Aragon bych zrušil.
Tak kdybych to mohl rozhodovat já, tak zruším za 1.)Indianapolis, za 2.)Estoril a za 3.)Misano. Lagunu Seca bych ponechal pouze pod podmínkou uspořádání závodů všech 3 tříd.:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.