Kubatura Moto2 po osmi závodech sezony 2010

Od roku 2010 nahradily v mistrovství světa prototypů oblíbené dvoutaktní čtvrtlitry čtyřdobé šestistovky, jenž po úvodních osmi závodech sezony dokazují, že jsou s čtyřicítkou jezdců v poli adekvátní náhradou.

Většinou je toto pole bitevní a to doslova a do písmene, protože už nejednou jsme byli svědky tak nebezpečných situací, že nakonec můžeme být rádi, jak zázračně z toho každý vyvázl. Bez zlomenin se to samozřejmě neobešlo, ale k vážnějším úrazům naštěstí nedošlo. Čtyřicet motivovaných mladíků je těžko zvládnutelná parta a po posledních karambolech už v zákulisí proběhla informace, že příště se každé jen nepatrné provinění proti pravidlům bezpečnosti bude tvrdě trestat.

V kubatuře označené jako Moto2 máme dva české zástupce – Karla Abrahama z brněnského týmu Cardion AB Motoracing a Lukáše Peška, jezdce italského týmu Matteoni CP Racing. Všichni jezdci a týmy mají stejné motorové jednotky, které si pro jednotlivé Velké ceny losují, mají stejné pneumatiky a jediný rozdíl, který rozhoduje mimo jezdeckých kvalit jsou jejich podvozky. Abraham sezonu začal s italskou značkou RSV, ale po problémech s nedostatečným vývojem přestoupili od závodu v Le Mans na britskou FTR. Lukáš Pešek jezdí na japonském podvozku značky Moriwaki.

Velká cena Kataru: 1. Tomizawa, 2. Debon, 3. Cluzel … 14. Abraham, 15. Pešek – jasnými favority pro premiérový ročník nové střední kubatury Moto2 byli jezdci jako Toni Elías, Alex De Angelis nebo  Američan Kenny Noyes. Všem se velmi dobře dařilo v testech a jejich časy budily respekt. Start nové kubatury všichni s napětím očekávali a skutečně se bylo na co koukat. Vyrovnanost je určitě slovo, kterým můžeme charakterizovat první podnik sezony, když v kvalifikaci bylo třináct jezdců v jedné sekundě a rovná třicítka ve dvou.

Z pole position startoval Toni Elías, ale ten do sezony nastupoval se zraněním z posledního testu a nedokázal si udržet stejný výkon po celou závodní vzdálenost. Postupně mu odcházely síly a cílem nakonec projel čtvrtý. Neskutečnou smůlu, která ho pak provázela i v dalších závodech měl na okruhu v Losail Alex De Angelis. Hned v druhé zatáčce se srazil s Němcem Bradlem a v historicky prvním závodu třídy Moto2 skončil na zemi a pak na nosítkách zdravotního personálu. Spadl Raffaele de Rosa, spadl Kenny Noyes, Anthony West a Julian Simón musel kvůli poruše do boxů. Většina papírových favoritů byla mimo hru a do čela prorazil nenápadný Japonec Tomizawa, který první závod střední kubatury vyhrál. Francouz Cluzel si o druhé místo zabojoval s Debonem a byl úspěšnější.

Karel Abraham si z Kataru odvezl první dva body za čtrnácté místo. „S dvěma získanými body jsem nakonec spokojen, i když jsem věřil, že jich povezu z Kataru víc. Škoda sobotní kvalifikace, mohlo to  být výrazně lepší. Bohužel sobotní noc mi nevyšla a start ze šesté řady byl hodně těžký. V úvodu jsem také ještě o něco klesl v pořadí a byl třicátý. Pak jsem to pracně doháněl. Musel jsem se spolehnout jen sám na sebe.“

Pro první bod si v premiéře Moto2 dojel také Lukáš Pešek. V úvodní Grand Prix skončil patnáctý, což komentoval slovy: „Start se mi vůbec nepovedl a propadl jsem se až někam do poslední desítky, ale pak jsem se dostal do velmi dobrého tempa, když jsem zajížděl časy, jako se jely v první desítce a probíjel jsem se dopředu,“ řekl Pešek. „Bohužel jsem do poslední zatáčky nenajel tak, jak bych chtěl a Di Meglio mě znovu předjel. Naštěstí mi to na něj ještě na cílové rovince vyšlo a odvážím si první Moto2 bod, za který jsem po testech, ale i trénincích, v nichž jsem se pohyboval na chvostu, velmi rád.“

Klepněte pro větší obrázek

Velká cena Španělska: 1. Elías, 2. Tomizawa, 3. Lüthi … 26. Pešek, 28. Abraham – japonskou Grand Prix kvůli problémům s islandskou sopkou přesunuli na říjen, takže jezdci světového šampionátu měli od Kataru možnost odpočinku v prodloužené dovolené. Na jihu Španělska panovalo krásné počasí a celý kolotoč silničního závodění tam znovu získával na otáčkách. Japonec Tomizawa vyhrál kvalifikaci a všem jasně naznačil, že jeho výkon v Kataru nebyla náhoda a bylo na domácím Elíasovi, aby japonskou invazi v Andalusii zastavil.

V nájezdu do třetího kola padá v první zatáčce předjíždějící Tomizawa, vytéká mu motorový olej na asfalt a následuje hromadná kolize jezdců jedoucích za ním, červené vlajky a zastavený druhý závod sezony. To je asi tak ve zkratce prvních několik minut po startu. Po restartu pak spadl Karel Abraham, stačil se ještě vrátit do závodu, ale samozřejmě bez nároku na body. O body a o zlato tentokrát bojovala čtveřice jezdců Tomizawa, Lüthi, Takahaši a Elías. Všichni si vzájemně vyměňovali pozice, ale nakonec rozhodoval výkon v posledních kolech. V tom měl navrch Toni Elías, který díky tomu vyhrál před zraky domácího publika, což byl po dlouhé době jeden z fantastických momentů jeho závodní kariéry. Perfektní výkon předvedl třetí Švýcar Thomas Lüthi a Tomizawa si body za druhé místo potvrdil vedoucí postavení v šampionátu.

Lukáš Pešek jel s bolestmi po nehodě z úvodu závodu, nedokázal využít zlepšení z ranního zahřívacího tréninku a cílem projel šestadvacátý. „Do warm-upu jsme změnili geometrii motocyklu a nastavení pérování, což se ukázalo jako velmi dobrý krok a najednou jsem byl plně konkurenceschopný,“ řekl jezdec Moriwaki. „V závodu se mi pak podařilo během dvou kol předjet deset soupeřů, ale pak jsem upadl na olejové skvrně. Klouzal jsem a narazil zády do ležící motorky a na neštěstí mě pak moje motorka zepředu přimáčkla na pravé straně hrudníku řekl Pešek.

Karlu Abrahamovi se v Jerezu vůbec nedařilo, což tehdy komentoval slovy: „Čekal jsem, že to bude těžký závod, protože start ze sedmé řady je vždy o štěstí, jak vám to ve skrumáži čtyřiceti jezdců vyjde. Před hromadnou kolizí jsem naštěstí předjížděl několik jezdců a jel po vnitřní stopě, která zůstala čistá, a tak jsem se pádu vyhnul. Po opakovaném startu jsem předjížděl Lukáše Peška, na nás se natlačil zezadu ještě jeden ze soupeřů, já neměl kam uhnout a on do mne strčil. To už jsem se pádu neubránil. Skončil jsem na zemi a závod pro mne prakticky skončil, i když jsem ještě bojoval dál, ale ztráta na body byla příliš velká.“

Velká cena Francie: 1. Elías, 2. Simón, 3. Corsi … 13. Pešek, Abraham (nedokončil) – závod na okruhu v Le Mans byl plný pádů a drsných soubojů. U kubatury Moto2 v této části šampionátu už nic neobvyklého, protože ten kdo viděl hromadný pád v Jerezu už s podobným  scénářem počítal v každém dalším klání. Z pole position startoval Američan Kenny Noyes, jezdec týmu Antonia Banderase. Pro třetí podnik sezony určitě příjemné překvapení, ale kubatura Moto2 je velmi vyrovnaná, takže získat pole position nebo vyhrát závod není záležitostí jen pro hrstku vyvolených. Po startu spadl český závodník Karel Abraham, což pro české barvy nebyl zcela ideální začátek. Dařilo se Debonovi, ten se naopak po startu z třetí pozice propracoval až do vedení. Jenže o pár kol později Španěl dostal trest za ulitý start a šance na dobrý výsledek rázem skončila stejně,  jako v případě Noyese, Takahašiho, Cluzela nebo Takahašiho s Pasinim, kteří všichni havarovali.

Největším smolařem závodu ve Francii samozřejmě nebyl nikdo jiný než Alex De Angelis. Jezdec týmu RSM Scot bojoval o pozice v první desítce, když byl doslova a do písmene sestřelen neřízenou střelou v podobě motocyklu, z kterého jen před pár sekundami spadl jezdec. Neuvěřitelné. Velmi dobrý výkon podal Julián Simón z Mapfre Aspar, protože poprvé s motocyklem Suter zajel na stupně vítězů. Stejně dobrý výkon předvedl rovněž třetí Simone Corsi z JiR Moto2. Druhý závod v řadě vyhrál jezdec Fausta Gresiniho Toni Elías a protože dosavadní lídr Tomizawa cílem třetího podniku neprojel, posunul se s celkem třiašedesáti body do vedení šampionátu.

Lukáš Pešek si třináctým místem v Le Mans zajistil výsledkové maximum pro první polovinu sezony. V době závodu ve Francii jistě plánoval, že to u třináctého místa neskončí, ale skutečnost byla mnohem drsnější. Nicméně v Le Mans jako jediný Čech závod dokončil na bodované pozici a se čtyřmi body figuroval na průběžné dvaadvacáté příčce. „Start se mi celkem povedl, ale pak jsem se tam v první šikaně srazil s Talmacsim, což mě zase několik míst stálo. Dále se mi dařila stíhačka, kdy jsem se posunul až do top 10, ale pak jsem zhruba v polovině závodu vytuhnul a předjelo mě asi pět jezdců,“ řekl Pešek, ještě ne stoprocentně fit po Jerezu. „V posledním kole jsem ještě zkoušel předjet Hernandeze, ale dost mi to v zatáčkách zavíral a nechtěl jsem jít vyloženě do rizika na hranici pádu. V Le Mans jsme udělali velký posun, ale ještě nejsme úplně tam, kde bychom chtěli být a v Mugellu nás čeká další práce.“

Klepněte pro větší obrázek

Velká cena Itálie: 1. Iannone, 2. Gadea, 3. Corsi … 17. Abraham, Pešek (nedokončil) – závod v italském Mugellu byl hlavně o jezdci týmu Fimmco Speed Up Andrea Iannonem. Ital ještě loni závodil  v nejnižší kubatuře a určitě si vzpomínáte na incident, když dal po vyřazení z jednoho ze závodů Espargarovi čelo. Mít jen o něco méně talentu, byla to jeho sportovní ´smrt´, ale Iannone je talentovaný a hodně talentovaný, což předvedl v domácí Grand Prix, kde vyhrál jak kvalifikaci tak samotný závod. Pěkný výkon podal druhý Sergio Gadea. O Španělovi jsme letos vlastně uslyšeli poprvé a tým Tenerife 40 Pons si mohl spokojeně oddychnout. Kubatura je velmi vyrovnaná a o umístění na stupních vítězů někdy rozhodují maličkosti v nastavení, rozpoložení jezdce nebo také štěstí. To měl spolu s řádnou dávkou talentu Simone Corsi, protože už podruhé v řadě stál na pódiu, figuroval na průběžné třetí příčce a Pasinimu jasně dokazoval, že jejich stroje Motobi nejsou zase tak špatné, jak si asi myslí. Vedoucí jezdec šampionátu Toni Elías tentokrát na vedoucí příčky nedosáhl a cílem projel až za Thomasem Lüthim pátý. Lukáš Pešek spadl v třetím kole a v závodu již nepokračoval.

Naopak Karel Abraham jel svůj teprve druhý závod s novým motocyklem značky FTR a cílem projel sedmnáctý. Nový stroj, nové vlastnosti a technika jízdy, takže vzhledem k okolnostem, to tak špatný výsledek nebyl. „V kvalifikaci jsem sice v Mugellu zajel svůj nejlepší výsledek, ale pokud chci získávat body, musím na tom být na startu mnohem lépe. Dnes jsem startoval v polovině jezdeckého pole a v první zatáčce klesl asi o sedm míst. Byla to opět obrovská mačkanice a po dvou pádech jsem byl přece jen opatrnější. Pak to nebylo úplně špatné, postupoval jsem dopředu, i když přední kolo odskakovalo a chvílemi jsem musel dost bojovat,“ řekl k misi v Itálii jezdec Cardion AB Motoracing.

Velká cena Velké Británie: 1. Cluzel, 2. Lüthi, 3. Simón … 20. Pešek, Abraham (nedokončil)  - to, že Alex De Angelis v pátečním tréninku spadl a v neděli nedostal zdravotní souhlas závod absolvovat svědčí o jeho neustále přetrvávající smůle. Nicméně štěstí stálo na straně francouzského závodníka Julese Cluzela z Forward Racingu. Pro tento tým to ale na Silverstonu mohlo skončit dvojím vítězstvím, protože ještě tři kola před koncem jel ve vedení Cluzelův týmový kolega Claudio Corti, ale bojoval s Thomasem Lüthim a to se mu také stalo osudným, protože spadl. Švýcarský jezdec by vyhrál svůj první závod v Moto2, kdyby v závěru na Moriwaki nechyboval a zlato nedaroval vítězi britské Grand Prix Cluzelovi. Třetí příčku obsadil Julián Simón, jenž si postupně budoval pozici v horních patrech průběžného hodnocení. Vůbec se nedařilo desátému Elíasovi, ale to nijak neohrozilo jeho vedoucí pozici v průběžném hodnocení. Nedařilo se ani Karlu Abrahamovi, protože ten závod nedokončil.

Lukáš Pešek cílem závodu v Británii sice projel, ale obsadil až dvacátou příčku, takže ani v pátém podniku šampionátu si nepřipsal ani jeden mistrovský bod. „Celý víkend byl kromě mokrého tréninku z našeho pohledu špatný. Nepodařilo se najít vyhovující nastavení, respektive jsme jej včetně warm-upu pořád hledali a místo toho, abychom se někam posouvali, mě změny spíše znejistěly. Do závodu jsem tak nastupoval ne v optimální pohodě a i když jsem dokázal ze začátku držet tempo, na nějaké předjíždění to moc nebylo. V podstatě jsem dokázal jet jen tak, že jsem držel tempo závodníka před sebou. Věřím, že naše problémy byly způsobeny i neznalostí okruhu a v dalších GP se vrátíme tam, kde jsme byli v Mugellu,“ řekl Lukáš Pešek.

Velká cena Nizozemska: 1. Iannone, 2. Elías, 3. Lüthi … 9. Abraham, Pešek (nedokončil) – závod TT v holandské katedrále závodění byl v režii Itala Iannoneho, který šestou Grand Prix sezony vyhrál s přesvědčivým náskokem téměř čtyři a půl sekundy. Toni Elías skončil druhý a Thomas Lüthi po souboji s Ratthaparkem Wilairotem z Thai Hondy si z Holandska odvezl body za třetí místo. Oba Češi absolvovali svou nejlepší kvalifikaci a po odstoupení Alexe Debona se těsně před startem posunuli o jednu příčku dopředu. Takže Pešek startoval desátý a Abraham jedenáctý.  Abraham dokázal pozici na startu maximálně využít a cílem projel devátý, což byl jeho nejlepší výsledek v Moto2 a sedm bodů posunulo jezdce Cardion AB Motoracing na průběžné dvaadvacáté místo.

„S výsledkem jsem spokojen, konečně jsem se probojoval do první desítky.  Možná to ale mohlo být ještě o něco lepší, ale start se mi moc nepovedl a pak jsem se dlouho dostával před Pasiniho. Tomizawa s Cluzelem mi v té chvíli poodjeli a já už bojoval s Di Megliem jen o osmé místo,“ řekl Abraham.

Lukáši Peškovi se v Assenu nedařilo a osm kol před cílem musel ze závodu odstoupit pro poruchu přední brzdy. „Jsem dost zklamaný. Start se mi na letošní poměry povedl slušně a udržel jsem se na desátém místě,“ řekl k průběhu závodu jezdec Matteoni CP Racing. „Bohužel motorka nefungovala po motorové stránce, jak by měla a na rovinkách mě ostatní suverénně předjížděli. Musel jsem to dohánět na brzdách, na které jsem chodil dost pozdě a do zatáček najížděl smykem. Zde byl další problém, protože se mi protočila rukojeť, na které je připevněna brzdová páčka, a jak šla motorka bokem, tak mi přední kapota tlačila na přední páčku a tím se brzdilo kolo.“

Klepněte pro větší obrázek

Velká cena Katalánska: 1. Takahashi, 2. Lüthi, 3. Simón, 4. Abraham, Pešek (nedokončil) – v Barceloně se všichni z Tech 3 konečně dočkali, protože jim jejich jezdec Juki Takahaši přivez tolik očekávané vítězství. Bývalý jezdec kategorie MotoGP to ale ze začátku neměl vůbec jednoduché. V době, kdy po startu došlo k hromadném pádu, zavlály žluté vlajky a před něho se dostal Ital Iannone. Převzal vedení v závodu a kolo co kolo zvyšoval svůj náskok. Jenže ve žluté fázi není dovoleno předjíždět, takže ředitelství závodu dalo týmu Fimmco Speed Up pokyn, aby Iannone nedovoleně získanou pozici vrátil. Ital ale vůbec nechápal, co se po něm chce a na místo aby ubrat, tak to vypadalo, že snad naopak přidal.

Po nějaké době už dostal trest v podobě průjezdu boxovou uličkou a nakonec projel cílem třináctý. Z jeho strany velká chyba, protože tyto bodu mu můžou v závěru šampionátu chybět. Klání v Barceloně nedokončilo celkem šestnáct závodníků a bohužel byl mezi nimi také jezdec Moriwaki Lukáš Pešek. Každopádně největším karambolem byla srážka osmého Moralese s Američanem Kenny Noyesem. Morales mu na cílové rovince narazil do zadního kola a to ho katapultovalo mimo trať. Jen málokdo by si troufl odhadnout, jak na tom Morales bude, ale to, že se už za týden posadí znovu na motorku, by si asi v tu chvíli nikdo netipoval.

Nicméně největší radost udělal českých fanouškům Karel Abraham, protože ten v sedle motocyklu FTR svedl v závěru závodu nezapomenutelné souboje s Tonim Elíasem, kde byl lepší a konečné čtvrté místo mu chutnalo jako vítězství. Nejlepší výsledek jezdce Cardion AB Motoracing v první části sezony 2010 a velký příslib do budoucna. „Jsem šťastný, byl to super závod. Po startu jsem naštěstí ustál horké chvíle v první zatáčce, kde bylo dost pádům“ řekl Abraham. „V posledních dvou kolech jsem se snažil dojet třetího Simona, ale potřeboval bych ještě tak dvě kola, abych ho mohl ohrozit. Se čtvrtou příčkou jsem přesto maximálně spokojen. Motorka byla připravena výborně.“

Velká cena Německa: 1. Elías, 2. Iannone, 3. Rolfo … 5. Abraham, Pešek (nedokončil) – v prvním kole závodu na okruhu v Sachsenringu znovu došlo ke kontaktu jezdců startujících ve středu pole, což se stalo osudným Lukáši Peškovi, který už tak startoval se zraněním levého kotníku a kolene po pádu v druhém volném tréninku. Překvapením byl start Arneho Toda z první řady, což byl velmi hezký kvalifikační výkon před domácím publikem. Do čela závodu se ale dostala dvojice jezdců Fimco Speed Up Gábor Talmácsi a Andrea Iannone. Maďarskému jezdci od poloviny závodu docházely síly, čehož využila dvojice jezdců za ním a v době, kdy do konce závody zbývalo deset kol už Elías s Corsim jeli za vedoucím Iannonem. Simone Corsi ale nezvládl situaci, havaroval a letos už podruhé nebodoval. V době, kdy Toni Elías nasadil strhující tempo, aby každým kolem na Iannoneho stáhl několik důležitých deset, jel Karel Abraham pátý. Španěl ve službách Gresiniho týmu nakonec Iannoneho předjel a vyhrál svůj třetí závod sezony. Protože byla německá Grand Prix posledním podnikem před letní přestávkou, bylo toto vítězství o to sladší. Elías je jediným jezdcem, který přesáhl hranici sta bodů a v současné době vede v kubatuře Moto2 o dvaačtyřicet bodů.

Čech Karel Abraham si v Německu parádním pátým místem výrazně polepšil a nyní mu s celkem třiatřiceti body patří čtrnáctá příčka. „Jsem rád, že jsem konečně prolomil na Sachsenringu smůlu a získal tady první světové body. Zajel jsem dobrý závod, jsem spokojený, ale přesto „bedna“ byla tentokrát opravdu blízko a trochu mě závěr závodu štve,“ řekl Abraham. „Postupně jsem soupeře předjížděl a nakonec měl na dosah stupně vítězů. Snad to letos ještě vyjde. A kdyby se to podařilo v Brně, byla by to senzace. V tak nabité kubatuře, jakou je Moto2 je ale každý závod jiný.“

Klepněte pro větší obrázek

 Průběžné pořadí po osmi závodech sezony 2010 (8/17) - třída Moto2:

P. Jezdec Země Tým Motocykl Body
1 Toni ELIAS SPA Gresini Racing Moto2 Moriwaki 136
2 Thomas LUTHI SWI Interwetten Moriwaki Moriwaki 94
3 Andrea IANNONE ITA Fimmco Speed Up Speed Up 90
4 Julian SIMON SPA Mapfre Aspar Suter 77
5 Shoya TOMIZAWA JPN Technomag – CIP Suter 76
6 Simone CORSI ITA JIR Moto2 Motobi 65
7 Jules CLUZEL FRA Forward Racing Suter 61
8 Yuki TAKAHASHI JPN Tech 3 Tech 3 52
9 Gabor TALMACSI HUN Fimmco Speed Up Speed Up 52
10 Sergio GADEA SPA Tenerife 40 Pons Pons Kalex 47
11 Fonsi NIETO SPA Holiday Gym G22 Moriwaki 38
12 Alex DEBON SPA Aeroport de Castello - Ajo FTR 37
13 Roberto ROLFO ITA Italtrans S.T.R. Suter 37
14 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing FTR 33
15 Ratthapark WILAIROT THA Thai Honda PTT Singha SAG Bimota 25
16 Scott REDDING GBR Marc VDS Racing Team Suter 23
17 Dominique AEGERTER SWI Technomag-CIP Suter 23
18 Yonny HERNANDEZ COL Blusens-STX BQR-Moto2 21
19 Kenny NOYES USA Jack & Jones by A.Banderas Promoharris 18
20 Stefan BRADL GER Viessmann Kiefer Racing Suter 18
21 Mike DI MEGLIO FRA Mapfre Aspar Suter 17
22 Alex BALDOLINI ITA Caretta Technology RD I.C.P. 14
23 Mattia PASINI ITA JIR Moto2 Motobi 12
24 Anthony WEST AUS MZ Racing Team MZ-RE Honda 11
25 Alex DE ANGELIS RSM RSM Force GP210 11
26 Damian CUDLIN AUS Tenerife 40 Pons Pons Kalex 9
27 Xavier SIMEON BEL Holiday Gym Racing Moriwaki 9
28 Hector FAUBEL SPA Marc VDS Racing Team Suter 4
29 Lukáš PEŠEK CZE Moriwaki CP Racing Moriwaki 4
30 Vladimir IVANOV UKR Gresini Racing Moto2 Moriwaki 2
31 Arne TODE GER Racing Team Germany Suter 2
32 Yusuke TESHIMA JPN JIR Moto2 Motobi 1
33 Claudio CORTI ITA Forward Racing Suter 1
16:20 | Nemocného Folgera v Malajsii nahradí Michael van der Mark.
15:42 | Dnes je to 6 let, co zahynul Marco Simoncelli.
22. října | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
22. října | Mir slaví: odkaz
22. října | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00