Louis Rossi chce pravidelně bodovat v první desítce

Na okruhu Sachsenrig představil německý tým Racing Team Germany novou sestavu pro sezonu 2012 v čele s jezdcem kubatury Moto3, dvaadvacetiletým Francouzem Louisem Rossim.
Louis Rossi chce pravidelně bodovat v první desítce

Loni zaznamenala německá stáj úspěšnou sezonu, když v kubatuře do 125ccm obsadil Sandro Cortese celkové čtvrté místo. V tak nabité konkurenci to byl jistě velmi dobrý výsledek, na který by rádi navázali také v premiérovém ročníku Moto3.

Pro nadcházející sezonu mají Němci v plánu nasadit dva prototypy Moto3 – podvozek FTR, motor Honda a odpružení Öhlins. První jezdec je jistý v podobě Rossiho, kdo pojede s druhým motocyklem se zatím neví, ale moc by si přáli, aby do svých služeb získali Jonase Folgera. Folger totiž přišel o motocykl u stáje MZ Racin a nyní tam působí v roli náhradního a testovacího jezdce.

Šéf týmu Dirk Heidolf k tomu blíže uvedl: „Snažíme se, abychom startovní rošt plně obsadili. Optimální řešení samozřejmě představuje Jonas Folger. Nicméně je teď třeba především vyřešit otázku smluvních podmínek s MZ. Věřím, že v příštích několika dnech rozhodneme o tom, kdo to bude.“

„Máme jezdce, který je neuvěřitelně snaživý, je to bojovník a pracant,“ uvedl na Rossiho adresu Dirk Heidolf, který věří, že v nadcházející sezoně dokážou s Francouzem jezdit umístění v první desítce. „Nerad bych zatím zmiňoval stupně vítězů, protože to bude náročná sezona.“

Louis Rossi už s německém týmem testoval a novou zkušenost komentoval slovy: „Nebylo jednoduché najít tu správnou kombinaci pro motor a odpružení. Teď si myslím, že jsme s Hondou a FTR učinili správné rozhodnutí. Máme teď dobrý komplet. Pro mě bylo samozřejmě všechno nové, motorka, tým, spolupráce s týmem, všechno bylo nové. Ale cítím se tu dobře a stejně tak se cítím na motorce. Měl jsem obavy, že budu mít problémy s brzděním motorem, ale nakonec se ukázalo, že to ve srovnání se 125ccm až tak velký rozdíl není.“

„Loni bylo mým cílem v každém závodu bodovat a také jsem byl obvykle mezi prvními patnácti, dvakrát pak v první desítce,“ pokračoval Rossi. „Myslím, že je ale lepší si nedávat příliš vysoké cíle. V tomto roce věřím, že budeme s každým dalším závodem lepší. Cílem je každopádně první desítka, co nejdřív první pětka a možná, že ke konci budeme bojovat o stupně vítězů.“

25. května | Esteve Rabat, který dnes slaví 29 let, byl včera propuštěn z nemocnice a pokusí se závodit už příští týden v Mugell… odkaz
22. května | Dnes je to rok od smrti Nickyho Haydena. odkaz
21. května | Slabší kubatury dnes testují v Le Mans.
20. května | Dovi upadl z vedení: odkaz
20. května | Kornfeilův neuvěřitelný skok přes Bastianiniho motocykl: odkaz

Harmonogram

GP Itálie, Mugello
Pátek 1. června
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 2. června
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 3. června    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00