Je to můj skromný pocit, že globální svazarmovci už neví co by vymysleli, aby byly předpisy nepřehledné a motorky enormně předražené. Každou chvíli mění předpisy, takže to co je vyrobené jde do šrotu a také dělají předpisy tak nepřehledné, aby se v nich prase vyznalo. Jsem technik a závody mne baví, ostatně, pár závodních motorek jsem i postavil. Dnes mne tedy sledování předpisu přestává zajímat a když u posledního závodu MotoGP začal Abája drmolit o těch složitostech a rozdílech, tak mne to po chvíli začalo vyloženě prudit a v duchu jsem si říkal, kam ti svazarmovci na ty pitchoviny chodí. A k tomu byl poslední závod docela nudný. A k tomu se jedou souběžně dvě mistrovství která se v určitých pohledech i prolínají, nakonec ze Superbiku udělají CRT. No a z CRT zase nenápadně dělají Opan a když se jim zadaří, skopnou je zase zpět k SBK. Dle mého skromného názoru jsou nejlepší závody SS, Moto3 a Moto2. V GP se sice díváme na hvězdy a nádherné přenopsy, sportu ale stále méně.
Jsem starý jako kamenné uhlí a pamatuji i éru japonských mnohoválců, doslova monster. Zlatá doba závodění ale začala, až jim to předpisem osekali a začaly jezdit 2V dvěpade a třipade a 4V půllitry. Motorky byly dostupné pro tisíce závodníků a také snadno provozovatelné a bitvy úžasné. Dnes se GP po startu roztřídí, vepředu si jeden jede sólo, za ním sem tam nějaký dílčí souboj a tak kroužej aby jim vydržely gumy.
Ostatně, F1 je ještě děsnější.