Márquez je nebezpečný – říká Rossi

Kevin Schwantz: “Myslím si, že byl za to, co udělal, potrestán. Současně si ale myslím, že by měl na zbytek sezóny dostat podmínku. Mělo by mu být řečeno, že pokud se z jakéhokoli důvodu dostane do kontaktu s jiným jezdcem, bude odstaven na parkoviště. Je to tak, že i když udělá chybu na brzdách a najede do zatáčky moc rychle na to, v jakém stavu okruh je, tak je přeci mistr světa a ví co dělá. To znamená, že by měl vědět, že je moc rychlý ještě před tím, než motorku pošle pod jezdce před ním a narazí do něj. Takže pokud to ví, měl by vyhodnotit situaci asi tak, že “Najel jsem sem moc rychle.”, tudíž by měl motorku trochu narovnat a vyjet na vnější okraj zatáčky před jejím bodem zlomu, což znamená, že do toho nemusí být další jezdec vůbec zapleten. Není možné to jednoduše poslat dovnitř, trefit druhého jezdce a pak říci “Ach, sorry, udělal jsem chybu.” Všichni víme, že to není správné. Všichni děláme občas chyby v kritických situacích, ale on by měl přestat vytvářet své vlastní kritické situace, které mají za následek to, že poškozují ostatní jezdce.” Kritika organizátorů má po minulém týdnu základ v tom, jak se postavili k chování Marqueze na startu a k tomu Kevin Schwantz říká: “Pokud neudělal to, co mu na startovním roštu Tony Congram z IRTA řekl, že má udělat, tak měl být ze závodu diskvalifikován během prvních kol závodu. Konec diskuze. Mělo by to být následovně: “Zhasl ti motor, řekl jsem ti, že budeš startovat z boxů a ty jsi neudělal to, co jsem ti řekl. Takže vyřešené hochu, jsi vyřazen ze závodu.” Kdyby to takto udělali, tak by mu to zabránilo v provádění všech těch sraček, které tam potom předváděl. Možná do budoucna není nějaký průjezd boxy potřeba. Stačilo by prostě jezdci přidat 30 nebo 60 sekund k jeho času v závodu. Možná, že by bylo dobré, abyste neměli po penalizaci průjezdem boxy možnost zůstat na trati, protože všichni ví, jak pak takový naštvaný jezdec na trati jede a trefuje ostatní. Nikdo by neměl mít obavy o bezpečnost jezdců. Toto není kontaktní sport a jezdec by se měl za sebe přes rameno dívat proto, aby nebyl předjet, a ne proto, že se bojí, že do něj někdo narazí.” Na dotaz, co by Kevin Schwantz Marquezovi řekl, odpověděl: “Kurva uklidni se. To bych mu řekl. Nemusí přeci každé kolo jezdit tak, že předek tlačí k podklouznutí, zadní kolo ve smyku, pořád takřka na hubě, kdy to jen tak tak vybere. Musí přehodnotit svůj přístup. Všichni víme, že je obrovský talent, víme, že je rychlý. Jen kdyby se naučil jezdit plynule a rychle. Myslím si, že by byl překvapen tím, jak rychlý by pak mohl být.”

NakasiBMW  |  10. 04. 2018 23:04

I když ti fandím tak s tebou nesouhlasím a dávám ti bezvýznamné mínus! Jen si vzpomeň na svoji historii! Choval jsi se stejně! Jako sry ten kluk byl o podělanou vteřinu na kolo rychlejší než všichni? Takže se v podstatě dá říct že s ním nezávodíte ale jen blokojute takže se buď budete muset dostat na úroveň Hondy nebo Marca sakra dostat průjezd boxy pak pozici zpět do toho se stačit ještě všem omluvat a ve finále dojet pátý? Tak to dokáže nejspíš jen Marc! K incidentu mno bože dvakrát někoho vyveze a po třetí ten jeden spadne v nulové rychlosti? Nevím co by měl říkat Pedrosa! A v garáži být já na tvojí pozici Rossi tak se teda rozhodně nebudu schovávat a řeknu mu pěkně z očí do očí co si o něm a jeho omluvě myslím! Btw Miller přišel o výhodu naprosto nechutným způsobem riskovat kvaldu a pak tohle a nemluvě o chcípnutí Marca který byl průjezdem jednoznačně víc poškozen než kdyby startoval z boxu! Tak nekonzistentní rozhodování sem dlouho neviděl a úplná pecka bylo když pak někdo vymyslel tu penalizaci za jízdu v protisměru to bylo nej 😂

r_e_n_e  |  10. 04. 2018 23:46

MotoGP nie je Demolition derby...

viktor čistič  |  11. 04. 2018 18:32

Pěkně napsaný pohled na věc, choď jsem častěji snad tady začne být sranda, i když tady ti už od žluťáků moc nehrozí, Milda je imrvére během race ojíněný a hlavně vyměklý
Nemusím ani Váleleho ani Kačera, ale ten mě opravdu pobavil se svým stylem jízdy alá autíčka na pouti

Bauman  |  12. 04. 2018 10:31

S tím se dá souhlasit. Honda je neskutečnej stroj v Markových rukou. On to tam prostě pošle a nějak to dopadne. Zatím většinou pro Marka dobře. Vale býval taky o třídu rychlejší než ostatní ale mám pocit že jen na Honde. Na Yamaze vyhrával ale musel vic bojovat,a musí i teď. Teď je Yamaha tak pozadu že výkon Rossiho teď je úctyhodný jen to už není na titul. Pokud by Vinales vyhrával závody tak bych musel přiznat že na to Vale už nemá. To se ale zdaleka neděje. Myslím že by Vale neměl nic komentovat a raději jezdit. A Team Yamahy ať se probere ta ty prachy co berou.

Bauman  |  12. 04. 2018 10:32

Za ty prachy 🤣,,oprava



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

11:25 | Johann Zarco dnes slaví 28 let.
15. července | Pol Espargaro, Alex Rins a Jack Miller upadli hned po startu: odkaz
15. července | Alonso Lopez musel po nehodě v závodě do zdravotního střediska. odkaz
15. července | Aleix Espargaro dnes nepojede z důvodu poranění hrudníku. odkaz
15. července | Do zdravotního střediska musel po své nehodě i Fabio Quartararo. odkaz

Harmonogram

GP České republiky, Brno
Pátek 3. srpna
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 4. srpna
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 5. srpna    
Moto3 warm up   08:40–09:00
Moto2 warm up   09:10–09:30
MotoGP warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00