Melandri musí uvolnit místo kvalitativne lepsím a uspesnejsím, napríklad Abrahámovi.:-)
Například Abrahámovi,nemusí vůbec nic.Abrahám nepojede u Gressiniho,to bys mohl vědět.Abrahám pojede ve své stáji,..AB Cardion,takže nikdo,ani Mellandri,mu v cestě nestojí.
Schumi klíííd, ještě pár dní.... ;-)
Já ti jsem už tak zdecimovanej tím nekončícím zánětem blbejch průdušek,že nálada na bodě nula,cígo už jsem nedal do huby tejden a tak mi ani nedochází to tvé;-)klíííd,..ještě pár dnů;-)
Schumi,docela ti rozumím, ale nic si z toho nedělej.Vřera se mě při kontrole a poslechu mých průdušek doktorka ptala, jestli bych nechtěl u nich na dědině v kostele po sobotách nahradit polámaný varhany.Prej bych to tím pískotem co vydávám, hravě zvládl.:-D
někdy Ti to vysvětlím ;-)
Markovo nedobrovolné opuštění královské třídy,mě hodně mrzí.Vše je to v tomto případě o penezích.Ve stávajících stájích není místo a přijít se zcela novým týmem, je hodně drahý projekt.Jen se podivuju,že odchází do WSBK,..účast v Moto2,by mu zřejmě dávala stále šanci,postoupit opět nahoru,tam,kam patří.Jako v případě,Toniho Eliase.Jakmile zmizí ve WSBK,návrat už bude velmi těžký.
cesta do moto2 by byla cesta zpátky pro něj myslím-on nechce jezdit 600vky-ale mašiny z pořádným výkonem.a možná je i flustrovaný z celé ho púsobení v GP-chce to změnu a tovární Y-maha bude stroj z kterým múže opět vyhrávat.co se týka Toníka Eliasú newim newim esli se dostane zpátky-i přes famozní sezonu nemá nic jisté-nebo mi něco uteklo?
Cesta zpátky je pro něho WSBK,..jakmile zmizí z kolotoče MS,nevěřím,že mu někdo nabídne návrat.Bohužel.
Snad ví,co dělá.Pokud se nedokáže udržet v královské třídě a musí odejít, je mi to líto.Ale nemyslím,že by Moto2,bylo horším závoděním,než WSBK.Spíše mi to přijde, jako odložiště pro ty,co se finančně nedokázali udržet v Moto GP.
A u Marca se spekuluje, že pokud by se v Yamaze chytnul, že by se mohl do MotoGP vrátit do stáje Tech3...takže já za sebe držím palce!
Pokud neodejde Colin,místo tam pro něho nebude.
Neupřesnila jsem, že ta moje uvedená spekulace se týká samozřejmě až litrů. Pokud se v SBK bude Marcovi na litru dařit a Colin (promiň) bude i příští rok podávat stejné výkony jako letos, tak bych to zas tak nereálně neviděla. Ale samozřejmě, jsou to jen "pokud" a tohle je jen můj osobní názor (nicméně podložený již několika náznaky v článcích na zahr. webech)
Toník asi pujde do suzuky
jj,něco tady napsala jannyk-a je to ofiko newíš?sem teda někde pozadu:-D:-D:-D
Ofiko to není,ale je tomu hodně blízko.Sůze odchází Lorris a potřebují rychlého a zkušeného pilota.
zatím nic ofiko, ale mám pocit, že to včera vzpomínal i Václav Svoboda v přenosu...
Myslím, že jde o peníze a MOTO 2 je svým způsobem plné mladých rváčů, v WSBK má šanci na kvalitativní převahu nad velkou částí pole - továrna je továrna... kdo ví, bude mi chybět, přijde mi, že se do MOTO GP rve spousta lidí co na to ještě nemá a odchází zkušení což je chyba, jenže na druhou stranu na vítězství tam má jen pár motorek a ty sou obsazený...
Vidíš,..Elias se těch mladých rváčků nezalekl a ukázal,že patří jinam.Ty myslíš,že by to Marco Mellandri nezvládl:-O ?? Tomu nevěřím.A jít do WSBK s nadějí na tovární bajk a jakousi kvalitativní převahu, jak píšeš,..skončí tam, jako Max Biagi.
Vůbec mi nevadí,že přichází mladí,..to je normální vývoj,ale že odchází zkušení,to škoda je.Kdyby byl rošt rozšířen aspoň ještě o dvě,tři stáje.
Další důvod dívat se raději na superbiky než MOTO GP :( Většina mých oblíbenců už tam je nebo brzo bude...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.