Melandri zajel další skvělý závod

27 komentářů

velocette
3. května • 23:22

jen tak dal :) bylo by supr podium. mozna by to bylo z rise snu ale s trochou stesti, pral bych jim to

horsefe
4. května • 12:03

03.05.2009, 23:22 - norton
100 % souhlas

Patrik Porač (patstreet)
4. května • 15:19

pro oba -jak pro team i pro Marca je to jak zmrtvých vstání
super hra pánové

God
4. května • 16:05

Pak že Kawasaki nejede!!!
Dobře Marco

Romcek
4. května • 18:31

By mě zajimalo kam se vytratili ti co tu loni Melandriho odepisovaly a tak podobně, nebo to jen měníte nazory díky výslednkům? Mimochodem Kawasaki zas tak pomalá loni nebyla navíc když přes zimu na ni továrna zase o něco zapracovala. Ale jak jde vidětl i letos tak na Dukatce se opět ostatním krom Stonera nedaří, tak koho vybrat že je za zenitem?

honda-rs
4. května • 19:32

Tady je to běžný jev, že určitá skupina "znalců" odepíše klidně několikanásobného mistra světa po jednom hůře zajetém závodě. Melandri měl prostě smůlu ikdyž je pravda, že do Ducati ho vzali bez výrazných úspěchů. Mělo to být to co ho mělo poslat navrchol a ne ke dnu. O to víc bych si přál, když vidím Haydena, jet na Ducati jednoho ze tří jezdců Pedro, Lorenzo, Rossi.

Grimix
4. května • 19:40

honda-rs: At mi nikdo nepovida ze ta DUCNA Caseyho je 100% stejna jako u Nickyho, ze Nicky ma stejne moznosti co se tyce technickych poradcu a dalsich lidi co tam maji .. tak jako Casey. Proste tohle nejde, aby Melandri, Hayden ... super piloti jezdili na tom casy .. jako kdyz Schumacher si sedne na motorku pomalu.Muj nazor je ze ta Caseyho Ducna musi byt proste trida a na tu druhou kaslou. Tj ikdyby na tu druhou Ducnu sednul Rossi, Pedro, Lorenzo tak bude jezdit posledni fleky dle me.

honda-rs
4. května • 20:07

A nebo je to o té zdi, kterou tam sice nemají, ale data nesdílejí. Já osobně vidím Stonera jako lepšího jezdce, ale takový rozdíl je i na mě moc. A nebo to tam prostě Hayden nepošle jako Stoner, Lorenzo a další a jede to moc ve stylu SBK.

s64
4. května • 20:49

Grimix: Souhlasím.

EliasFan
4. května • 21:15

Jakto? Na Ducati se daří Mikovi a loni se dařilo Tonimu, když dostal tovární věcy.

Bad
4. května • 22:52

..."ale takový rozdíl je i na mě moc" a to je už co říct... když už i na tebe je to móóc... :-(

Bad
4. května • 22:57

...hmm,měl by ubrat z toho stylu SBK,viď hondo,takovýhle móresy by do motoGP neměl tahat,viď hondo
jéé,jsem dost slušnej hondo?...opravdu znalec numero uno! :-(

kvasa
4. května • 23:33

jeeezismarja tak si proste na tu Ducati ten Hayden zatim nezvykl. Najezdil na tom do teto chvile snad tretinu co Melandri za stejnou dobu. A neverim ze v te Bologni nebo kde ma sidlo ta Ducati Croce, jsou takovy vytupeni tupci, ze jim jde o to, aby jen jednu z peti motorek meli na vrcholu. Tim delaji blbce akorat sami ze jen petina jezdcu na tom jejich vytvoru neco zajede, kdezto u Yamahy da se rict ze vsichni....v tom by byla Ducati sama proti sobe. No a to nemluve o tom ze maji v tov. tymu Mistra sveta z Americkyho thru, takze koooooort mu by meli kdyz uz davat tu maximalni podporu kdyby to tak kravsky rozdelovali.

kvasa
4. května • 23:35

no a mimochodem oto je pro me Sete vetsi dabel nez driv, kdyz po dvou letech valeni speku na gaucu a v tottech letech zajizdi na Ducati druhy nejlepsi vysledky po Stonerovi...jednim slovem :genius.

Grimix
5. května • 0:00

kvasa: Zajede, sorry ale 2 a vice vterin rozdil na nejlepsi jezdce to je vazne moc na Haydena, Melandriho ikdyby nevim co. Ta motorka proste musi mit bud jinej motor ci neco vypnuteho ... Casey ma jinej strojChapu rozdil treba 0.5sek , ale tolik. Vem si taky ze je to na kazde trati, viz Melandri loni - nikde nic nezajel...

Pérák.
5. května • 6:37

Jasně, že ostatní motorky Ducna schválně sabotuje!!! Jen si všimněte: Mika zajel 2x překvapivě dobře, tak mu na Jerez dali špatnou zadní brzdu, aby Kejzyho neohrozil! Že jo, Grimixi!?

honda-rs
5. května • 8:22

Takže je to jasné - Ducati to není podle většiny z Vás takže je to v jezdcích. A pokud se týká Yamahy tak Toseland nezajíždí taky nic moc. Klidně mě ukamenujte, ale je to hlavně v rukách a v šikovnosti nastavení. V tom je Stoner u Ducati jednička a ostatní musí trochu přidat. Jinak nevím kdo sledoval poslední závod, ale čtvrtý Randy měl ztrátu 32 vteřin. To znamená, že narůstá rozdíl mezi továrnou a satelitem a lepší to nebude. Hayden může mít navíc psychobrzdu z Kataru. Přeci jen to bylo dost vysoko a daleko aby se z toho jen tak oklepal ( to samé Toseland) Jinak Kallio stylově jezdí jak Stoner, ale jede třetí závod a to na bednu určitě nepomýšlí. Bade ty jseš teda divnej :-(

hubas111
5. května • 8:36

Tady těžko soudit z pozice fanouška, kde je zakopanej pes. Dá se říci, že Ducati je hodně specifický stroj, který vyžaduje určitý "specifický" styl ježdění a od vstupu do královské kubatury se na Ducati zas tolik jezdců neprotočilo.
Stoner si s tím strojem dokonale rozumí, jinak by po první sezóně u Ducati odešel. A to s ní odjel jak kubaturu 990 tak tu současnou. Talent k tomu bezesporu má.
Dle mého názoru Melandri prostě nemohl najít správný jízdní styl na tomto stroji a různá nastavení i individuální úpravy mu nepomohli a pak už to není jenom o stroji, ale i o hlavě. Začíná se to na vás sypat jako lavina.Člověk se nemůže dostat do té správné pohody, chybí výsledky, nějaké pády, výrazný stájový kolega, který navíc na tom samém stroji uděl titul mistra světa......no to dokáže i vola porazit natož psychyku závodního jezdce.
U Haydena bych ještě s hodnocením počkal. V prvním závodě docela slušně v tréninku havaroval, v Motegi ho sestřelil Takahashi a Jerez není moc pro ducati přívětivý okruh, až letos Stoner zajel slušný výsledek, ale na druhou stranu už má něco na Dukně najeto.
Nejslibněji na mě působí mladý Kallio, který na satelitu zatím podává velmi sympatické výkony a pokud v tom bude pokračovat dále, může být vážným kandidátem za rok, dva na pozici jezdce v továrním týmu.Na to kolik toho zatím na ducatce najezdil.....Spekulace, že ostatní jezdci nebo druhý tovární jezdec Ducati dostávají horší materiál nebo servis prostě neberu. Je tu příliš mnoho v sázce (imagie značky, pohár konstruktérů, trhy,gáže jezdce a s tím spojené marketingové aktivity apod.), než, aby jezdce nějak "záměrně" omezovali.

s64
5. května • 9:33

hubas111:Ty chceš říct,že u Ducati nefunguje stájová preference?Jako svého času v F1 u Ferrari? Myslím,že je to jasné.Myslíš,že satelitní týmy dostávají tu samou techniku co dostává Stoner?

hubas111
5. května • 10:06

Psaný text někdy zůstává často ne zcela pochopen, tak jak ho autor původně zamýšlel Určitě satelity nedostávají plnou podporu ve smyslu přesné specifikace např. Stonerova kompletu nebo nejnovějších inovací, které Ducati zavádí pro své tovární jezdce. O tom žádná.

Spíše řeším jestli tomu je tak i mezi jezdci v samotném továrním týmu. Preference samozřejmě bude zaměřená na Stonera, ale co je vlastně myšleno tou preferencí? Preferovat budu vždy jezdce, který je v té sezóně bodově výše nebo v minulé sezóně skončil výrazně před svým kolegou. Ať to byl Melanri nebo nyní Hayden oba určitě dostali stejný komplet jako Stoner a je už na nich a jeho mechanicích jak mu přizpůsobí motorku a jezdec svůj jezdecký styl, aby dokázal konkurovat Stonerovi.
Jestli si myslím, že to u Ducati funguje jako svéh času u Ferari si netroufám říci, páč jim do kuchyně nevidím. Dávám sem pouze svůj pohled z pozice fanouška motocylových závodů. Samozřemě se mohu hodně mýlit, možná jsem pravdě blíže, možná je to všechno jinak

Pérák.
5. května • 10:36

hubas111: konečně pár rozumných názorů! Díky, pozvedl jsi úroveň této debaty o 100%. Kalio je sympaťák, získal si mě i tím, že pozval v zimě svůj tým domů do Finska, předvedl jim saunu, vodku, soby apod. Tím si u mě šplhl. Navíc má zkušenosti z 250 a ideální závodnickou postavu (na rozdíl od Canepy a Nickyho), takže bych mu celkem věřil, nedivil bych se, kdyby ke konci sezóny "zabednil".
Jedna oprava - Casey jezdil jeden rok na 990 Hondě (LCR), nikoliv na Ducati. K té přešel v roce 2007 - na osmistovku a rovnou titul. Každopádně jsem přesvědčenej, že je jedním z extrémně talentovaných jezdců. Podle mě má tu vzácnou kombinaci odvahy a inteligence, která dělá z pilotů mistry.
Budoucnost Nickyho zatím moc růžově nevidím, rád bych se pletl (protože si už protrpěl dost), ale myslím, že letos to lepší jak jedno 5. místo nebude...

ChenziR1
5. května • 12:08

Někdo dole napsal:"Na Ducati se daří Mikovi a loni se dařilo Tonimu, když dostal tovární věcy."To stojí za povšimnutí,pak muje přestali dodávat a výsledky nikde.Škoda že se k tomu ještě sám nevyjádřil

Bad
5. května • 18:41

Pokud vím,není vždycky naprostá rovnost týmových kolegů..viz. např. Pasiny ve 125cm r.2007,tam se mu ale novější stroj "pomstil",nebo Repsol Honda Pedrosa/Hayden-Dani měl vždy první nové komponenty,nebo Luthi/Pešek-Lukin loni starší model než Thomas,Rossi/Edwards-Colin vlastně dělal testmana i při závodech,sám Vale řekl,že Colin pro něj odřel spoustu práce,no dalo by se ještě najít spousta příkladů...pokud ale čtu ty správný články,tak u Ducaty (tovární) rovnost je.Osobně si myslím,že je obrovskej skok přelézt z jakýhokoli "japonce" na Ducnu,která má naprosto jiný úplně všechno-rám,desmo motor,systém brzd,pružení,elektroniku..přechod na Ducaty je "běh na dlouhou trať".Věřil jsem,že Hayden to zvládne (věřil tomu i Milda Čihák ),ale ješte bych nad Nickym hůl nelámal..
Mika Kalio prohlásil,že v týhle kubatuře nejel jinou mášu,než tu co mu teď dali,tak to má vlastně jednoduší..na druhou stranu Casey jel před Ducnou Hondu a přechod přesto zvládl,prostě mu sedí..jak tu kdysi prohlásil parak "dokonalá symbioza".Nickymu dejte ještě čas,do Melandriho tu spousta šmatů taky kopalo a teď z něj ukrůpavaj..

hubas111
5. května • 20:25

Určitě něco na tvém příspěvku je. Jenom bych podotknul, že v první sezóně v novém týmu Pešek měl jasně proklamováno, že dostane pouze polotovární verzi LS, páč finančně na to tým neměl, aby oboum jezdcům zajistil plnou továrnu. Takže pokud Lukáš letos něco obstojnýho zajede, budou sponzoři a příští rok není nic vyloučeno....

Bad
5. května • 21:09

Jasně,je to tak..v případě Pešek/Epp to byla dohoda.Moc Lukinovi přeju,aby si vyjezdil pořádnou "továrnu"..

kvasa
6. května • 12:06

Bad: tak kdyz vezmes Stonera a eru 800ccm tak taky jeho prvni motorka byla Ducati stejne jak letos pro Kalia....kdyz na ni ten jeden rok 07 jezdil Capirossi tak to taky nebyla zas takova hruza. No takze mozna na tom neco bude ze kdyz na ducnu sedne nekdo pozdejs tak je "zkazenej" z toho japonskyho stylu 800ccm. Takovej Stoner a Kalio na jine 800ccm nez Ducati nesedeli.

Bad
6. května • 19:48

kvasa
no ať nad tim přemejšlim jak chci,jen tudy asi vede cesta k vysvětlení,ani Marko,ani Nicky nejsou žádný ořezávátka..

Doporučujeme

Články odjinud