Místo na startu nemají zaručené ani současné týmy Moto2

76 komentářů

hal F1
15. září • 11:58

Do Matteoni podle mě jako náhrada přijde Pasini. Je to moje domněnka, ale myslím, že se nepletu.

unavix F1
15. září • 15:46

No to by si Pasini s prominutím pěkně nasral do bot.Ten má na lepší oddíl.Pro něj chvojkovice brod nejsou:-D

stále dobrý Schumi
15. září • 15:57

Zatím toho taky moc neukázal:-)

mamba54
15. září • 12:10

No to by si pomohli.Ale pokud ano,dobře jim tak.:-D

mamba54
15. září • 2:20

Když se tak zpětně zamyslím, tak musím konstatovat, že tým Matteoni je nositelem smůly pro české jezdce: Huleš, Šembera, Pešek...:-@

stále dobrý Schumi
15. září • 10:04

Nesouhlasím,..Jarda Huleš byl výborný jezdec a sáhl si na život sám,..bohužel.Ne kvůli Matteoni,ale kvůli rodinným problémům.Škoda ho,chlapa.Šembera si v Matteoni nestěžoval, jel dobře,ale přišla chvíle,kdy byl ve špatnou chvíli,na špatném místě.Dvakrát škoda:-( Ani v jednom případě,za to nemohl tým Matteoni.

unavix F1
16. září • 13:45

ˇTo že si šembera nestěžoval asi bude tím že nejspíš malorážky u Matteoniho "uměj" dělat.Jenže Moto2 nejsou jako ty sekačky na trávu.Tam se nejspíš učej a Pešek byl pokusnej králík.Tím ale neříkám že si za půlku věcí nemoh sám.Ale na druhou stranu......to už je obehraná písnička.;-)Sem zvědav co se z toho dneska nebo zítra vyklube.

mamba54
16. září • 19:13

No tak Šembera byl absolutní ucho, nováček bez zkušeností z MS. Ti si opravdu nestěžují.;-)

mamba54
15. září • 12:07

Myslel jsem to spíše výsledkově, nikoliv osudově.:-(

mamba54
15. září • 2:09

Lukáše je jedna věc, neméně důležité ale bude, jak se obě strany postaví k předčasnému vypovězaní smlouvy.Pokud tedy k němu opravdu dojde.Pochopitelně nevím, jak je ta jejich smlouva postavena, ale bez návrhu na zaplacení tučného odstupného, které asi bude požadovat jedna i druhá strana, se to neobejde. Takže to vidím na solidní tahanici právníků.:-(

stále dobrý Schumi
15. září • 10:00

Řekl bych,že v tomto případě Matteoni ví,co dělá.Jistě je ve smlouvě zakotveno,že ani jedna ze stran,v době společného působení,nesmí vynášet interní informace,natož ještě v této podobě.A může jít o hrubé porušení smlouvy.Ať tak,či tak,..Matteoni jezdce jistě sežene.Pešek to bude mít složitější.Myslím,že šlápl vedle,když to řešil zrovna takhle.

kolja F1
14. září • 17:44

podle mne půjde nejpravděpodobněji do SSP do bývalého K+L intermota. Ale nevěřím,že číha sežene dostatečný balík na moto2 a SSP i když do moto2 moc chce.Ještě je možnost,že číha prodá K+L a vytvoří vlastní team jen v moto2 a tam by mohl mít Lukin místo.Teda pokud ho neopustí ČP.

stále dobrý Schumi
14. září • 20:10

To je myslím příliš komplikovaná cesta,než aby byla blízko realitě.Myslím,obě soutěže.

unavix F1
14. září • 15:29

Co si myslíte o těhle možnostech ohledně Peška -
dostane místo u Technomag CIP
odejde do WSBK, nebo bude jezdit příští rok u InterMoto http://www.klintermoto.cz/
nebo bude mít flek u Racing Team Germany místo Todeho? http://www.racing-team-germany.de/
Ten by měl údajně v tomto týmu skončit.Znovu opakuji že tohle sou jen mé spekulace a zajímá mě názor ostatních co si myslí o těchto variantách.

odstraneno jannyk F1
14. září • 16:18

naprosto laicky:
Joska Kubíček ho neveme - jen pocitovka (a je tam Patrik a dobrý ten Roccoli) a myslím, že Lukášovi by byly Supersporty málo.
Racing Team Germany? Tode si taky nějak otevřel pusu, tuším, tak proč jednoho potížistu nahrazovat druhým (holt loajalita je loajalita, ať je realita jakákoliv) a jeden Čech už v týmu je (Kuba) a je nadějný. Myslím, že tady je kvóta počtu Čechů vyčerpaná.
WSBK? Liberty nevěřím, že ho vezme a bude mít tým ze dvou Čechů (nejsme Španělsko či Itálie, aby byla taková zásoba talentů, a tím i vyhlídky, že oba "moji" jezdci budou na špici)...a někdo jiný? Pokud bude mít silného sponzora...třeba..
Tak nějak si myslím, že se bude Lukáš chtít udržet v Moto2 za každou cenu, tzn. bez ohledu na kvalitu týmu. Ono mu aktuálně může pomoct akorát silný sponzor. Výsledky jsou proti němu....a z výsledků před několika lety se bohužel žít donekonečna nedá.
(Já bych taky ráda viděla v MotoGP kolotoči (Moto2) Mattiu Pasiniho (moje srdcovka z malorážek), ale bohužel, podobný osud - příliš řečí, aktuálně spíš nic než moc výsledky a je "zalíčené" :-( )Pokud se do mě chce někdo pustit, tak prosím, ale upozorňuju, že nemám v ruce žádné argumenty na plamennou diskuzi, pouze vycházím ze svých vlastních pocitů. Takže zasvěceně diskutovat nebudu, protože nejsem "zasvěcenec" :-) Takže se případně omlouvám, že jste to museli číst :-D ;-)

stále dobrý Schumi
14. září • 20:08

Zasvěcenej nejsme nikdo,takže,..ode mne palec nahoru.

stále dobrý Schumi
14. září • 15:56

Přikláněl bych se k InterMoto Czech, jsou tam určité vazby.Ale do toho asi Č.pojišťovna nepůjde,leda s menším balíkem.A po roce se rozejde i s nimi,protože bude mít opět nejhorší motocykl na roštu;-)

unavix F1
14. září • 13:25

A další info typu jedna paní povídala - do WSBK vstupuje nový český tým Liberty Racing který podepsal na další dvě sezony Kubu Smrže(tato část informace je už oficiálně známá).No a druhé místo v tomto týmu je stále volné.A prej se šušká že sou v jednání s nejmenovaným českým jezdce se zkušenostmi v seriálu MotoGP. že by Lukin????Kdyby to náhodou nedopadlo do Moto2????(na každém šprochu pravdy trochu)Jo a pro úplnost ten tým pojede Ducati 1198.

stále dobrý Schumi
14. září • 14:36

Smrž s Peškem?Hmmm,..to je jako vzít do týmu psa a kočku.Neřekl bych,že to bude českej tandem.Tam bude žádaný někdo,kdo přinese hodně peněz.Unavixi,..máš nějaký seriózní odkaz? Díky.

unavix F1
14. září • 14:50

Odkaz nemám žádný.Jak sem psal je to jen taková šuškanda jedna pani povidala.Teda co se týká Peška.Jinak odkaz na Liberty racing http://isport.blesk.cz/clanek/ostatni-motorismus-motocykly-ms/95571/smrz-bude-v-pristi-sezone-jezdit-v-liberty-racing.html nebo http://www.medialiberty.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=24&lang=en

stále dobrý Schumi
14. září • 15:53

Díky,tam je jasno;-)

odstraneno jannyk F1
14. září • 13:57

no já zatím četla, že "pozorně zvažují možnost postavit druhého jezdce". V tom čuchám trošku i matematiku, počty, náklady, výnosy, rentabilitu....a ruku na srdce, pokud obsadí druhé místo, bude to někdo i s finanční podporou a bude ji mít Lukáš příští rok od ČP? Jsou různé spekulace a nejsem si jistá, že je tento sponzoring tutovka. Já bych to spíš viděla na nějakého Itala, pokud to druhé místo v týmu bude.

odstraneno jannyk F1
14. září • 13:58

ale samozřejmě, pokud by neklaplo Moto2, tak tahle možnost by byla bezva, proč ne?

unavix F1
14. září • 11:33

pešek v rádiu Impuls - video.Docela zajímavý.Kuk na to http://www.impuls.cz/clanek/video-lukas-pesek-zavodnik/228290

odstraneno jannyk F1
14. září • 12:34

Dobrýýýý, díky, unavixi.....trochu si teď v hlavě skládám, co si o tom všem, co tam bylo řečeno mám, ve světle včerejších událostí, myslet. Zajímavý rozhovor, ještě jednou dík :-)

hal F1
14. září • 12:23

No je to jasné.. v Matteoni to skřípalo od začátku sezóny. Je najednu stranu dobře, že tam Lukáš končí. Doufám, že Lukáš zůstane v Moto2, ale spíš si myslím, že půjde do Prorace - Intermoto týmu

odstraneno jannyk F1
13. září • 18:33

i zahraniční web http://www.twowheelsblog.com/post/5131/moto2-matteoni-racing-team-axes-lukas-pesek?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+twowheelsblog%2Fcom+%28twowheelsblog%29 :-S

stále dobrý Schumi
13. září • 18:41

No,..v podstatě se dalo čekat,že spolupráce na příští rok,nepřipadá v úvahu.Ale renomé tandemu Pešek - Čihák,letos hodně utrpělo a pomluvama stáje Matteoni,si moc při případném podpisu jinde,neposlouží.Vše by mělo být o určité loajalitě,byť v té stáji nemuselo být vše akorát.Máslo na hlavě,tam mají všichni.

hal F1
14. září • 12:26

No jako loajalita je dobrá věc, ale jestli ten tým pracoval s nechutí a nedal na Lukášovi připomínky, tak to je tým na dvě věci. Jako největší vrchol zhovadilosti považuju přenastavení settingu motorky před kvalifikací, bez vědomí jezdce. To mělo být na okamžitou výpověď ze strany Lukáše.

stále dobrý Schumi
14. září • 12:32

Zatím slyšíš mluvit jen jednu stranu.Počkej,co se dozvíme od stáje Matteoni.Ono to tak být může,i nemusí;-)Situace se zřejmě hrotila nějaký čas,ale začátek byl v pořádku.A výsledky nebyly ani tehdy.

hal F1
14. září • 12:41

Jo protože narozdíl od ostatních týmů netestovali.

stále dobrý Schumi
14. září • 14:40

Ale testovali,..Čihák po testech vždy vyhlašoval, jak jsou o vteřinu rychlejší.Teď od Brna,už stojí spolupráce za dvě věci,..já mluvil o začátku seriálu.

Jaroslav Petřík (jarpet)
13. září • 20:18

Shumi, ty Lukáše evidentně nemusíš, takže pro tebe je to jen pozitivní zpráva. Je to smutný, protože jeden pojede na výsluní a druhý může jít do lesa na houby.Občas tě nechápu. Prostě je to jen o těch penězích a ne o umu....sakra:-@

stále dobrý Schumi
13. září • 21:51

Ne,nemusím ho,to nepopírám.Proč,to už jsem napsal.Jestli sežene angažmá v jiném týmu,záleží především na něm samém.Ale pokud začal tímhle stylem,možná si zavře nejedny dvířka sám.Takhle ventilovat a jitřit vztahy uvnitř týmu,si nemá dovolit ani jezdec,ani třeba majitel stáje.Zkusil to Pasini a taky nepochodil.Všechno má prostě nějaké mantinely.Nemusíš mě chápat.Ale co bys pochopit měl, je to,že za peníze si šikovný ruce nekoupíš.To jen k té narážce na výsluní někoho.

mamba54
13. září • 22:53

Naprostý souhlas. A týmy na tohle mají setsakramentskou paměť.

Jaroslav Petřík (jarpet)
13. září • 22:11

Nechci tady rozpoutat další debatu, prostě jen podle mně je Lukáš na nesprávném místě a hlavně v nesprávnou dobu a dej motobůh;-), aby to bylo jinak, protože to je vlastně pohřeb v MotoGp a ten kluk talent má!

stále dobrý Schumi
13. září • 23:07

Jardo,ale vždyť o tom píšu,..proč to nechápeš?Pokud se bude tahle kauza ventilovat způsobem,že jezdec něco řekne proti stáji,..stáj to bude dementovat a tvrdit,že neměl výsledky.A on je opravdu neměl a nikoho nebude zajímat,proč.Dostane nálepku potížisty a nemysli si,že všude je míst habaděj.Který z týmů,by o to stál?Musíš mít peníze a taky mít výsledky.Alespoň dílčí.Rovněž to může odradit i sponzory,kterým nemusí být jedno,že jsou medializováni tímhle způsobem,protože jsou s jezdcem,či týmem propojeni.Prostě tenhle "ublíženeckej" styl,není to nejlepší,pro další působení v Moto2.Já přece neříkám nic,čím bych ho poškozoval.

odstraneno jannyk F1
13. září • 18:55

Hmm, já pořád tajně doufala, že ta "huba na špacír" na adresu týmu byla dobře prokalkulovaný krok s určitým záměrem polepšit si. Obávám se teď, že až tak dobrý a promyšlený tah to nebyl....a co na to ČP?
Přesto budu doufat, že zástupce v Moto2 v příští sezóně mít budeme!

stále dobrý Schumi
13. září • 18:56

To já taky,..nějak věřím P.Vostárkovi,že peníze sežene.

unavix F1
13. září • 18:18

Tak a je to tady.Lukin v Aragonu nepojede.Bude nahrazen kolumbijcem Santiagem Hernandézem který aktuálně působí v Moto2 ve španělském mistrovství.To je tedy mazec.Info pochází z webu pesekfans.cz http://www.pesekfans.cz/forum/viewtopic.php?t=457

stále dobrý Schumi
13. září • 14:09

Prosím,..podle čeho se pozná "náročný" fanda?To jako,že nároční fandové jsou o třídu výš?A pak je ještě pár těch "nenáročných",kterým musí komentátor vysvětlit,že ten na té červené motorce je Stoner a na modré,se žlutým číslem,sedí Rossi?Asi tak, jsi nás tady oslovil.Takže ponechme každému,co jeho jest,..ty si prožívej své nudné odpoledne u Moto GP a nám dovol se nudit,u čehokoliv jiného.Krom toho,..jak píšeš,..nechte náročným jejich Moto2,..my ti ji rozhodně nebereme a ani počet jezdců nemůžeme ovlivnit,takže,..napiš Dorně;-)
Jen ještě maličkost,kterou jsi jako "náročný" přehlédl.Elias kraluje před druhým,o více než osmdesát bodů a jen další tři, jsou vzájemně bodově srovnatelní a mají něco přes stovku.Pak je tam díra nebetyčná.Pokud jde ještě o Canepu,..nestačil v Moto Gp,proč bych se měl při jeho jízdním projevu podivit,že je na chvostě i v Moto2 ?

Istazar
13. září • 15:44

Prostě si asi připadám náročnější vedle vás s Jannyk, když mi MotoGP přijde nudná. A Canepa ke konci sezony zajel pár velmi slušnejch závodů. Nováček to jednoduchý nemá,pokud nedostane hned díly jako Spies (viz Bautista/Barbera - po pár letech se snad dostanou do lepší stáje).

stále dobrý Schumi
13. září • 18:28

Canepa jako testovací jezdec Ducati,nebyl žádným,právě vylíhlým embriem.A měl stejný materiál, jako ostatní jezdci ze satelitů.Já sice nefandím Benovi Spiesovi,ale pokud chceš srovnávat právě tyto dva piloty,..mám pocit,že jsi tu nebyl ne dva roky, jak píšeš,ale dvacet let.Byť si vedle nás připadáš jako expert,mám pocit,že tvé znalosti o čemkoliv,kolem závodění,se rovnají těm mým,ale v oblasti nukleární fyziky.:-)Nojo,no,..lidé tvého ražení,si většinou připadají,že jsou na vrcholu vývoje lidstva.Bohužel,se tak vidí jen oni;-)

Istazar
14. září • 0:46

Tam dole sem chtěl říct že se na to koukám jinak, ne že sem víc než ty,ale jak chceš,mě být víc nevadí.

stále dobrý Schumi
13. září • 13:49

Klidně nám to tady začerveni,ale se snížením počtu jezdců,nic neuděláš.Leda,..že bys máznul ten palec Dorně;-)

Istazar
13. září • 12:45

Těch 40 jezdců by bylo fajn i nadále, Moto2 je daleko zajímavější než MotoGP, ta už mě skor nezajímá, víte o 5 jezdcích,kteří si to rozdají o vítězství, v Moto2 se o něj může prát i 20 jezdců!!! A to dělá závod závodem.

stále dobrý Schumi
13. září • 13:35

To se sice prát mohou,ale Eliasova převaha je natolik výrazná,že jde opět o Toniho one man show.Lorenzo,Rossi,Pedrosa,Stoner,Doviziozo,..tady je šance na změnu ještě vyšší.A tituly jsou v obou třídách jasné.

Istazar
13. září • 13:49

Nevidím nic super na třídě, kde do pátého místa je takřka rozhodnuto už před startem díky technice. 15 bodovaných míst, a přesto průměrně dojíždí 13-14 jezdců,takže ještě aby o ty body bojovali. V Moto 2 musí,páč tam na ně mají skoro všichni. Jasně Toni trochu dominuje,ale co Takahashi,de Angelis,Canepa atd, nečekali ste je výše? Ja tedy ano, ale protože je třída velmi vyrovnaná, nemají to snadné. Já na motorky koukám po dvuleté pauze. Byl sem zvědav na Moto2 a ta nesklamala, je to něco úplně nového a hlavně i napínavého. Bylo by škoda o tu atraktivitu hned přijít. Zábavně nudit se můžete MotoGP,nechte náročnějším fandům aspoň Moto2.

odstraneno jannyk F1
13. září • 14:06

Milý náročný fando,
nikdo Ti Moto2 neruší ani nebere. Mluvíme tu o snížení počtu jezdců s ohledem na bezpečnost, což jsi zřejmě nezaregistroval. Dokonce jsem ani nepobrala, proč jsi začal argumentovat MotoGP, o kterém tu řeč není.
S úctou
pouhý konzument MotoGP "kroužení"P.S. Představ si, že na Moto2 tu koukáme všichni a dokonce dokážeme pochopit o co tam jde ;-)

Istazar
13. září • 15:47

Mluvíš-li o bezpečnosti,ani ta nejvyšší by Shoyovi nepomohla. A pokud de o zranění, tak ať dou jezdci dělat baletky, tam se třeba nezraní. Je to motosport, a ten, ať budou lidé dělat cokoli, bude vždy nebezpečný.

odstraneno jannyk F1
13. září • 15:49

očividně debata o voze a o koze...nechme se tedy každý svůj názor. Ty ten fundovaný, já ten laický.

odstraneno jannyk F1
13. září • 13:00

40 je o zdraví....myslím, že snad skoro ani nebyl závod, kde by nedošlo k hromadnější kolizi (nemám na mysli samozřejmě pády jednotlivců)....i ze 30ti jezdců se jich může 20 rvát...je to o kvalitě a ne kvantitě. Já jsem pro snížení

stále dobrý Schumi
13. září • 13:37

Ten červenej palec ti rád umažu.Souhlasím,že 40 jezdců,na výrazně rozdílné úrovni,není pro dobro této zajímavé třídy.

Istazar
13. září • 13:21

Z posledních 4 závodů došlo k hromadné kolizi v první zatáčce jen jednou a to snížením jezdců o 25% určitě tolik nesnížíš, jen koukám že 80% fanoušků motorek má u svého nicku Rossi/Lorenzo, je tedy jasný,čemu fandíte - nudě.

odstraneno jannyk F1
13. září • 14:00

Jo tak pokud Ti k zhodnocení oponenta stačí, že s přečteš jedno jméno v nicku, tak není co dodat. Koukám, že jsi nás tu už zhodnotil jako jednoduché konzumenty MotoGP.
Já si za svým názorem o snížení počtu jezdců stojím. Ve svém argumentu o posledních 4 závodech a jedné hromadné kolizi (byť ta kolize byla dvojnásobná, tu první část zavinil Lukáš a ta druhá proběhla byť bezprostředně, ale na první nezávisle, pokud se nepletu) v první zatáčce máš s největší pravděpodobností pravdu (statistiky si nedělám), ale já mluvila o Moto2 obecně, pro mě je kolize i 2-3 jezdců hromadná a může se klidně odehrát v 12. nebo posledním kole. Je to prostě kolize a vždy jde o zdraví!Schumi, díky

stále dobrý Schumi
13. září • 13:42

Pokud nazýváš nudou závody Moto GP,pak se nudím velice rád.Ten nej,nej závod v F1, je proti Moto GP,poukázkou na rychlé usnutí.
A pokud se podivuješ nad jmény jezdců za našim nickem,..musíš sem častěji.Nejen Rossi a Lorenzo,ale mnozí další;-)

stále dobrý Schumi
13. září • 10:45

Někde se tu řešilo, jak dlouho se ví o nahrazení GP Maďarska,závodem v Aragonu.Včera večer, jsem si pouštěl sezónu Moto GP od Kataru a v devátém kole,už pan Svoboda tohle ohlašoval, jako offiko zprávu.

mamba54
12. září • 10:50

Stane se i mně.Hlavně v zač.každé sezóny, než si člověk zvykne.Je to většinou problém těch jejich "umělecky" vyvedených st. čísel. Někdy bych je za to fakt zabil.:-@:-D

stále dobrý Schumi
12. září • 0:43

Mambóó,..ber mě tak,že jsem jedním z těch "mamlasů" u vás:-D ale budu patřit k těm zasvěcenějším,páč už taky rozpoznám Eliase od Abraháma;-)i když s Julianem a Mikou,mám ještě rezervy.Ale já to do příště vylepším:-D

mamba54
12. září • 10:54

Pomůcka: Simon- pěkná čitelná žlutá 60. Di Meglio těžko čitelná 63 v barvě francouzké trikolory.:-)

stále dobrý Schumi
11. září • 22:16

Sakra,..ta fotka,..Pešek před Julianem Simonem,to musí být z kvaldy nebo z nějakého volného tréninku:-O

mamba54
11. září • 22:24

Omyl Schumi. Ta fotka je ze závodu v Brně. A na ní je Pešek nikoliv před Simonem, ale před st.č. 63, což je Mike Di Meglio.;-)

stále dobrý Schumi
12. září • 0:30

Hmmm,..to vypadá,že máš pravdu.Já jak viděl to Mapfre Aspar,měl jsem za to,že jde o Juliana.Tak se omlouvám.;-)

stále dobrý Schumi
11. září • 21:52

Mám obavu,že plnění termínů,se vyžadovat bude.Je jasné,že ta třída půjde dál výkonnostně nahoru a taky je jasné,že se bude škrtat v počtech jezdců.Podle mne,budou mít téměř jistotu týmy,mající jezdce,kteří posbírali určitý počet bodů,..třeba 15 - 20 mistr.bodů,může být limitem a k tomu přibyde několik jezdců,kteří přestoupí z malorážek,popř.jiných tříd,na světové úrovni.Ten rošt se zaplní rychle a kdo pozdě chodí,..známe to.Pak už to bude jen o penězích, jestli dokáží Dornu "náležitě" zaujmout,aby se očko přivřelo a nějaká vyjímka se udělila.Počet startujících ale,rozhodně nepřesáhne třicítku.Obzvláště,po letošní tragické události.

mamba54
11. září • 22:08

O konečném počtu jezdců v této třídě si momentálně vůbec netroufnu spekulovat, ale za hlavní kritérium přijetí do "rodiny" považuji tloušťku prkenice, která, pokud je opravdu velká, určitě dokáže divy. I pokud se týká závazných termínů. Je docela možné, že ze španělského mistrovství se tam nahrne několik nových týmů, které ty stávající, které budou "chabrus" na Éčka,vyžduchnou raz dva.

stále dobrý Schumi
11. září • 22:11

Tak nějak jsem to myslel,až Dorna bude udělovat vyjímky ;-)

DanR F1
11. září • 20:51

25 jezdců by byl ideální počet

mamba54
11. září • 22:16

No ještě ne tak dávno byl např. ve tř.125 cc. naprosto normální počet 35 jezdců,[ včetně wild card ] a nikdo se nad tím vůbec nepozastavoval. V poslední době počet jezdců ve třídách klesal spíše kvůli fin. krizi a tak jsme si na to jaksi z nutnosti zvykli.:-(

mamba54
11. září • 12:35

pro přihlášky bych zas až tak vážně nebral.:-P Když si vzpomenu na začátek letošní sezóny, kdy nebylo úplně jasno ještě týden před prvním závodem a změny pokračovaly i po začátku sezóny...;-)

odstraneno jannyk F1
11. září • 14:25

no já bych zas neváhala, pokud chtějí omezit počet startujících jezdců, tak tohle je dost dobrý nástroj...kdo dřív příjde, ten dřív mele ("a my - IRTA - jsme ti hodní a v podstatě nic neomezujeme" ;-)) tedy mám na mysli přihlášení týmů, jasné, že s jezdci se dá pak laborovat (a laboruje se i v průběhu sezóny ;-))

mamba54
12. září • 21:04

V podstatě máš pravdu. Jenže ono se stává, že některý přihlášený a tzv. fin.zajištěný tým po pár závodech zjistí, že kasa je prázdná a co pak?:-( Šlo by to možná řešit systémem nějakého pořadníku náhradníků, ale ti většinou, pokud nepatří mezi ty původně vybrané, nesedí s rukama v klíně. Angažují se třeba mezitím v jiných soutěžích [Španělsko],kde zas mají jiné smlouvy a závazky... Je to těžké.;-)

stále dobrý Schumi
12. září • 22:37

Myslím,že letošní MS Moto2,bylo dostatečným sítem,aby prošly týmy,které mají finanční prostředky,odborníky v boxech a tedy předpokládanou jistotu,více či méně prokázaly.

mamba54
12. září • 22:57

To jo, jenže kdo ví, co bude zítra, natož příští sezónu.;-)

stále dobrý Schumi
12. září • 23:01

Ale ví,..obzvláště s generálními sponzory už je vše předjednané a týmy v podstatě tuší, jak nabitou prkenici,budou patrně mít.

mamba54
12. září • 23:24

Kéž bys měl pravdu.:-)

stále dobrý Schumi
13. září • 10:38

Tady jí na 95% mám;-)buď je setrvání hl.sponzorů uzavřenou smlouvou,vč.roku příštího již dané a nebo už jednání o příslibu fin.prostředků na příští sezónu,rozhodně,alespoň předběžně proběhlo.Jednání s menšími sponzory,pochopitelně probíhat teprve bude.Tohle není okresní přebor ve fotbale,kde se neví, jestli místní Stavebniny,dají 10 litrů čutálistům nebo třeba do kuželek;-)

Doporučujeme

Články odjinud