Mistři, domácí davy a minulá sláva

odstraneno jannyk F1  |  01. 11. 2012 09:38

nemůžu si pomoct, ale to gesto je zcela jistě: "už jenom dvakráááát"

dvaapadesát  |  01. 11. 2012 09:32

Ač nejsem Stonerův, fanda musím uznat, že ho budu v příštím roce velice postrádat. Je velká škoda že končí. No třeba to nevydrží a dočkáme se v budoucnu velkého návratu. Skoro by mne zajímalo zda jsou s lidma od Hondy domluveni pro případný návrat. (pokud by se mu zastesklo)

kolja F1  |  02. 11. 2012 11:31

no při jeho případném návratu by o něj zřejmě měly zájem všechny továrny,není pod smlouvou,takže lidi od Hondy by byli ve frontě.CRT-éčka podle jeho vyjádření u něj nemají šanci,ale kdo ví kam se motoGP dostane v dalších sezonách.Caramelka vládne už i WSBK,takže jsem zvědavej jak se změní pravidla v obouch sériích.

stále dobrý Schumi  |  30. 10. 2012 22:03

Taloši holt odedávna přes léto nepracují a v zimě tančí A tohoto rčení se u Ducati drželi, jak veš košile.I když se to nestalo,moc nechybělo,aby je pobili Asparovci.Čeká je zima a jsem zvědavej,s čím přijdou z jara,v sedle s Dovim a Haydenem.Jen se bojím,aby Spies s Ianonnem,neodjezdili sezónu zase na nějakém ZERO II.

gorkzy F1  |  30. 10. 2012 18:48

Jooooooo,já jsem taky pro návrat k oheň dštícím dvoutaktům.

Tak já bych je bral taky, všema deseti. Už jen kvůli té "vůni". Bohužel, výrobci a ta ekologická "squadra" byli jiného názoru.:-@ Ale taky si ještě pamatuju to všeobecné nadšení: "Jé, budou litry ! Čtyřtakty, to bude hukot!" No jo, no. Asi se to už nevrátí. Můj vzácný přítel, jeden z nejlepších cz. publicistů p. Jiří Franek, jehož si nesmírně vážím, má na tuto problematiku zajímavý názor: " Výrobci by měli ponechat výrobu dvoutaktních závodní motocykl jakožto sportovního nářadí. Jejich argumenty o zastaralosti této koncepce jsou liché. Luk taky už dnes nikdo nepoužívá k lovu, přesto se vyrábí dál a sportuje se s ním dokonce na olympiádě!" Většina znalců vám stejně řekne, že skutečně echt závodní motorka je jedině dvoutakt.

kolja F1  |  02. 11. 2012 11:20

já mám rád čtyři takty.Už když jsem jezdil kraj motocrosu a uslyšel jsem Esso v rámu samovýroby v rukách pilota Ivana Macourka,tak to byl koncert,který jsem si zamiloval.Proto asi mám nejradši Ducati,je to čtyřtakt a desmorozvod jí dává jedinečnej zvuk.Uznávám,že když jsem na B.H. uslyšel Benelli,tak mě stáli chlupy na rukách.Ale čtyři jsou čtyři.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


10. října | Fabio di Giannatonio dnes slaví 21 let.
10. října | V roce 2022 se MotoGP vrátí do Brazílie: odkaz
6. října | Migno obdržel penalizaci za incident, který způsobil v dnešním závodě. V Japonsku se posune na roštu o šest míst vzad. odkaz
6. října | Márquez stejně jako v Misanu opět překonal Quartarara a vítězí v závodě: odkaz
6. října | Márquez slaví osmý titul: odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 18. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:35
MotoGP 1. trénink   03:50–04:35
Moto3 2. trénink   06:15–06:55
Moto2 2. trénink   07:10–07:50
MotoGP 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 19. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:35
MotoGP 3. trénink   03:50–04:35
Moto3 1. kvalifikace   05:35–05:50
Moto3 2. kvalifikace   06:00–06:15
Moto2 1. kvalifikace   06:30–06:45
Moto2 2. kvalifikace   06:55–07:10
MotoGP 4. trénink   07:25–07:55
MotoGP 1. kvalifikace   08:05–08:20
MotoGP 2. kvalifikace   08:30–08:45
Neděle 20. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   05:00
Moto2 závod   06:20
MotoGP závod   08:00