Mistři, domácí davy a minulá sláva

odstraneno jannyk F1  |  01. 11. 2012 09:38

nemůžu si pomoct, ale to gesto je zcela jistě: "už jenom dvakráááát"

dvaapadesát  |  01. 11. 2012 09:32

Ač nejsem Stonerův, fanda musím uznat, že ho budu v příštím roce velice postrádat. Je velká škoda že končí. No třeba to nevydrží a dočkáme se v budoucnu velkého návratu. Skoro by mne zajímalo zda jsou s lidma od Hondy domluveni pro případný návrat. (pokud by se mu zastesklo)

kolja F1  |  02. 11. 2012 11:31

no při jeho případném návratu by o něj zřejmě měly zájem všechny továrny,není pod smlouvou,takže lidi od Hondy by byli ve frontě.CRT-éčka podle jeho vyjádření u něj nemají šanci,ale kdo ví kam se motoGP dostane v dalších sezonách.Caramelka vládne už i WSBK,takže jsem zvědavej jak se změní pravidla v obouch sériích.

stále dobrý Schumi  |  30. 10. 2012 22:03

Taloši holt odedávna přes léto nepracují a v zimě tančí A tohoto rčení se u Ducati drželi, jak veš košile.I když se to nestalo,moc nechybělo,aby je pobili Asparovci.Čeká je zima a jsem zvědavej,s čím přijdou z jara,v sedle s Dovim a Haydenem.Jen se bojím,aby Spies s Ianonnem,neodjezdili sezónu zase na nějakém ZERO II.

gorkzy F1  |  30. 10. 2012 18:48

Jooooooo,já jsem taky pro návrat k oheň dštícím dvoutaktům.

Tak já bych je bral taky, všema deseti. Už jen kvůli té "vůni". Bohužel, výrobci a ta ekologická "squadra" byli jiného názoru.:-@ Ale taky si ještě pamatuju to všeobecné nadšení: "Jé, budou litry ! Čtyřtakty, to bude hukot!" No jo, no. Asi se to už nevrátí. Můj vzácný přítel, jeden z nejlepších cz. publicistů p. Jiří Franek, jehož si nesmírně vážím, má na tuto problematiku zajímavý názor: " Výrobci by měli ponechat výrobu dvoutaktních závodní motocykl jakožto sportovního nářadí. Jejich argumenty o zastaralosti této koncepce jsou liché. Luk taky už dnes nikdo nepoužívá k lovu, přesto se vyrábí dál a sportuje se s ním dokonce na olympiádě!" Většina znalců vám stejně řekne, že skutečně echt závodní motorka je jedině dvoutakt.

kolja F1  |  02. 11. 2012 11:20

já mám rád čtyři takty.Už když jsem jezdil kraj motocrosu a uslyšel jsem Esso v rámu samovýroby v rukách pilota Ivana Macourka,tak to byl koncert,který jsem si zamiloval.Proto asi mám nejradši Ducati,je to čtyřtakt a desmorozvod jí dává jedinečnej zvuk.Uznávám,že když jsem na B.H. uslyšel Benelli,tak mě stáli chlupy na rukách.Ale čtyři jsou čtyři.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


17:18 | Xavi Vierge sice v kvalifikaci upadl, ale do závodu odstartuje jako třetí. odkaz
17:17 | Augusto Fernandez měl v kvalifikaci nepříjemný pád, ale odešel po svých. odkaz
10:53 | Salač je naštěstí v pořádku. odkaz
10:52 | Filip Salač musel po pádu ve třetím tréninku na prohlídku do zdravotního střediska. odkaz
15. září | Quartararo a jeho dvojníci: odkaz

Harmonogram

GP Emilia Romagna, Misano
Pátek 18. září
Moto3 1. trénink   09:00-09:40
MotoGP 1. trénink   09:55-10:40
Moto2 1. trénink   10:55-11:35
Moto3 2. trénink   13:15-13:55
MotoGP 2. trénink   14:10-14:55
Moto2 2. trénink   15:10-15:50
Sobota 19. září
Moto3 3. trénink   09:00-09:40
MotoGP 3. trénink   09:55-10:40
Moto2 3. trénink   10:55-11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35-12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00-13:15
MotoGP 4. trénink   13:30-14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10-14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35-14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:10-15:25
Moto2 2. kvalifikace   15:35-15:50
Neděle 20. září    
Moto3 warm up   08:20-08:40
Moto2 warm up   08:50-09:10
MotoGP warm up   09:20-09:40
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00