Moto FGR: V Kataru budeme o něco blíž špičce

Nattaly_27  |  24. 03. 2012 08:09

co znamena ta skratka FGR??? diky

Etien F1  |  24. 03. 2012 08:16
odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 08:20

jsem děsně pomalá

Nattaly_27  |  24. 03. 2012 08:23

ty nebdu hnet hnusna po ranu :-@:-@

odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 08:25

? co jsem řekla? Jen, že Etien byl se svým odkazem rychlejší

Nattaly_27  |  24. 03. 2012 08:26

prepáč :-S .........ješte spím

odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 08:28

jééé, už rozumím, ups, ale to nebyla narážka na Tvůj oblíbený tým! Nesmíš být tak přecitlivělá...

Nattaly_27  |  24. 03. 2012 08:31

ja sem to tak pochopila ze to si namna myslela ze sem desne pomala ale uz som tomu pochopila tak diky jannyk a aj tebe Etiene a vsem prajem dobre rano

odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 08:43

dobré ráno

Etien F1  |  24. 03. 2012 10:11

Dobré ráno

odstraneno viktorb  |  24. 03. 2012 11:54

Už se perou já to říkal už se perou

odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 12:40

na to tu máme jiné kádry

odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 08:22

čert a Etien nikdy nespí

odstraneno jannyk F1  |  24. 03. 2012 08:20

že by majitel týmu Miroslav FelGR? Konstruktér motorů FGR? (jen logická dedukce) Hezky popsaná historie a mnoho dalších velmi zajímavých věcí http://www.motofgr.com/125gp/

kolja F1  |  24. 03. 2012 08:09

a ještě dodatek.Dělali jsme to v klidu v dílně na brzdě,takže zase jednodušší.Nepotřebuješ výjezd na trať a rovnou zkoušíš přidaná čidla a senzory.

kolja F1  |  24. 03. 2012 08:06

ono rozchodit celou elektroniku není tak jednoduchý.Několikrát jsem spolupracoval s italem Pietro Comou,který dodává elektroniku "EFI",snad jsem to neskomolil a i když ji spoluvyráběl,tak mu trvalo TŘI dny než ji celou rozchodil.Ať už to bylo na Ducati,nebo rok nato na MV Agustě.To,že to zmákli za den je nejspíš proto,že jedou jednotnou elektroniku,tak se můžou poučit z předchozích instalací.

Red Devil F1  |  24. 03. 2012 07:17

No jestli by to místo snění nechtělo sehnat odborníka alespoň na data, mechanici se snad "zaběhnou".
Jinak držím palce ať se daří



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


14:25 | Salač informoval na sociálních sítích, že má po nehodě zlomený malíček na noze a že jej bolí celé tělo, ale udělá maximum pro to, aby mohl nastoupit do závodu.
14:24 | Filip Salač bude muset zítra podstoupit další lékařskou prohlídku. Jeho start v závodě tedy zatím není jistý. odkaz
14:22 | Oliveira je po dnešním pádu v pořádku. odkaz
8:51 | Oliveira měl v tréninku nepříjemný pád, ale odešel po svých. odkaz
6:59 | Salač musel po nehodě do zdravotního střediska na prohlídku. odkaz

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 18. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:35
MotoGP 1. trénink   03:50–04:35
Moto3 2. trénink   06:15–06:55
Moto2 2. trénink   07:10–07:50
MotoGP 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 19. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:35
MotoGP 3. trénink   03:50–04:35
Moto3 1. kvalifikace   05:35–05:50
Moto3 2. kvalifikace   06:00–06:15
Moto2 1. kvalifikace   06:30–06:45
Moto2 2. kvalifikace   06:55–07:10
MotoGP 4. trénink   07:25–07:55
MotoGP 1. kvalifikace   08:05–08:20
MotoGP 2. kvalifikace   08:30–08:45
Neděle 20. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   05:00
Moto2 závod   06:20
MotoGP závod   08:00