Tak tse mi zdá, že Kája Abrahámů má fakt pech na výběr motorky. Začal u neshcopné Ducati a teď jezdí starou Hondu, místo staré Yamahy, která vypadá rozhodně rychleji (na rovince prý Honda ztrácí nějakých 16km/h na tovární Hondu, Yamaha jen zhruba 4km/h).
Já jdu ještě zvracet z toho HD na Voyo to je zase mega reklamní podfuk okamžitě ruším a nejen kvůli tomu, ten komentátor je mega mega mimo, suchar sucharů nudnej trapnej kde ty nýmandy berou3-[3-[3-[Jinak pan Aleix velký frajírek za to strčení do traťáka odchod mezi founi B-]
Ou ou ou, tak ten závěr Moto2 byl jak z hororu!:-O:-(:-(
Tak prý Torres, Cortese i Kallio jsou O.K.:-|
Cortese musí na rentgen, zranění na levé noze, zlomenina zatím nepotvrzena, ale silné bolesti...
Drama až do konce.:-) Nevím jak vám, ale mně se na to hned líp kouká, když se naši pohybují ve předu:-) Kuba super a Kája taky dobrý, navíc když kouknu, koho nechal za sebou. Tak zítra do nich kluci Jsem zvědav na souboj Honda vs. KTM.:-)
At už nová Honda je pomalejší než KTM nebo není tak má především dva nejrychlejší jezdce v poli a bude je těžké je porazit.
No já jsem se divil, že Galicia jde k Hondě a ono se to zatím ukazuje, že alespoň na jedno kolo to nebude špatné ;-)
"až devatenáctý Karel Hanika" - tvl, katarský kvalifikační panic, co bychom chtěli? Naopak Kájo, držíš se super! Jen blázen by čekal, že po prvním výletě na Losail udělá top ten (neříkám, že o tom nesmíme snít ;-) )....zpět na zem, Kája se učí a jde mu to za mě dost dobře. Držím palce!!!A Kubajz po tom loňském doufání, aby vyšla kvalda aspoň do desítky tak taky paráda. Na to, předvést mazáctví v závodě výborná startovní pozice!Kluci, DO TOHO!!!
No upřímně, čekal jsem jsem trochu víc. Nejvíc mě zlobí, že je před ním Scott Deroue. Kája má určitě lepší bajk a podle mě je i lepší pilot. Škoda. Ale je to jen začátek.
Kuba psal na FB, že Kája se super učí, že je rychlý jako ďas, když se někoho chytne. Sám prý ještě musí najít víc kuráže pustit to naplno. Pro mě pochopitelné.
Ježišmarjá to by byl sen, vidět naše kluky rvát se společně o pódia. Kde je modlící smajlík?
Toho najdeš zítra v kostele při zpovědi :-D:-D:-D
Jj a co komentátor, není to njehorší co? ;-)
Komentátor? Když jsem si konečně uvědomil, že běží motorky i na NS, tak jsem rychle zapnul Voyo a... rychle zas vypnul. Možná jsem to jen já, ale jeho hlas je mi krajně nesympatický a absolutně se mi ke komentování motorismu nehodí (už dlouhou dobu). Když ho slyším, připadám si, jako bych sledoval lyžování... Takže angláni.
Prosímtě, dnes jsem si cálnul Voyo, běží mě 7 dní zkušební doba, to čemu říkají HD ,takhle to běží pořád? To mě teda moc jako kvalita nepřijde i když to přepnu na nejvyšší a to psali, že to bude jako HD z normálního vysílání , no jestli to je tomu tak jak tomu je můžu zrovna koukat zadara na streamy z netu a přes Sopcast o hodně kvalitněji :-O:-/To jsem si naběhl že :-(
Je to jak říkáš. Nestojí to za to. Naštěstí to mám zadáčo (známej si to platí a měl volno pro jedno PC). Osobně bych za to nedal ani korunu.Už i proto, že ostatní televize to zpoplatněné nemají...
nudný, takže ho vlastně ani nevnímám (až na tu intonaci při oznámení Kájovi pozice), tudíž ok, je mi jedno jestli mluví nebo ne
Po zralých úvahách měním tipovačku.1: Dovi2: Aliex3: AlvaroKarel do 5 místa a 4krát stupně vítězů Kurňa to to dnes ale pere áhahaha :-D:-D:-D:-D:-D
Nic, žádná změna, PROTESTUJI ! je po uzávěrce. Trp!:-(:-(:-(:-(:-(:-P:-D:-D:-D
:-D nepij to pivo na sluníčku!
Tfůůůj pivo za koho mě máš :-D:-D:-DAle ten típek si uložím jen tak pro legraci :-))
by mě docela zajímalo jestli se takhle dá očekávat průběh závodu i kvalifikace, a jestli to bude platit pro Katar nebo pro celou sezonu, docela se v tom ztrácim,ale kdyby to takhle vypadalo dál nestěžoval bych si
V závodě jedině v tom případě že továrnám odejdou gumy , vypadá to že dodavatelé krapátko pokulhávají a pochybuju, že open vydrží celý závod na žvejkačce, podle mě kdo je nasadí půjde do velkýho rizika což může v začátku znamenat únik ,ale ke konci nebo spíše od půlky závodu velkou motanici a vše bude pro velký pobavení a "bezpečnost" , na začátku si ponadáváme a ke konci bude všechno jako loni Yamaha Honda nebo obráceně a pak zbytek světaB-]B-]
Na jakých pneu dosáhl Aleix takového času? Když se tím dostal na lepší čas než Stoner 2008 ? :-O Top speed měl až 14-tý 325,6 nejrychleší Dovi 342,3 Pořád mi to nějak nejde do hlavy nejrychlejší kolo zajel Jorge 2008 a to 1'53.927 a je ho letošní z FP3 je 1'55.495 Tak sakra co tam ty továrny dělaj? Je to pneu? Víc paliva? Našpuntovanej motor? :-O:-O:-O
To jsou ty super měkký pneumatiky pro OPEN. ;-)Je to něco, jako bývaly svého času tzv. kvalifikační gumy.
No nevím jestli byli zelený všude fotky s červenýma to víš ta barva s tím časem mi dere nervy :-D:-D
je sice krásný v treninkách vidět že by nás mohlo čekat v závodě jiný drama než Yamaha vs Repsol ... ale jak na to tak koukám tak Ducati je snad ještě horší než tomu bylo
Promiň, ale teď trochu nechápu?:-( Copak 2.( Iannone ) a 4.místo (Dovizioso) je " ještě horší, než tomu bylo?"
Docela mě mrzí ,že nevíme na jaké gumě bylo dané kolo zrovna zajeté a to u všech týmů, jestli je někde napsané kdo jaké gumy dopředu objednal a co nasadil. Tam je , daná povinnost dopředu určit co kdo chce a to 2 hodiny po konci prvního tréninku co se týká předních u zadních něco podobného.Proč open ještě extra gumu podle mě je to akorát k prdu a bezpečnosti to moc nepřidá opět jedna velká habaďůra a akorát prachy, mě se vůbec tyhle šachy s pneu nezamlouvají a řekl bych že výběr je pro některé stáje v mnoha ohledech diskriminující nebo mi to jenom připadá:-/Ať se raději zaměří na jednotné podmínky nebo na více dodavatelů, není konkurence a vývoj je těžce na salámu a vymýšlej se akorát blbosti, je to hold jak v tý pohádce co sedí žába na prameni.
David Emmett píše, že nejrychlejší čas nastavil Aleix na supersoftech, které odpovídají téměř parametrům bývalých kvalifikačních gum. Když nasadil medium (které jsou pro oupeny jakoby hard a pro fabriky jakoby softy), tak pořád zůstával nejrychlejší na trati. K parametrům letošních gum ještě uvedl, že jsou téměř totožné s loňskými, které byly použity pro Assen a Mugello a které byly konstruovány s tepelně odolnou vrstvou (skvěle pracující na tratích náročných na gumy). Tyto gumy však v chladnějším a prašném Kataru postrádají přilnavost. Na Twitteru pak dodal, že to vypadá, že všichni oupeni nasadí tvrdé a fabriky měkké (což jsou v podstatě ve svých parametrech totožné gumy). Tak nevím, su z teho jeleň... bude to loterie
Řekne že jsou totožné a Jorge jenom kroutí hlavou a ukazuje jak se prokluzují, pro nevěřím tomu jak jsou totožné, oni měli možnost továrny tyhle gumy testovat? Bič na ně a alespoň 3 dodavatele pneu a pro všechny stejné grrrrrr.
asi jo, měly možnost je testovat, jenomže ne v tom "zapraseném" Losail.....tady asi ty problémy, které má letos Yamaha s bajkem (loni je měla na začátku Honda) ty gumy jen znásobují :-/ Napadá mě, že vlastně nevím, jaký má Forward podvozek (je to FTR nebo je to komplet skoro téměř loňská R1? Nějak se mluvilo o tom, že Yamaha nakonec Forwardu poskytne víc než jen motor). Pamatuju si, že hodně těžili z té zvláštní konstrukce nádrže a změny těžiště při úbytku paliva. Teď má fabrika míň paliva, takže to asi takhle teď nefunguje...ale zase míň má i Tech3, tak jsem zmatená..... ale všechno jsou to jenom moje spekulace, protože do toho nevidím.... Dokonce jak se tak čtu, tak jsem se do toho asi těžce zamotala :-(No víc dodavatelů a větší konkurence u gum by na škodu určitě nebyla, ale to se jistě nezmění. V co věřím a hluboce doufám, že inženýři od ladiček prostě zamakají...musíííííííííííííí!
samozřejmě jsem kretén, ne R1 ale M1 :-/
Je to kompletní lonská M1 bez té bezztrátové převodovky, FTR nestihlo podvozek připravit. (prý by mělo bejt připravený až v druhé půlce sezony)
díky moc za info, takže to zůstalo tak, jak bylo už v prosinci řečeno, jen soft je samozřejmě "dornovský"
A asi jim míň vadí ten sajrajt na trati.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.