úspora žádná,nevím jak v motoGP ale ve WSBK MMUUSSÍÍŠŠ zaplatit Pirelli cca 70 000eur na sezonu.Kolik spotřebuješ pneu je jedno,protože na závodní víkend je stejně předepsaný počet a víc nedostaneš.Ještě lepší je,že si nemůžeš nechat ani použité pneu.Zkrátka vypadne z tebe sedmpětek éček a je jedno jestli je opotřebuješ,nebo ne.Pokud chceš jet tento seriál,holt musíš zaplatit a jet něco co se ti třeba vůbec nelíbí.A jsem pevně přesvědčen,že stejný je to po zavedení jednotných pneu v motoGP.
Pokud by se jednalo o úspoře,tak snad by bylo jedno na jaké značce pneu jedu.Šlo by spíš o počet.
Už jsem to sem jednou dával,ale budu se opakovat.V době kdy ještě nebyl v WSBK předepsaný jednotný dodavatel pneu mohli jezdci volit a improvizovat.Velmi úsměvné byly závody na vodě.I smluvní jezdci jiných značek pneu jeli na mokru,s tichým souhlasem svých gumítků,na Pirelli(vyšmirglovaný loga a barvou napsaný správný),aby byli konkurence schopni.Jednotná pneu s možností volby dvou směsí je kosočtverec.Gumař ušetří,ale kolik lovů vyletí oknem aby se motorka těm směsím přizpůsobila je jedno.