Loňský vítěz závodu v Sepangu, Dani Pedrosa, byl nejrychlejším jezdcem prvního tréninku. Jako druhý se umístnil jeho kolega Marc Márquez. Třetí je Jorge Lorenzo.
Po dvoutýdenní přestávce se jezdci opět vrátili na trať. Do konce sezóny neuvidíme Bena Spiese, ani Karla Abrahama. Oba jsou zranění. Místo Spiese jezdí Yonny Hernandéz a Karla Abrahama nahradil Luca Scassa.
Nejúspěšnějším jezdcem prvního tréninku kategorie MotoGP se stal Dani Pedrosa. Hned za ním skončil jeho týmový kolega – Marc Márquez. První trojici uzavřel jejich krajan Jorge Lorenzo.
Čtvrtým nejrychlejším závodníkem byl také Španěl – Alvaro Bautista. Až za Bautistou skončil jezdec, který nepochází z Pyrenejského poloostrova - páté místo obsadil Valentino Rossi.
Šestý Cal Crutchlow byl prvním pilotem se ztrátou větší než vteřina. Sedmá pozice patří Stefanu Bradlovi. Desítku doplnili Nicky Hayden, Bradley Smith a Andrea Dovizioso.
Nejrychlejším „céertéčkem“ byl tentokrát stroj, který sedlá Colin Edwards.
Lukáš Pešek zajel čtyřiadvacátý čas.
Stefan Bradl měl výlet mimo trať a Dovi také.
GP Malajsie - MotoGP, 1. trénink
P. |
Jezdec |
Tým |
Motocykl |
Km/h |
Čas |
Ztráta |
1 |
Dani PEDROSA |
Repsol Honda Team |
Honda |
324.8 |
2'01.229 |
|
2 |
Marc MARQUEZ |
Repsol Honda Team |
Honda |
327.0 |
2'01.596 |
0.367 |
3 |
Jorge LORENZO |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
322.8 |
2'01.623 |
0.394 |
4 |
Alvaro BAUTISTA |
GO&FUN Honda Gresini |
Honda |
322.4 |
2'01.877 |
0.648 |
5 |
Valentino ROSSI |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
323.5 |
2'02.039 |
0.810 |
6 |
Cal CRUTCHLOW |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
319.6 |
2'02.370 |
1.141 |
7 |
Stefan BRADL |
LCR Honda MotoGP |
Honda |
324.4 |
2'02.421 |
1.192 |
8 |
Nicky HAYDEN |
Ducati Team |
Ducati |
320.2 |
2'02.632 |
1.403 |
9 |
Bradley SMITH |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
313.7 |
2'02.725 |
1.496 |
10 |
Andrea DOVIZIOSO |
Ducati Team |
Ducati |
320.0 |
2'03.039 |
1.810 |
11 |
Colin EDWARDS |
NGM Mobile Forward Racing |
FTR Kawasaki |
308.0 |
2'03.574 |
2.345 |
12 |
Andrea IANNONE |
Energy T.I. Pramac Racing |
Ducati |
322.2 |
2'03.596 |
2.367 |
13 |
Aleix ESPARGARO |
Power Electronics Aspar |
ART |
305.8 |
2'03.773 |
2.544 |
14 |
Hiroshi AOYAMA |
Avintia Blusens |
FTR |
306.4 |
2'04.273 |
3.044 |
15 |
Hector BARBERA |
Avintia Blusens |
FTR |
307.8 |
2'04.425 |
3.196 |
16 |
Claudio CORTI |
NGM Mobile Forward Racing |
FTR Kawasaki |
306.2 |
2'04.703 |
3.474 |
17 |
Yonny HERNANDEZ |
Ignite Pramac Racing |
Ducati |
318.3 |
2'04.785 |
3.556 |
18 |
Randy DE PUNIET |
Power Electronics Aspar |
ART |
305.3 |
2'04.902 |
3.673 |
19 |
Michael LAVERTY |
Paul Bird Motorsport |
ART |
310.7 |
2'05.319 |
4.090 |
20 |
Danilo PETRUCCI |
Came IodaRacing Project |
Ioda-Suter |
301.7 |
2'05.638 |
4.409 |
21 |
Luca SCASSA |
Cardion AB Motoracing |
ART |
302.7 |
2'06.355 |
5.126 |
22 |
Bryan STARING |
GO&FUN Honda Gresini |
FTR Honda |
299.4 |
2'06.693 |
5.464 |
23 |
Damian CUDLIN |
Paul Bird Motorsport |
PBM |
300.9 |
2'07.642 |
6.413 |
24 |
Lukas PESEK |
Came IodaRacing Project |
Ioda-Suter |
299.2 |
2'08.023 |
6.794 |