Jorge Lorenzo zaznamenal nejrychlejší čas v prvním tréninku po letních prázdninách. Druhý skončil Marc Márquez a třetí místo obsadil Andrea Dovizioso.
V prvním tréninku královské kubatury po letní přestávce zajel nejrychleji Jorge Lorenzo. Úřadující šampion Marc Márquez se zařadil na druhou příčku. První trojici doplnil Andrea Dovizioso.
Čtvrtý nejlepší čas zaznamenal Dani Pedrosa. Za Španělem se seřadili dva Italové – pátý Valentino Rossi a šestý Andrea Iannone.
Cal Crutchlow skončil během amerického dopoledne na sedmé příčce. Pol Espargaro, který oznámil, že zůstává v týmu Monster Yamaha Tech 3 i další rok, zahájil druhou polovinu sezóny osmým místem. Do elitní desítky se vešli i Mike di Meglio a Maverick Viňales.
Na trati v Indianapolis neuvidíme tým Forward Racing, který řeší své potíže po zatčení majitele. V Brně už se Forward vrátí. Během letní přestávky ze zmíněného týmu odešel Stefan Bradl. Nyní jezdí Bradl na Aprilii v týmu s Alvarem Bautistou. GP Indianapolis je Bradlovým prvním závodem v novém týmu a zároveň i prvním podnikem po operaci zraněné ruky. Při svém prvním výjezdu s Aprilií zajel Bradl dvaadvacátý čas.
Do Indianapolis se nevydal Karel Abraham. Český jezdec si při tréninku na GP Katalánska vykloubil palec na noze. Lékaři mu start v Indianapolis nepovolili. Místo Karla jede v týmu AB Motoracing Toni Elias – historicky první šampion kategorie Moto2. Španěl po prvním tréninku uzavírá výsledkovou listinu.
GP Indianapolis - MotoGP, 1. trénink
P. |
Jezdec |
Motocykl |
Km/h |
Čas |
Ztráta |
1 |
Jorge LORENZO |
Yamaha |
342,8 |
1'33,654 |
|
2 |
Marc MARQUEZ |
Honda |
341,5 |
1'33,747 |
0,093 |
3 |
Andrea DOVIZIOSO |
Ducati |
345,8 |
1'33,871 |
0,217 |
4 |
Dani PEDROSA |
Honda |
341,6 |
1'34,050 |
0,396 |
5 |
Valentino ROSSI |
Yamaha |
340,6 |
1'34,374 |
0,72 |
6 |
Andrea IANNONE |
Ducati |
343,4 |
1'34,380 |
0,726 |
7 |
Cal CRUTCHLOW |
Honda |
338,6 |
1'34,461 |
0,807 |
8 |
Pol ESPARGARO |
Yamaha |
341,5 |
1'34,669 |
1,015 |
9 |
Mike DI MEGLIO |
Ducati |
333 |
1'34,794 |
1,14 |
10 |
Maverick VINALES |
Suzuki |
337,8 |
1'34,897 |
1,243 |
11 |
Hector BARBERA |
Ducati |
340,4 |
1'34,925 |
1,271 |
12 |
Aleix ESPARGARO |
Suzuki |
336,3 |
1'34,966 |
1,312 |
13 |
Scott REDDING |
Honda |
340,3 |
1'35,022 |
1,368 |
14 |
Alvaro BAUTISTA |
Aprilia |
335,3 |
1'35,066 |
1,412 |
15 |
Yonny HERNANDEZ |
Ducati |
341,2 |
1'35,131 |
1,477 |
16 |
Bradley SMITH |
Yamaha |
340,4 |
1'35,131 |
1,477 |
17 |
Danilo PETRUCCI |
Ducati |
338,4 |
1'35,249 |
1,595 |
18 |
Nicky HAYDEN |
Honda |
332,3 |
1'35,340 |
1,686 |
19 |
Eugene LAVERTY |
Honda |
333,4 |
1'35,603 |
1,949 |
20 |
Jack MILLER |
Honda |
335,5 |
1'35,936 |
2,282 |
21 |
Alex DE ANGELIS |
ART |
330 |
1'36,416 |
2,762 |
22 |
Stefan BRADL |
Aprilia |
333,6 |
1'36,444 |
2,79 |
23 |
Toni ELIAS |
Honda |
332,4 |
1'38,512 |
4,858 |