MZ v roce 2011 s Westem a Neukirchnerem

6 komentářů

Pepa62
26. listopadu • 16:35

bla

.Zix..
23. listopadu • 16:36

To si teda vybrali jezdce,žádný mladíci to nejsou a ani nic nedokázali.

stále dobrý Schumi
24. listopadu • 11:42

No nevím,..jezdec který na vodě dokáže smáznout rozdíl v materiálu,nemůže být špatný pilot.Je pravda,že má své roky a Neukirchner už také není tím,když sedlal před lety Suzuku v WSBK,ale podvozek MZ v letošním roce,nebyl zrovna nic moc.Rozhodně nebudou vyhrávat,to sotva,ale pravidelně by kolem té patnáctky a bodovaných míst, jet mohli.

mamba54
23. listopadu • 17:43

Ono je to dáno také tím, že Maxe provázela poslední sezóny smůla v podobě zranění a Anthony se během své kariéry nikdy nedostal ke špičkovému materiálu. Troufnu si však tvrdit, že je v současnosti absolutně nejlepším "vodníkem" ve světě GP a pokud tým MZ uzavřel smlouvu se sv.Petrem o tom, že minimálně třetina GP proběhne na vodě, bude Tony hrnout jednu bednu za druhou.:-)

.Zix..
23. listopadu • 21:18

To o tom Maxovi newim,ale kdyby to byl dobrej pilot tak by dokázal něco víc než to co doted.U Westa vim že je to mistr na vodě,ale jinak nic moc pilot a doted nechápu co dělal takovou dobu v MotoGP(jako A.Espargaro).¨
Prostě děsnej pilot podle mě a v Moto2 to letos jen dokázal,23.místo je děsný na to kolik mu je a kde všude už jezdil.

mamba54
24. listopadu • 3:09

Tak jsem trochu zapátral v kariérách obou jezdců. Max NEUKIRCHNER startoval v MS WSBK od r.2005, kdy debutoval na Hondě, od následujícího roku až do letoška jezdil na Suzuki. Jeho kariéra vyvrcholila zatím v r.O8, kdy obsadil celkově 5. místo. V následujícím roce startoval jen v polovině závodů, když se těžce zranil na Monze a s následky tohoto zranění se víceméně potýkal i celou letošní sezónu. Získal zatím 11 podií, z toho 2x vítězství.Anthony WEST debutoval v r. 98 ve 125, při GP Austrálie.Celou sezónu absolvoval poprvé v r. 99 ve 250, kdy startoval na Hondě TSR soukromého týmu Shell Advance a obsadil celkově 12. místo a byl Rookie of the Year.V r.2000 ve stejném týmu vybojoval 6.místo, jako nejlepší soukromník.
R.2001 pro něho znamenal přestup do nejsilnější kat. 500cc, kde na soukromé Hondě týmu Dee Cee Jeans Racing získal 18. místo.V r.2OO2 v MS nestartoval, aby se v následujícím roce opět vrátil do čtvrtlitrů, kde na Aprilii dalšího soukromého týmu Zoppini Abruzzo získal celkové 7. místo a zároveň své zatím jedinné vítězství v GP. Motorku stejného týmu pilotoval i v následujícím roce a patřilo mu 11. místo v klasifikaci r. 2004V dalším roce získal místo u tehdy nově se angažující firmy KTM, která rozšiřovala svoje aktivity i do dvěstěpadesátek a zvolila si ho jako testovacího jezdce. Dětské nemoci KTM tehdy stačily pouze na 17. místo.V roce 06 se proto Tony vrátil ke startům v dalším soukromém týmu Kiefer-Bos-Racing a vybojoval celkovou 11.pozici.Rokem 07 započala jeho dvouletá anabáze v krákovské třídě Moto GP, kdy si ho pro jeho schopnosti vynikajícího testovače vyhlédka značka Kawasaki pro svůj tovární tým. Motocykly této značky však silně zaostávaly za konkurencí a tak nebylo divu, že to stačilo pouze na 15., resp. 18: místo v těchto letech. O moc líp se tehdy navedlo ani J. Hopkinsovi, který byl jeho týmovým kolegou. Následující r.2OO9 znamenal pauzu jak pro tovární tým Kawasaki, který se vzdal oficiální účasti v MS, tak pro Anthonyho.Zatím poslední kapitolu napsal West v letošním roce, kdy ho angažoval v nové třídě Moto2 tým MZ Ralfa Waldmanne a Martina Wimmera. Šlo o jeden z finančně nejslaběji zajištěných týmů letošní sezóny. Jejich stroj měl zpočátku sezóny zastaralý a těžký trubkový rám, kapoty byly převzaty od bývalého týmu Stiggy z SSP. Waldman a Wimmer se tak lišili v názorech na vedení celého týmu, až Waldmann z celého projektu vycouval. Wimmer obcházel paddock, aby si vyškemral potřebné díly u konkurence, aby mohl vůbec sezónu dokončit. Šroubovat na stroji museli dokonce rodinní příslušníci, protože na platy mechaniků nebyly peníze. Není divu, že za této situace nebylo pomyšlení na lepší, než 23. místo v závěrečné klasifikaci. Přesto West zaslouží obdiv, že to nevzdal a nskonec dokázal vybojovat i některé dobré výsledky, jako už v Etienově článku zmíněné 7. místo z Estorilu, byť s vypůjčeným výfukem od týmu Kiefer.Tolik tedy k dosavadní kariéře Toniho Westa, který, dle mého názoru, rozhodně není tak špatným jezdcem, jak si zde myslí Zix. Na to, co musel Tony vydržet celou letošní sezónu, se mi nabízí paralela s naším Lukášem Peškem. Westův přístup a řešení celé situace se mi zdá, kulantně řečeno sympatičtější. Ale jak říkám, je to věc názoru a způsobu hodnocení každého z nás.;-)

Doporučujeme

Články odjinud