Na Edwardse velmi zapůsobily pneumatiky Bridgestone

Američan si vyzkoušel simulaci závodu, Toseland hledal jistotu.
Tým Monster Yamaha Tech 3 v úterý pozdě večer dokončil své úspěšné vystoupení v druhém předsezonním testu v Kataru. Colin Edwards vypadal během třídenního testu velmi uvolněně a pravidelně se umisťoval v první polovině výsledkové listiny. James Toseland po svém pádu ve vysoké rychlosti během posledního testu v Sepangu, zase získával zpátky potřebnou jistotu v jízdě na své satelitní Yamaze.

Colin Edwards se opravdu brilantně vypořádal s přechodem na pneumatiky japonského výrobce Bridgestone a od prvního testu v Malajsii je vidět, že mu prostě sedí. Úterní devátý Američanův nejlepší čas 1:57,515 sekundy byl jen o 0,291 sekundy pomalejší než čas čtvrtého Chrise Vermeulena.

Vzhledem k tomu, že se v Kataru už za měsíc pojede první závod sezóny, hodně jezdců si poslední večer v Losail vyzkoušelo simulaci závodu. Ne jinak tomu bylo v případě amerického jezdce Monster Yamaha Tech 3, který si zajel všech dvaadvacet kol a nejen, že jeho časy byly velmi konzistentní, ale v posledním kole dokonce nastavil nejlepší čas simulace.

„Jsem opravdu spokojený s tímto testem,“ uvedl později Edwards. „Musím říct, že kombinace Yamahy a Bridgestone je velmi působivá. Právě jsem se soustředil na vhodné nastavení pro závod, třebaže očekáváme o něco vyšší teploty, když se tady vrátíme zpátky, ale věříme si.“

„Nemohl jsem uvěřit simulaci závodu,“ pokračoval Edwards. „Přilnavost pneumatik Bridgestone je skutečně neuvěřitelná a opravdu na mě zapůsobily.Čím déle jedete tím se přilnavost zlepšuje a můj nejlepší čas na kolo jsem zajel v posledním kole simulace. To je něco, na co nejsem vůbec zvyklý. Cítím se silnější a mnohem více motivovanější než kdykoliv před tím,“ řekl závěrem Colin Edwards.

Jeho týmový kolega, britský závodník James Toseland v Kataru postupně získával potřebnou jistotu, ale i když se postupně zlepšoval, znamenalo to většinou umístění ve spodní části výsledkové listiny.

Nicméně po třech dnech v Kataru Toseland odjíždí v mnohem lepší náladě než tomu bylo minule v Malajsii, když uvedl: „Nebyl to jednoduchý test, ale poslední večer jsem měl pocit, že jsme nalezli dobrý směr a já se cítil na motocyklu daleko více pohodlněji. Nehoda v Sepangu zasáhla mou sebedůvěru a chvíli mi trvalo než jsem našel svůj rytmus, ale mám pocit, že už nyní můžu jet rychleji. Jen potřebuji jezdit na motocyklu.“



Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

5:34 | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
4:41 | Mir slaví: odkaz
4:41 | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
4:41 | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
4:40 | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00