Není to o penězích ale o důvěře - druhá část

odstraneno jannyk F1  |  17. 08. 2010 16:33

....hmm, Burgess půjde ke Caseymu...
(Hloupost? Možná. Uvidíme)

s64  |  17. 08. 2010 17:54

Ani ne, už jsem někde četl,že by chtěl někdy dělat šéfmechanika Australskému jezdci.

odstraneno jannyk F1  |  17. 08. 2010 17:55

tak tak a prej Italové nemají moc rádi "cizáky" na vysokých postech....
Jsem fakt zvědavá

motogpmania F1  |  17. 08. 2010 14:43

Já být na Valeho místě preferovel bych Fillipa. S Jeremym je až moc dlouho a možná pro oba by bylo lepší kdyby každý šel jinou cestou a získal novou inspiraci. Může to být jako v manželství po čase si nemusí mít co říct. I když jsou samozřejmě vyjímky třeba jako já a má drahá druhá polovička

Bubak Martin  |  17. 08. 2010 14:32

No to je pekne

odstraneno jannyk F1  |  17. 08. 2010 12:35

"...takže jsme vzali jeho" jo jo, je to o důvěře

Hmmm, ale stejně, jak bezmezně (jako naprostý laik nemotorkář) obdivuji Jeremyho Burgesse, tak stejně má mou nejhlubší úctu Fillipo Prezioso. Dovedete si představit, že budou tihle "dva kohouti na jednom smetišti"? Nemůže se třeba stát, že by to mohlo být lehce kontraproduktivní? Berte to jen jako můj dotaz na názor. Nějak si to nemůžu představit.
Pro mě je to zatím s Jeremym a Valem jasných 50 na 50 :-S

thrash F1  |  17. 08. 2010 15:08

....mno, pokud se nepletu, tak každý z těchto pánů dělá naprosto rozdílnou práci. Preziosi je v podtatě šéfkonstruktér a Burges je šéfmechanik. Ano mezi těmito dvěma funkcemi musí být velmi silné propojení. Šéfmechanik musí z jezdce dostat co vlastně potřebuje k tomu aby mohl na biku jezdit na 110% a pak nastavení provést spolu s mechaniky, či chtít po konstruktérech aby na biku provedli takové konstrukční změny, které dovolí udělat nastavení které bude vyhovovat jezdci. A naopak šéfkonstruktér musí umět říct, že případné požadované změny by celkové koncepci biku jenom uškodily a mechanici společně s jezdcem budou muset najít nějakou jinou cestu k úspěchu. A pokud patří šéfmechanik a šéfkonstruktér ve svém oboru ke špičce, pak si myslím že můžou dát dohromady stroj netušených možností. Samozřejmě ještě se může stát že oba pánové jsou tvrdé palice, které si budou myslet že vše co vymyslí je svaté, neustoupí ze svého a vznikne opět stroj netušených možností - něco mezi sběrným dvorem a vrakovištěm - a pak ani jezdec Rossiho kvalit s tím odrážedlem nebude moct vyhrávat

odstraneno jannyk F1  |  17. 08. 2010 16:08

děkuji, thrashi

já bych to viděl jako obrovskou sílu spojení mozkú těch dvou pánu-nejsou to žádné 17ti leté deti.pokud si srovnaj priority a to myslím že udělaj, tak je celkem realné že pak vytvoří neskutečný bike,a jeremyho bych bral jako přínos-protože moc dobře zná japonské motky,a múže posunout ducnu tím správnym směrem.ja sem zato aby se zčuchli

ninja

s64  |  17. 08. 2010 18:01

Už jsem to psal jinde,pokud s ním přestoupí i Burgess,tak společně s F.Preziosim z Ducati Rossimu vyladí super stroj na kterém bude 46 opět vyhrávat.Ducati není Yamaha ale myslím si,že Rossi je natolik vyspělý a zkušený jezdec,že Ducati zvládne. Jsem zvědavý na Jorgeho a jeho tým.Určitou dobu budou těžit z Rossiho práce,ale příští rok se uvidí.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


Harmonogram

GP San Marina, Misano
Pátek 13. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:35
Moto3 2. trénink   13:15–13:55
MotoGP 2. trénink   14:10–14:55
Moto2 2. trénink   15:10–15:50
Sobota 14. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35–12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:05–15:20
Moto2 2. kvalifikace   15:30–15:45
Neděle 15. září    
Moto3 warm up   08:20–08:40
Moto2 warm up   08:50–09:10
MotoGP warm up   09:20–10:40
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00