Nesmiřitelná rivalita, statečnost, hořké soupeření a Haydenův bizarní pád

7 komentářů

Red Devil F1
2. října • 20:25

Souhlas s tím, že Ianone a Marquez Motogp oživí. Ale příští rok už bude malinko jiný - letos poprvé jeli třídu motorky o obsahu "jeden litr", ale už příští rok nejspíš se vrátíme do starých kolejí, kde satelitní týmy mají k dispozici stroje z "loňské specifikace", ale jestli tomu tak bude nám odpoví až příští sezóna.
Hodně se tu vyzdvihují skvělé závody Moto3 nebo Moto2, ale pokud by jsme chtěli něco takového vídat i v MotoGp, musely by se vymezit hranice pro výkon daleko těsnější, aby pole bylo víc vyrovnané, takhle bude vždycky někdo hrát prim v závislosti na tom , jak se mu podaří vyvinout stroj.
Rok 2014 nám odpoví na otázky, zda bylo vytvoření třídy CRT tím správným krokem ...

MP007
2. října • 15:42

Pěkný článek, jen mi tam chybí zmínka o stíhací jízdě Valentina Rossiho z konce závodního pole na konečné osmé místo nebo zmínka o tom, jaký vůbec řešil problém s Reou. Postrádal jsem také aspoň občasné záběry jeho předjížděcích manévrů v TV přenosu. Že by Vale ztratil pro média na atraktivitě? Tomu nevěřím ;-)

hubas111
1. října • 21:22

Pěkně napsáno a v zásadě to vystihuje moje momentální rozpoložení a úvahy o MS silničních motocyklů, které jsem v zásadě popsal trochu jinými slovy v jiném diskuzním vláknu.

odstraneno jannyk F1
1. října • 21:27

ano, ihned se mi Tvá slova vybavila

Patrik Porač (patstreet)
2. října • 15:59

:-D:-D:-D;-)

juwannaman
1. října • 17:32

kdo muze byt hodne dobrej a kdo se nam zacina vyvijet je JOHANN ZARCO.teda jakou ma novou sezonu jezdi luxusne.;-)a pan mistr pan terolek zatim nic moc:-O

Brandejskyj
2. října • 11:06

Souhlasim, oba jedou top matroš a Zarco se adoptoval lépe avšak důležitý pro oba bude příští rok. Myslím že Terol na tom bude tak trochu jako Espargaro první rok nic moc a druhý rok bojuje o titul. Uvidíme...

Doporučujeme

Články odjinud