Nesmiřitelná rivalita, statečnost, hořké soupeření a Haydenův bizarní pád

Red Devil F1  |  02. 10. 2012 20:25

Souhlas s tím, že Ianone a Marquez Motogp oživí. Ale příští rok už bude malinko jiný - letos poprvé jeli třídu motorky o obsahu "jeden litr", ale už příští rok nejspíš se vrátíme do starých kolejí, kde satelitní týmy mají k dispozici stroje z "loňské specifikace", ale jestli tomu tak bude nám odpoví až příští sezóna.
Hodně se tu vyzdvihují skvělé závody Moto3 nebo Moto2, ale pokud by jsme chtěli něco takového vídat i v MotoGp, musely by se vymezit hranice pro výkon daleko těsnější, aby pole bylo víc vyrovnané, takhle bude vždycky někdo hrát prim v závislosti na tom , jak se mu podaří vyvinout stroj.
Rok 2014 nám odpoví na otázky, zda bylo vytvoření třídy CRT tím správným krokem ...

MP007  |  02. 10. 2012 15:42

Pěkný článek, jen mi tam chybí zmínka o stíhací jízdě Valentina Rossiho z konce závodního pole na konečné osmé místo nebo zmínka o tom, jaký vůbec řešil problém s Reou. Postrádal jsem také aspoň občasné záběry jeho předjížděcích manévrů v TV přenosu. Že by Vale ztratil pro média na atraktivitě? Tomu nevěřím

hubas111  |  01. 10. 2012 21:22

Pěkně napsáno a v zásadě to vystihuje moje momentální rozpoložení a úvahy o MS silničních motocyklů, které jsem v zásadě popsal trochu jinými slovy v jiném diskuzním vláknu.

odstraneno jannyk F1  |  01. 10. 2012 21:27

ano, ihned se mi Tvá slova vybavila

juwannaman  |  01. 10. 2012 17:32

kdo muze byt hodne dobrej a kdo se nam zacina vyvijet je JOHANN ZARCO.

teda jakou ma novou sezonu jezdi luxusne.

a pan mistr pan terolek zatim nic moc

Brandejskyj  |  02. 10. 2012 11:06

Souhlasim, oba jedou top matroš a Zarco se adoptoval lépe avšak důležitý pro oba bude příští rok. Myslím že Terol na tom bude tak trochu jako Espargaro první rok nic moc a druhý rok bojuje o titul. Uvidíme...



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


27. září | Fernandezovi ve warm upu hořel motocykl. odkaz
26. září | Thomas Lüthi pojede příští rok u týmu SAG Racing. odkaz
25. září | Tony Arbolino musel po svém pádu na prohlídku do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
20. září | Opakovaný start musel být odložen, protože začalo zase pršet. odkaz
20. září | Závod Moto2 byl přerušen kvůli dešti. Nový závod se pojede na deset kol. odkaz

Harmonogram

GP Francie, Le Mans
Pátek 9. října
Moto3 1. trénink   09:00-09:40
MotoGP 1. trénink   09:55-10:40
Moto2 1. trénink   10:55-11:35
Moto3 2. trénink   13:15-13:55
MotoGP 2. trénink   14:10-14:55
Moto2 2. trénink   15:10-15:50
Sobota 10. října
Moto3 3. trénink   09:00-09:40
MotoGP 3. trénink   09:55-10:40
Moto2 3. trénink   10:55-11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35-12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00-13:15
MotoGP 4. trénink   13:30-14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10-14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35-14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:10-15:25
Moto2 2. kvalifikace   15:35-15:50
Neděle 11. října    
Moto3 warm up   09:00-09:20
Moto2 warm up   09:30-09:50
MotoGP warm up   10:00-10:20
Moto3 závod   11:20
Moto2 závod   13:00
MotoGP závod   14:30