Nesmiřitelní rivalové s chutí vítězit

23 komentářů

Mansell
7. ledna • 17:36

Ano to je ona. Misano 1993.

Jaroslav Petřík (jarpet)
7. ledna • 17:11

To je ta osudná nehoda Raineyho? Já to v tu dobu opravdu moc nesledoval.Díky za odpověď. http://www.youtube.com/watch?v=yFbRoR6jVik

Mansell
7. ledna • 16:24

Ani ne tak Wayneho jako spíše Lawsona, jehož hvězda už v roce 1993 pohasínala, ale který do roku 1990 vždy Raineyho porazil v boji o titul. V tom roce se sešli v jednom týmu Yamahy, ale bohužél opět přišly těžké nehody hned ve dvou prvních závodech a bylo po nadějích. Cestu k prvnímu titulu měl pro změnu volnou Wayne. A to byl už čtyřnásobný mistr světa a před sezónou většinou rychlejší. Aspoň jsme obohatili další čtenáře.

s64
7. ledna • 15:43

Vidím,že jsi zarytý fanoušek Wayneho :-)Kevin a Wayne byli v sezoně 93 jasně nejlepšími jezdci závodního pole.Po Weynyho odstoupení se tedy zákonitě stal mistrem světa Kevin.V nastávajících sezonách už Kevin a hlavně jeho Suzuki nestačili na nástup éry Micka Doohana na Hondě.Zdar!

odstraneno jannyk F1
7. ledna • 14:40

krásná diskuze, informační hodnota pro mě tak stokrát větší, než informační hodnota samotného článku. Díky, pánové!

Mansell
7. ledna • 14:13

Vidím, že jsi zarytý fanoušek Kevina a tak nám určitě řekneš proč získal jen jeden titul a to ještě v sezoně, kterou Rainey nedokončil . Nechci se hádat, ale do doby pádu se pohyboval Kevin na pátém místě s větší ztrátou. O flek poskočil po chybě Kocinského na Cagivě a bednu mu daroval Wayne, který do té doby společně s Cadalorou jednoznačně ovládali závod před Doohanem. Opět opakuji nic proti Schwantzovi nemám, byl velká osobnost první poloviny 90-tých let, ale asi mu něco chybělo, když to dotáhl jen jednou k titulu, které sbírali Eddie Lawson a Wayne Rainey…nebo se pletu

s64
7. ledna • 12:22

Jak píšeš oba dosáhli do Raineyho nehody 4x vítězství,3x druhá místa,ale taky 2x třetí místo a aby to bylo kompletní,tak Schwantz dojel 1x na pátém a Rainey 2x na pátém místě.Do osudné nehody na tom byl Kevin o jedno 5.místo líp. Po Waynově pádu dojel Kevin dokonce na třetím místě,tak si myslím,že se dost blízko bedny motal. Zdar!

Mansell
6. ledna • 23:46

Ta poznámka mířila na nepřesnost v původním článku, ale máš pravdu na kdyby se nehraje. Proti Kevinovi nic nemám a v roce 1993 to byl opravdu tuhý boj do Raineyho nehody. Na vzájemné souboje 6 : 5 pro Kevina. Oba získali 4 vítězství a 3 druhá místa, jen Rainey na to potřeboval o tři závody méně. Konec sezóny by určitě nebyl tak poklidný a mimochodem v tom Misanu jel Wayne do pádu první a Kevin se ani neblížil bedně.

Ladin46
6. ledna • 22:40

"bylo by tomu možná také v roce 1993" - bylo správně napsáno bez nadnesení

s64
6. ledna • 21:49

Zase jsme u čarovných slůvek :kdyby,možná..... Taky už nejsem žádný mladík a na sezonu 93 si dobře pamatuji,protože Kevin byl můj kůň.Ta sezona byla hodně vyrovnaná a dotyční se nezkutečně řezali každý závod.Je smutné,co se přihodilo Waynemu,ale napsat,že by získal titul i v r.93 je hodně nadnesené . :-(

Milda Vale (milda.vale)
6. ledna • 20:21

Je to fajn,když tady napíše někdo takový,který zná danou situaci a dokáže,poopravit i článek který většina z nás bere jako fakt.Taky nejsem zrovna nejmladší :-)(no ale dědek taky ne :-))a dokonce si souboje Schwantz Rainey matně pamatuji,ale co se stalo Rainymu mi trklo až po příspěvku od Mansella...prostě mi to z hlavy úplně vypadlo...já v té době fandil Kevinovi a titul jsem mu přál...

Jaroslav Petřík (jarpet)
6. ledna • 18:58

Něco mi na tom článku nesedělo, nejsem tak znalý, ale vy jste to rozkryl tak profesionálně a slušně, že je to až s podivem. To ale zcela odpovídá trendu na tomto zbrusu novém webu. Je to jejich další projev neschopnosti. Každopádně taky děkuji za upřesnění a buďte ve střehu.....bude to ještě horší.

odstraneno jannyk F1
6. ledna • 18:37

Díky za názor. No právě jde o to, že v dnešní době to klucí klopí do zatáčky a najednou vidíš, jak se v prachu oddělí v plynulém pohybu jezdec od mašiny....prostě jen sedřou trošku kůže, ani si toho, že už nejede jezdec na motorce, ale oba (motorka i jezdec) po asfaltu, občas nestíhám všimnout. Ty náklony jsou v současnosti fakt ďábelské, proto mě to zaujalo ve videu...ještě jednou díky :-)

odstraneno jannyk F1
6. ledna • 18:32

díky, tak tohle určitě není poznámka od věci! palec nahoru! nejsem mladý, ale jsem neznalý čtenář, kterého takový článek lehce zmate. Fakt děkuji :-)

Mansell
6. ledna • 18:41

Děkuji za reakci a pochvalu. Nejsem už nejmladší, ale sám ještě aktivně jezdím na moto a tyhle borce jsem osobně viděl závodit v Brně. Proto jsem musel ragovat.

Mansell
6. ledna • 18:27

Při čtení tohoto článku jsem narazil na řadu nesrovnalostí, které můžou mást mladé a neznalé čtenáře. Wayne Rainey skutečně opanoval sezónu 1990 až 1992 a bylo by tomu možná také v roce 1993, kdyby ho 5. září 1993 v Misanu nepotkala tragická nehoda z prvního místa, po které ochrnul. Stalo se tak tři závody před koncem sezóny a bez boje a dalšího vítězství si tak mohl dojet pro titul Kevin Schwantz, proto nechápu poznámku o tom, že Wayne nedokázal zadržet mohutný nástup Kevina. Nechci ubírat na schopnostech Kevinovi, ale nevím jestli by titul získal, kdyby mohl Rainey dokončit zbylé závody. I tak Wayne získal titul vicemistra se ztrátou jen 34 bodů. Rok 1994 opět neopanoval Kevin, který skončil až na 4. místě, ale Michael Doohan. Kdo chce psát takové články měl bi si nejdříve prověřit fakta....škoda

Etien F1
6. ledna • 18:58

Děkuji. Je to přesně tak, opraveno.

Jaroslav Petřík (jarpet)
6. ledna • 17:50

Pěknej odkaz. Na to dneska posadit někoho z mlaďasů ...to by byl mazec :-).
Co mi teda ještě šoklo, tak je tam ukázka Rossi-Stoner Laguna seca a tam je počet zhlédnutí (3 746 709). Moc pěkné číslo.:-D

Milda Vale (milda.vale)
6. ledna • 16:49

Těžko říct,ale myslím,že to bylo dané konstrukcí motocyklu a taky hlavně přilnavostí pneumatik.Když se dneska podíváš na to jak se projíždí zatáčka,tak máš pocit,že jezdec skoro leží na zemi!!Nechápu jak je to možné,ale je to až neskutečné v jakých náklonech se dnes jezdí-prostě na tom visí jako opičáci :-) (hlavně Vale)!!Dnešní motorky a hlavně pnueumatiky jsou úplně někde jinde a jezdci si na nich mohou dovolit opravdu hodně velké náklony bez toho,aby sebou plácli na zem...

odstraneno jannyk F1
6. ledna • 16:18

hezkýýýý, díky moc, zkouknu to postupně všechno :-) A můžu mít blbý dotaz? Zdá se mi to nebo Ti jezdci jezdili tehdy víc vzpřímeně? Při pohledu na ně jsem se tak nějak míň bála, že se sešupnou z mašiny...

Milda Vale (milda.vale)
6. ledna • 16:09

třeba tadyhttp://www.youtube.com/watch?v=N2y_qqlF1oo

Milda Vale (milda.vale)
6. ledna • 16:03

zajdi si na Youtube zadej si do vyhledávače Rainy vs Schwantz a něco ti vyběhne a pak se můžeš na nějaké momentky kouknout..

odstraneno jannyk F1
6. ledna • 14:58

škoda jen, že tu není popis třeba nějaké konkrétní vyhrocené závodní situace....tyhle borce jsem neměla možnost sledovat, tak jsem se namlsaná nadpisem těšila na nějaký adrenalinový koment.... Prostě je tohle jen takový lážo plážo článek :-)

Doporučujeme

Články odjinud