Podle mého měl ještě počkat, ale srdce opět zvítězilo nad rozumem. Nedávno prezentovali, jak je dobré, že při léčení nohy může o to lépe doléčit i rameno a teď bude totálně riskovat, že si ještě vážněji zraní obojí. Titul je letos reálně ztracený, týmu sice může pomoci, ale to by jeden, dva závody jistě počkalo. Je to extrémní risk bez odpovídajícího přínosu, ale snad je to jeho svobodné rozhodnutí, tak ho tak beru... a budu držet palce :-)
Co když jen sám sobě chce dokázat,že na to má? Každý z těchto pilotů riskuje vše, pokud se jen nevozí. :-)
Hmmm:-( to rameno bude větší problém,..viset na něm,když jde na brzdy,to není nic moc,pokud bolí.To ho pak přebrzdí kde,kdo.A překývnout motorku,to bude taky bolet,..je to hodně limitující:-(
Taky děkuji :-) A které to rameno to je? Nějak mi to vypadlo.
Snad se nepletu, ale pravé rameno. O tom se totiž nikdo moc nezmiňuje. Pravá noha a pravé rameno.
díky moc za info, Etiene :-)V tom případě ten záhul na Saschenringu nebude pro začátek tak enormní, když jsou jen 4 pravé (jinde to mohlo být horší, jestli je má logika ve světle toho, co mi bylo níže vysvětleno, správná) - jen naprosto laický pohled ;-)
No nevím,..podle mne se brzdí před levou, jako před pravou stejně.
jasně, já měla na mysli ta přetížení v náklonu na "spodní" ruku. A ta by měla být jen čtyři. Věřím, že brzdit musí stejně ať doleva nebo doprava :-p ;-)
Já myslím, že určitě ;-)
V následné Laguně by to mělo být také ještě OK, nebo ne? ;-)
Bikeři, prosím, jaké problémy (zátěž) působí jízda na máše na nezdravé rameno? BTW které to rameno mám Vale postižené? Je při jízdě podstatné, zda je to levé či pravé (a třeba tady na Sachsenringu, kde je většina levých jen 4 pravé zatáčky) ?Pokud se ptám hloupě, sorry, jen si to prostě neumím představit :-( Ty bolavé a polámané nohy tak nějak chápu, ale ruce na biku mi dělají problémy. Díky
Bolavý rameno je velkej problém hlavně při brzdění a v náklonu. Při brzdění se váha celýho těla znásobená přetižením přesouvá právě na ruce a jezdec tak musí prakticky všechno držet rukama. A když je v náklonu, tak se váha přesouvá na spodní ruku, takže pokud ho bolí levý rameno a jede levou zatáčku, asi to pro něj nebude moc příjemný a dle mýho skromnýho názoru to bude i dost omezující. Protože čím vyšší rychlost, tím větší odstředívá síla a taky přetížení, tzn. celková váha, kterou musí udržet.
:-)
Tak,tak.
Díky! Teď je to pro mě ta představa reálnější. Jak jsem psala dřív, tohle bude podle mě spíš zátěžové testování v ostrém závodě než nějaký boj na krev. Jsem ráda, že si to nechá až k nám do Brna. Snad všechno půjde podle plánu, držím pěsti :-)Díky ještě jednou, Dane :-)
Tak to si teda ještě počkáme, když až v Brně:-(. Myslíte, že jeho brzký návrat má něco společného s jeho budoucnstí? Myslím jako třeba přestupem. Třeba, že pokud odejde, tak chce s Yamahou skončit co nejlíp.
tak řekni, co si myslíš? Přestoupí nebo ne? ;-)
Rád bych ho viděl jak u Yamahy, tak u Ducati. Důvody už jsem psal nedávno;-)
rozumím, jen zvědavost ;-)
:-D
Na to je těžký odpovědět, protože je mnoho věcí pro jeho odchod a mnoho proto,
aby neodcházel
ale já jen potřebuji jezdit s motorkou:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.