Oba jezdci Rizla Suzuki v Mugellu zajeli dobrý závod

Výsledkem je páté místo Capirossiho a desáté Vermeulena.
Klepněte pro větší obrázekLoris Capirossi byl dneska velmi blízko tomu, aby před domácími fanoušky a na své domácí dráze připsal výsledek v podobě stupňů vítězů, ale to se mu nakonec nepodařilo a v závěru závodu Velké ceny Itálie klesnul na celkově pátou pozici výsledkové listiny.

Italský jezdec předvedl parádní výkon, když bojoval o vedení s dnešním vítězem Casey Stonerem, ale to co nyní potřebuje nejvíc, stejně jak jeho týmový kolega Chris Vermeulen je slibovaný výkonný motor, protože nedostatečný výkon na rovince byl v průběhu dnešního závodu evidentní.

„Snažili jsme se dneska udělat maximum a téměř získali výsledek, který by si všichni v týmu zasloužili,“ řekl po závodu na domácí dráze v Mugellu Loris Capirossi. „Když jsem si dojel vyměnit motocykl, byl jsem okamžitě rychlý a pokusil se dohnat Caseyho.“

„Když jsem to udělal pomyslel jsem si, že jsem tam zajel v pravý čas, ale pak bylo hodně obtížné s ním zůstat a udržet si správný odstup od ostatních závodníků vzadu,“ pokračoval italský jezdec Rizla Suzuki.

„Celý tým velmi usilovně pracoval po celý víkend. Pokusili jsme se najít to nejlepší řešení pro dnešní podmínky a motocykl měl dobrý rytmus na mokré i suché dráze. Nyní potřebujeme pomoc od Suzuki, protože je těžké někoho následovat nebo se udržet rychlých závodníků, což je přesně to, co nás teď limituje,“ řekl závěrem Loris Capirossi.

Chris Vermeulen je známý tím, že na vodě umí, což dokazoval v první polovině závodu, ale konec nadějím nastal po výměně motocyklu, kde se mu nedostávalo potřebné přilnavosti. Jeho parádním výkonem byl start. Z jedenácté pozice se po pár zatáčkách propracoval až na první místo, což je opravdu velmi dobrý výkon, ale k výraznějšímu výsledku mu to dnes bohužel nestačilo.

„Dobře jsem odstartoval a všichni do první zatáčky brzdili celkem brzy, což mi umožnilo jet širší stopu, kde Klepněte pro větší obrázekto bylo sušší a dostal jsem se až na druhé místo,“ řekl dnes desátý Chris Vermeulen. „Po několika dalších zatáčkách jsem šel do vedení a vše dobře fungovalo zatímco dráha byla mokrá, ale jakmile dráha začala osychat, začal jsem mít trošku problémy s přilnavostí v zadní části.“

„Jezdil jsem tak tvrdě, jak jen jsem dokázal, abych se pokusil udržet chlapů ve vedení. Počkal jsem jedno nebo dva kola než jsem zajel vyměnit motocykl a myslím, že jsem to provedl v tu pravou chvíli, ale potom jsem trošku válčil s tím, abych hladké pneumatiky dostatečně zahřál,“ řekl závěrem Chris Vermeulen.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

22. října | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
22. října | Mir slaví: odkaz
22. října | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
22. října | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
22. října | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00