Obrat k lepšímu nepřišel ani v Německu

3 komentáře

mamba54
18. července • 13:49

On je obrovský rozdíl mezi ovládáním šestistovky Moto2 a osmistovky MGP Ten obrovský rozdíl výkonu, o kterém mluví např. i Kája, boří vsechny dosavadní znalosti o jednotlivých okruzích s vyžaduje naprosto odlišný jezdecký styl. Navíc, zrovna Eliasův jezdecký styl je i dle mínění některých jeho konkurentů naprosto odlišný od ostatních jezdců. No a v neposlední řadě je to o technice. Jeho Honda nedisponuje nejnovějšími díly, které mají k dispozici tovární jezdci. To vše dohromady přináší výsledky takové, jaké momentálně jsou. Rozhodně to není o tom, že by Elias zapomněl jezdit. Vždyť v minulosti už v této třídě jezdil a jako jeden z mála jezdců se satelitem se dokázal probojovat až na stupně vítězů.;-)Pro GP USA chce tým angažovat ještě jednoho amerického jezdce.( Nejvíce se mluví o Rogeru Lee Haydenovi );-)

-Ligier-
18. července • 12:14

Asi nejen mně je záhadou, jak tak dobrý jezdec může v MOTO2 excelovat a v MOTO GP totálně propadnout.. Buď je něco divného mezi těmi třídami nebo ..? Ale v každém případě nevím, koho by tam posadili místo něj.. Na většině záskoků je vidět, že pokud nejezdí pravidelně, moc se v MOTO GP nikdo nechytá...

V.Spinoza
19. července • 8:10

Odhaduji, že to je v přizpůsobivosti jezdce. Pokud se neprotne rejstřík možností jezdce s vlastnostmi stroje, je zaděláno na podobné výsledky. Podobně jako to vypadalo, že na Ducati „umí“ jezdit jenom Stoner, podobně jako se Marco Melandri trápil v posledních letech v MotoGP a exceluje v SBK.
Rozdíl mezi Moto2 a MotoGP samozřejmě je, ale dnes jsou MotoGP velikostí i ovladatelností bližší nižší kategorii než před lety.
Přesto někteří i skvělí jezdci z nižších kategorií nedokážou využít velké stroje. Názorným příkladem může být Gábor Talmácsi a můj oblíbenec Mika Kallio

Doporučujeme

Články odjinud