Od roku 2017 již bez aerodynamických křidélek

Komise Grand Prix rozhodla o zákazu aerodynamických křidélek. Kromě toho byla na programu dne i jiná technická a bezpečnostní nařízení.
Od roku 2017 již bez aerodynamických křidélek

Komise Grand Prix se dnes sešla v Assenu a učinila následující rozhodnutí:

Technická pravidla

Aerodynamická křidélka v kategorii MotoGP

Komise jednoznačně rozhodla o zrušení aerodynamických křidélek v kategorii MotoGP. Zákaz platí od příští sezóny. Co se týče nižších tříd, tam už rozhodnutí o zákazu křidélek padlo dříve.

Zákaz aerodynamických křidélek v Moto3

Zákaz aerodynamických křidélek v Moto3

Test hluku po závodě

Od zavedení čtyřtaktních motocyklů ve všech kategoriích se ještě nestalo, že by nějaký motocykl neprošel zkouškou hluku, která se provádí po každém závodě, proto se z okamžitou platností ruší povinnost testovat první tři nejlepší motocykly z hlediska hluku. Přesto však může technický ředitel provádět test hluku, když to uzná za vhodné.

Bezpečnost v Moto3

Komise dala Hondě povolení vyměnit sací ventilové pružiny v motorech motocyklů kategorie Moto3. Výměna proběhne pod technickým dozorem během GP Německa.

Mahindra dostala povolení vyměnit jeden segment v motorech Moto3, který působil úniky oleje. I tato výměna musí proběhnout pod technickým dozorem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře


10. března | Mladý Francouz musel do svého prvního závodu v MotoGP odstartovat z boxové uličky. odkaz
10. března | Quartararo měl problém hned na startu. odkaz
10. března | Pódium třídy Moto2: odkaz
10. března | Baldassarri velmi těsně udržel Lüthiho za sebou a stává se vítězem GP Kataru třídy Moto2. odkaz
10. března | Jaume Masiá je po nehodě v závodě Moto3 v pořádku. odkaz