Pedrosa: "Musíme pokračovat v práci a zmenšit ztrátu na Lorenza.“

Dani Pedrosa se těší z jednoho z nejlepších momentů ve své kariéře, když ztrácí pouhých 13 bodů na lídra tabulky, Jorge Lorenza. V Misanu, na nově přejmenovaném okruhu na počest Marca Simoncelliho, se bude snažit snížit bodovou ztrátu.
Pedrosa: "Musíme pokračovat v práci a zmenšit ztrátu na Lorenza.“

V posledních třech závodech, co se tu Dani Pedrosa zúčastnil, zaznamenal tři pódiová umístění, z toho v roce 2010 stanul na stupínku nejvyšším.

Pedrosa bude mít v tomto závodě nového stájového kolegu. Bude jím pilot Hondy v SBK, Jonathan Rea. Irský závodník dostal šanci nahradit zraněného Caseyho Stonera během jeho rekonvalescence. Jeho debutu v Mistrovství světa motocyklů na stroji Repsol Honda RC213V předcházely testy po GP v Brně a následně v Aragonu.

Dani Pedrosa:“Trať v Misanu je náročná, hrbolatá, kde se hodně brzdí a taky akceleruje. Grip dráhy je vždy výzvou, protože se během ranního a odpoledního tréninku hodně změní. Náš motocykl byl na této trati hodně nestabilní, ale letos jsme se v tomto směru zlepšili.

Doufám, že práci, kterou jsme odvedli v oblasti odpružení a elektroniky během testů v Brně a Aragonu, nám pomůže v dobrém vstupu do závodního víkendu v Misanu. Musíme nadále pokračovat v náročné práci, se zaměřením na stále lepší pochopení našeho motocyklu a můj styl jízdy, abychom se mohli pokusit snížit ztrátu v šampionátu.“

Klepněte pro větší obrázek

Jonathan Rea:“Pro mě je to jako sen, budu závodit v MotoGP. Je škoda, že se tak stalo kvůli zranění Caseyho Stonera. Přeji mu všechno nejlepší a rychlé uzdravení. Na mě teď čeká výzva, při níž se budu snažit odvézt maximum a co nejlépe nahradit Caseyho. Misano miluju, letos jsem tu závodil a skončil druhý. Je to okruh, na kterém jsem vybojoval svoje první vítězství v sérii Superbike v roce 2009. Jsem nadšený i ze zdejších fanoušků.

Příležitost zazávodit si v MotoGP, beru jako velký dar od Hondy. S týmem jsem byl jen pár dní a cítil jsem se velice dobře. Všichni chápou, že moje adaptace na novou motorku bude nějaký čas trvat. Pokaždé, když jsem na motorce vyjel, naučil jsem se něco nového. Bylo skvělé mít možnost po tři dny testovat motorku. Byla to skvělá příprava a jsem si jistý, že v pátek to bude více v klidu. Vyzkoušel jsem si pozici na motorce, máme připravené základní nastavení a mám lepší představu, jak funguje elektronika. Budu mít spoustu práce, ale jsem na to připraven.“

5:34 | Schrotter a Pasini takhle upadli ve druhém kole závodu: odkaz
4:41 | Mir slaví: odkaz
4:41 | Joan Mir - šampion Moto3 pro rok 2017: odkaz
4:41 | Po prudké změně podmínek na trati byl závod Moto3 zastaven. odkaz
4:40 | Mir se raduje z titulu: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00