Podle Gresiniho má Melandri vše, co potřebuje

Před závodním víkendem v Malajsii, využil šéf týmu San Carlo Fausto Gresini příležitosti, aby v tiskové zprávě týmu reagoval na kritiku Marca Melandriho, který teď často zmiňuje nedostatečnou podporu Hondy.
Podle Gresiniho má Melandri vše, co potřebuje

Letošní sezona Marca Melandriho trošku připomíná jeho misi u Ducati, kde se mu vůbec nedařilo a očekávání, které měl Ital spolu s Gresinim při podpisu smlouvy v Brně 2009 nebyla naplněna ani z poloviny. Melandriho týmu se už podařilo získat dobrý základ pro nastavení, ale problém číslo jedna je stále elektronika.

Melandri v tiskové zprávě týmu řekl: „Současné problémy jsou stále stejné s jakými už bojujeme od začátku sezony, elektronika. Věřím, že nám to Honda pomůže vyřešit před finální čtveřicí závodů. Do Malajsie přijíždíme v mírně lepší formě než před testy v zimě, protože jsme dokázali zlepšit nastavení, ale jak už jsem řekl, náš velký problém je nyní elektronika.“

Ital si je vědom skutečnosti, že právě poslední čtyři závody sezony jsou také poslední pro něho, jako jezdce seriálu mistrovství světa. Melandri ve Valencii končí a odchází k superbikům, kde pojede v továrním týmu Yamahy. Možná proto je tak otevřený, ale to se moc nelíbí jeho současnému šéfu Faustu Gresinimu.

„Melandri prožívá další těžkou sezonu a to je mi líto,“ řekl Gresini. „Náš tým vyzkoušel všechno, máme podporu Hondy k tomu, abychom mu dali to, co si myslíme, že potřebuje, ale on není spokojený a já jsem zklamaný, protože si myslíme, že jsme pro něho odvedli dobrou práci.“

„Vždy je našim cílem dobře pracovat s oběma jezdci a k tomu, abychom toho dosáhli je zapotřebí jisté úrovně pozitivity a důvěry. Nechci teď vyvolávat nějakou kontroverzní polemiku, ale možná to je právě to, co nyní Marcovi chybí.“

„V posledních čtyřech závodech mu pomůžeme k zisku, co nejlepších výsledků v naději, že jich bude schopen docílit a potom už bude zbývat jediné a to mu popřát hodně štěstí v jeho novém dobrodružství, kde jak věřím, bude úspěšný,“ uvedl Gresini závěrem.

7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz
3:09 | Gardnerův pád: odkaz
1:46 | Pád Bulegy a Caneta: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00