Podle Pedrosy ještě není nový motor Hondy ideální

honda-rs  |  24. 11. 2010 10:01

Vale rameno, Dani klička, Ben tuším kotník, takže jediní zdraví Casey a Lorenz. Ty motorky jsou podobné a je jen otázkou času a zdraví aby všichni jezdili hodně podobně. A jak někde psali - vzhledem k ke všem technologickým "sračkám" jako gyroskopy, nanoskopy, náklonoskopy, antihopingskopy :-S a podobně je jediným důležitým faktorem brždění a to bohužel jde Lorenzovi výborně. "Zpátky na stromy" a o zábavu je postaráno

stále dobrý Schumi  |  24. 11. 2010 11:46

Souhlasím,..udělat z toho zase závodní motorku a ne pojízdnou laboratoř.To brždění jde ale Valentinovi taky náramně.Jen to podělané zdravíčko

s64  |  24. 11. 2010 21:01

Na brzdy byl Vale vždy bezkonkurenční.

carom  |  23. 11. 2010 09:59

Já bych Daniho pocity nepodceňoval. Přece jen tu motoku zná líp, než Casey. Ta myšlenka, že něco jiného je pár rychlých kol a něco jiného závod, má logiku. To, že srovnává Hondu s Yamahou, i když na ní neseděl, zase tak moc neznamená, protože pár set kol najezdil v jejich těsné blízkosti a měl možnost (na rozdíl od nás) si alespoň částečně udělat obrázek o jejich chaarakteristikách. Třeba v těch posledních kolech viděl, kterak "sametově" zrychuje Yamaha, zatímco on na Hondě již díky agresívnímu stroji má problémy. Stejně si myslím, že ta Kejsiho prohlášení o vstřícnosti Hondy byla spíše cílena právě na Daniho, jako takový šťouchaneček. Ač ze stejného týmu, budou to rivalové.
A psychologická válka již začala. Navíc mám dojem, že CS se už nějak extra zlepšovat nebude. Mají s Danim něco společného: asi to nebudou nejlepší vývojáři, když si ani jeden z nich za ta léta nedokázali vyřešit své problémy. Dani agresivní motormanagement Hondy a Casey potíže s předkem na Ducati.
Jestli jsou řeči o Valeho vývojářském umění na místě (a samozřejmě Bárdžes a spol.), tak by Ducati měla být v příští sezoně ovladatelnější. A na to jsem sakra zvědavej. Jestli není zakopanej vlk v tom tuhým dukatím rámu-nerámu. Všichni jsme viděli ty zpomalené záběry na yamahy, jak se jim kroutí rám při výjezdech ze zatáček. Teď si nevybavím, jak to bylo s dukatkama, taky tak?

s64  |  23. 11. 2010 17:31

Daniho názory nikdo nepodceňuje,ale Caseymu stačilo pár kol a byl nejrychlejší.Je to sice jen test,ale i tak... Hondy Yamahám stačí,ale dost záleží i na jezdci.Andrea bojuje od začátku až do konce,Dani má většinou raketový start díky své váze,a pokud ostatním neujede, bývá mu vytýkáno,že už moc nebojuje.Podle čeho usuzuješ,že se Casey už nebude zlepšovat??? Já naopak myslím,že bude z Repsolu nejlepší a až začne sezona,tak se máme od Caseyho na co těšit a bude k nedostižení.

mimi F1  |  23. 11. 2010 19:07

Dani měl na testech poraněné rameno, četli jste že měl i trochu poškozené nervy? Casey, i když na jiné motorce, ale zdravý (a na Hondě už jezdil, ta se nezměnila)

stále dobrý Schumi  |  24. 11. 2010 11:49

No to je dobrej postřeh.Ano,..jméno se nezměnilo,pořád je to Honda.Ale jinak mezi bajkem z roku 2006 a 2011 je rozdíl sakra řádnej

s64  |  22. 11. 2010 20:32

Dani by to měl zkusit na Ducati,to by jinak mluvil o distribuci výkonu a agresivitě bajku.Vůbec se nedivím Caseymu,že byl s Hondou spokojen a zajel nejlepší čas v testu ve Valencii.Mám takové tušení,že Casey po tvrdé škole na Ducati bude i nadále nejlepší z Repsoláků a mím přáním by bylo i celého startovního pole celého příštího ročníku. Já vím je tu ještě Vale,Jorge,Dani,Ben........atd. a ti všichni budou velice silnými soupeři,ale necháme se překvapit a vše nám ukáže až příští sezona.

stále dobrý Schumi  |  23. 11. 2010 00:29
Ladin46  |  22. 11. 2010 15:49

Co se týče článku, možná trochu obavy ze zvládnutí stroje od Caseye a vlastně obavy z neschopnosti vlastní - nezvladnutí agresivity Hondy. Když Casey zkrotil ještě agresivnější Ducnu, může zastínit svým výkonem největší hvězdu Hondy za poslední čtyři roky. Jen názor viktorbe, nic víc

Tak tak Ladine. Mám ten samý pocit, ale byl jsi rychlejší.
Dani zná vlastně jen Hondu a docela nechápu, jak může porovnávat i Yamahu. Casey je v tomhle měřítko agresivity motoru.On ví, co je "brutalita"

Ladin46  |  22. 11. 2010 19:58
Ladin46  |  22. 11. 2010 15:42

Sice to sem nepatří,ale perlička:na offico webu Valeho trochu nostalgie, intro a mám rád doktora House a ono ... jukněte,kdo nejuknul

juchalka  |  22. 11. 2010 16:13

jjj rossi má velmi dobré stránky co jsem koukala na všechny jezdce tak podle mého názoru nejlepší

stále dobrý Schumi  |  22. 11. 2010 13:22

Oni se chlapci stejně nakonec shodnou,že Honda pro rok 2011,bude skvělej bajk.Ale že stání v boxech bude rozdělený,na to bych si vsadil.

stále dobrý Schumi  |  22. 11. 2010 13:24

Ještě bych prosil mambu,aby k tomu udělal rozbor,pokud jsem napsal něco špatně.

mamba54  |  22. 11. 2010 14:03

Jo, tak do toho já až zas tak nevidím. Nejel jsem ani na Hondě, ani na Ducati ani Casey ani Dani se mi svěřovat nechodí. A navíc si myslím, že nemusím být v každém ho..ě za měchačku, to ti rád přenechám, víš Schumi.

stále dobrý Schumi  |  23. 11. 2010 00:31

To nemusíš,ale tobě to nedá.Svět je třeba řídit.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:


15. září | Kaito Toba má po dnešní nehodě zlomenou lopatku. odkaz
15. září | Tom Booth-Amos má po dnešním pádu zlomeninu v pravé noze. odkaz
15. září | Ai Ogura také skončil ve zdravotním středisku na okruhu. odkaz
15. září | Tom Booth-Amos musel po nehodě v závodě do zdravotního střediska. odkaz
15. září | Makar Yurchenko je po dnešní nehodě v pořádku. odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 20. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:35
Moto3 2. trénink   13:15–13:55
MotoGP 2. trénink   14:10–14:55
Moto2 2. trénink   15:10–15:50
Sobota 21. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:35
Moto3 1. kvalifikace   12:35–12:50
Moto3 2. kvalifikace   13:00–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 1. kvalifikace   15:05–15:20
Moto2 2. kvalifikace   15:30–15:45
Neděle 22. září    
Moto3 warm up   09:00–09:20
MotoGP warm up   09:30–09:50
Moto2 warm up   10:00–10:20
Moto3 závod   11:20
MotoGP závod   13:00
Moto2 závod   14:30