MSC Fantasia je vlajkovou lodí flotily MSC Cruises, ale byla také místem slavnostní prezentace týmu Pramac Racing, která dnes proběhal v jejím kotvišti v Janově.
Italský tým zvolil pro představení své nové jezdecké sestavy netradiční, ale velmi atraktivní prostředí. Prezentaci na palubě lodi byl přítomen šéf týmu Paolo Campinoti, oba noví jezdci Loris Capirossi a Randy De Puniet, generální ředitel Ducati Corse Claudio Domenicali a zástupce MSC Cruiser Federico Maccotta.
Na představení italského týmu přijel Capirossi spolu s De Punietem, jak jinak než parádních strojích značky Ducati Hypermotard a Monster, které byly v barvách Pramac Racing. Projeli se několikrát kolem MSC Fanatasie, což jim zabralo nějaký čas, protože tato loď je vůbec největším plavidlem postaveným pro evropského majitele (má ještě stejně velkou sesterskou loď MSC Splendida).
„MotoGP představuje pro Pramac adrenalin, vášeň a dobrou zábavu,“ řekl během prezentace Paolo Campinoti. „Deset let jsme součástí tohoto světa a chceme ji být i nadále. Jsme stále mladým týmem a chceme se každým rokem zlepšovat, jak v rámci výsledků tak v servisu pro naše partnery.“
„Pro nadcházející sezonu jsme se zaměřili na špičkové jezdce v podobě Lorise Capirossiho a Randy De Punieta. Věříme, že díky jejich talentu, budeme mít hodně příležitostí k tomu, abychom tím nejlepším způsobem oslavili našich deset let v MotoGP.“
„Je nám jasné, že boj s továrními týmy bude těžký. Našim základním cílem pro tuto sezonu je být prvním satelitním týmem v celkovém hodnocení. V příštím roce to bude s návratem litrových motocyklů pro všechny nové dobrodružství, tak uvidíme,“ řekl Campinoti, jenž závěrem potvrdil, že jejich strategie Green Energy týmu pokračuje s ještě větším nasazením.
Loris Capirossi se po třech letech u Suzuki vrací zpátky k italskému výrobci, tentokrát jako jezdec jejich satelitního týmu MotoGP. „S Ducati jsem strávil pět sezon, vrátit se zpátky po třech letech je stejné, jako bych se vrátil domů k rodině. Pro mě jízda pro tým Pramac Racing představuje jistotu k dosažení dobrých výsledků. Když jsem byl požádán, abych se k Ducati vrátil, neváhal jsem ani okamžik.“
„Za pár dnů budeme zpátky na dráze v Sepangu v mnohem lepší kondici. Určitě se potřebujeme zlepšit v hodně oblastech, ale po prvním testu jsme byli spokojeni,“ pokračoval Ital. „Navíc s Randym v týmu to bude mnohem jednodušší. Mezi námi panuje skvělá harmonie. Je to perfektní společník k tomuto dobrodružství u Ducati.“
„Můj příběh v MotoGP stále není u konce. Myslím, že mát této kubatuře stále co nabídnout a to bez ohledu na nová pravidla,“ řekl závěrem Ital Capirossi.
Randy De Puniet ve své závodní kariéře jezdil s Kawasaki nebo Hondou, ale v sedle Ducati je nyní nováčkem. Nicméně s italským strojem už své zkušenosti má z dob, kdy závodil s Aprilii ve čtvrtlitrové kategorii. „Novým dobrodružstvím u Ducati jsem nadšený. Znovu jsem ´Italem´, protože v minulosti už jsem na italském motocyklu jezdil.“
„První jízdu s Ducati jsem si skutečně užíval, i když ne vždy je snadno ovladatelná, zejména při průjezdu zatáčkou,“ pokračoval Francouz. „Loni jsem i s nešťastným zranění nohy dosahoval dobrých výsledků. Teď je pro mě nejdůležitější vědět, že noha už pro mě nepředstavuje problém a v úvodním testu jsem na to dokázal pořádně zatlačit.“
„Cílem to bude v této sezoně zopakovat. Spolu s mými inženýry věříme, že tento cíl bude snadno dosažitelný. Již za několik dnů tu máme další test v Sepangu a věřím, že tam už naše výsledky dokážeme zlepšit,“ řekl závěrem Randy De Puniet.