Jak dopadly týmy Kiefer, Marc VDS a Paddock GP? Byly uvedeny mezi přijatými, ale od té doby o nich žádné informance nejsou...
Stáj bratří Kieferů původně plánovala účast s Bradlem, ale po zvýšení ceny za motocykly Honda ztratila zájem. Navíc hlavní sponzor Wiessman odešel s Bradlem.
Tento tým se nyní soustředí na Moto2, ale pouze s jedním jezdcem. Největší šanci má Max Neukirchner, ale musel by přinést 100 tis. Euro.
Podle jnformací Gigiho Dallˇigni existuje možnost, že se na start příští sezóny postaví hned 5 Aprilií RSV4 pro týmy CRT. Šlo by o kompletní motocykly, u kterých by musel být přepracován rám, jednak aby tyto stroje odpovídaly reglementu CRT a hlavně aby se líp "snesly" s pneumatikami Bridgestone, což se zatím v testech ukázalo jako problém, neboť dosavadní šasi bylo navržno pro Pirellky. Pro CRT týmy by tato varianta odkupu komplet motocyklu byla levnější, než jen motor a šasi od jiného výrobce.( což se zase nelíbí Suterovi a FTR, kteří počítali s výrobou pro tyto CRT týmy.) Jednat se má o dva stroje pro Aspara,( A. Espargaro a RdP)třetí pro G. Sacchiho( Petrucci),čtvrtý pro Speed Master( T.West) a pátý pro P. Birda ( J.Ellison). Tak se nechme překvapit, jak to nakonec dopadne.:-O;-)
Troška radosti: Jak oznámil manažer českého týmu Pro Race Jiří Hanyk, pojede na jejich stroji Honda v kategorii SSP příští sezónu MS LUKÁŠ PEŠEK!:-) Tento týden budou v út-st testovat v Aragonu, pá- ne v Cartageně.
Tak ať mu to vyjde držím palečky. Po dvou letech dole do toho dá si myslím všechno..jsem zvědavej, jak bude fungovat spolupráce Čihák-Pešek, která moc nefungovala. Supersporty snadno najdu na streamech, tak se těším
jak dopadl Míra? Nemůžu ho najít ve výsledovce :-S
Díky, Etiene :-)
;-)
Nechci být posel špatných zpráv, ale s tou konkurenceschopností CRT to vidím černě :-(
CRT je Claiming Rule Teams, to je zkratka podmínek či pravidel pro účast jiných výrobců motorů než těch, kteří jsou sdruženi v MSMA (MSMA je sdružení výrobců, které se podílí na stanovení technických pravidel MotoGP - Ducati, Yamaha, Honda a Suzuki)...takže asi tak, jako CRT tým je označen tým, který jde do MotoGP s jinými než uvedenými motory, tzn. uvidíme Aprilku, BMW, Kawu, které použijí v podstatě produkční motory ve spešl rámu....taky mají menší technická omezení než MOTOGP prototypy, co se týká např. počtu motorů mám pocit a ještě je tam toho víc, ale to si z placu nepamatuju :-S) - Můj jednoduchý výklad, neříkám, že bezchybný :-S ;-)
Ano víc motorů na sezonu, neomezene testovani a vetsi nadrze take. Ale CRT budou mit i motory Honda (u Gresiniho)
Vsak ano , motor honda , ale ne prototyp, ale z Cebra, prave proto pojede CRT...Jinak testovani maji vsichni neomezene (tedy az na to ze maji predepsany pocet sad pneumatik na kterych mohou testovat...) tedy i tovarny..
jasně, brala jsem jen ty navíc....CBRko jsem opomněla, dík ;-)
aj tebje Dakujem :) este ve vas tu mam :-)
ja bych chccela vjedet co to znamena to CRT dakujem :-)
To budou tymy, ktery budou pouzivat seriovy motory napr (Honda CBR 1000RR) a prototypovy ram, tzn postaveny na zakazku..Budou mit nejaky vyhody oproti tem primo tovarnim motorum a ramum, CRT budou mit vetsi nadrz na palivo, budou moct pouzit vice motoru za sezonu a proste takovy ulevy aby se to trochu priblizilo ten tovarnim strojum, ale konkurenceschopny to zrejme taky uplne nebude i kdyz asi zajimavy by to bejt mohlo... celkem se na to tesim...
Sériové motory to budou asi jako SBK. Sám jsem zvědaví jak se to vyvrbí, podobně dvě kategorie byly před časem v SBK a po čase s toho byl Ducati cup.
velmi ti Dakujem :-)
napsal jsi to jednodušeji, já se do toho zamotala :-D
Stefan Bradl nemuze jezdit s cislem 65 , kdyz ho z ucty ke Capirexovi vyradili.. a proc se vlastne nejezdi s trimistnymi cisly? Vi nekdo duvod?
je to sice nepotvrzenýale uvítal bych kdyby se vrátili aspoň s jedním motocyklemmoc rád bych je opět viděl :-)
s tým nemožem inak-len súhlasiť;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.