Pro Pasiniho byl test s Ducati velmi dobrou zkušeností

Ital pracoval tři dny s jejich testovacím týmem a nevedl si vůbec špatně.
Ital Mattia Pasini využil třídenní test s Ducati k tomu, aby se předvedl v tom nejlepším světle, když se na italském stroji dokázal postupně zlepšovat. Nicméně se v průběhu testovacích jízd nevyhnul dvěma pádům, které ovšem neovlivnili jeho odhodlání pracovat na dalším přizpůsobování nastavení Desmosedici k jeho stylu jízdy.

Pro testovací tým Ducati bylo pozitivní, že Pasini dokázal každou změnu ohodnotit nejen na dráze, ale také svým komentářem během zastávek v boxech. Poslední den zajel rovných čtyřicet kol a nejlepší čas na kolo 1´59,9 sekundy. Vittoriano Guareschi, který testoval různá zlepšení pro rok 2010 zajel čas na kolo za 1´57,7 sekundy, ale rovněž i on se nevyhnul pádu.

„Byla to skvělá a pozitivní zkušenost a myslím, že bych mohl zaznamenat svůj nejlepší osobní rekord,“ uvedl Mattia Pasini po skončení testu v Mugellu. „Bohužel jsem ráno spadnul v ´Correntaio´ potom, co jsme výrazně začali díky změnám, které jsme provedli v závěru včerejších jízd.“

„Tyto změny zabraly, protože dneska jsem byl okamžitě o sekundu rychlejší,“ pokračoval Pasini. „Nezpůsobil jsem si vážné zranění, ale problém s krkem asi ovlivnil další jízdy. Myslím, že jinak bych byl schopný v závěru dne umazat další sekundu.“

„Každopádně ještě jednou opakuji, že to byla fantastická zkušenost a chci za to poděkovat Ducati a týmu, který se o mě během těch tří dnů staral. Uvidíme se spolu znovu příští týden v Estorilu,“ řekl závěrem Mattia Pasini, současný jezdec maďarského čtvrtlitrového týmu Toth.

Technické záležitosti Desmosedici má u Ducati MotoGP na starosti Filippo Preziosi. Ital byl velmi spokojen s tím jak si Pasini vedl a zejména byl spokojený s jeho schopnosti poskytnout techniků důležité informace, což v mnohém splnilo účel tohoto testu.

Preziosi po skončení testu v Mugellu uvedl: „Během tohoto testu jsem si osobně ověřil, že i přes problémy je Mattia schopen zvládnout jízdu s motocyklem MotoGP. To je možné jen díky jeho abnormálnímu nadání a mimořádnému nasazení.“
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

16. října | Zraněného Bulegu nahradí Celestino Vietti Ramus.
16. října | Nicolo Bulega, který dnes slaví 19 let, bude muset vynechat závod v Japonsku a pravděpodobně i v Austrálii. Jezdec… odkaz
16. října | Gabriel Rodrigo pojede příští rok u týmu Gresini Racing v Moto3. odkaz
16. října | Casey Stoner dnes slaví 33 let. odkaz
10. října | Fabio di Giannantonio dnes slaví 20 let.

Harmonogram

GP Japonska, Motegi
Pátek 19. října
Moto3 1. trénink   02:00–02:40
MotoGP 1. trénink   02:55–03:40
Moto2 1. trénink   03:55–04:40
Moto3 2. trénink   06:10–06:50
MotoGP 2. trénink   07:05–07:50
Moto2 2. trénink   08:05–08:50
Sobota 20. října
Moto3 3. trénink   02:00–02:40
MotoGP 3. trénink   02:55–03:40
Moto2 3. trénink   03:55–04:40
Moto3 kvalifikace   05:35–06:15
MotoGP 4. trénink   06:30–07:00
MotoGP 1. kvalifikace   07:10–07:25
MotoGP 2. kvalifikace   07:35–07:50
Moto2 kvalifikace   08:05–08:50
Neděle 21. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00