První dva nejlepší časy zajel Stoner s Pedrosou

Nic jiného se k výkonu jezdců tovární stáje Hondy říct nedá než to, že předvedli skutečně velmi dobrý vstup do druhého testu královské kubatury, i když při posledním výjezdu Pedrosu zastavil technický problém.
První dva nejlepší časy zajel Stoner s Pedrosou

Casey Stoner zajel nejrychlejší kolo už dopoledne a když začalo pršet, raději zůstal v boxech a společně s týmem plánoval harmonogram testů na další dva dny. „Bylo velmi těžké odjet ze Švýcarska, protože když jsem odcházel na letiště, tak se zrovna Ally probudila a vůbec se mi nikam nechtělo!“ prozradil otec malé Alessandry.

„První den testování dopadl dobře, protože jsme navázali na to, kde jsme posledně skončili, ale podmínky na dráze byly o něco horší,“ pokračoval Stoner. „Ráno se nám třeba podařilo vyřešit pár věcí, když jsme nasadili jiné brzdové kotouče, což bylo oproti minulému testu zlepšení. Pak jsme vyzkoušeli pár věcí s nastavením, zkrátili rozvor a získali nějakou trakci k dobru.“

Tým Casey Stonera také pokračoval v řešení problémů spojených s vibracemi a to změnou tuhosti podvozku nebo rozložením hmotnosti, nicméně jejich snahu dnes odpoledne zastavil déšť, takže v řešení tohoto důležitého bodu druhého testu budou pokračovat až zítra.

Dani Pedrosa na svého kolegu ztratil jen něco přes dvě desetiny, což představuje velmi dobrý začátek testu také pro španělského závodníka. „Pro nás určitě dobrý test, kde jsme zaznamenali několik dobrých výjezdů. Dráha byla ze začátku hodně špinavá a přilnavost nebyla vůbec dobrá. Postupně se to ale zlepšovalo a my mohli pokračovat v testovacím programu,“ řekl Pedrosa.

„Horko je tu nesrovnatelně větší než při posledním testu. Po prvním výjezdu jsem toho vypotil víc než minule za všechny tři dny!“ pokračoval Pedrosa. „Dnes jsme udělali nějaké testy na motoru, abychom viděli, jak můžeme zvládnout distribuci výkonu a také pracovali na podvozku. Odpoledne jsem také jezdil v dešti, ale při druhém výjezdu začala dráha rychle osychat, tak jsme skončili o něco rychleji.“

„Při poslední jízdě jsem zaznamenal drobný problém. Na palubní desce mi začala svítit červená kontrolka, takže jsem zastavil motor. Teď to musíme analyzovat a zjistit příčinu,“ dodal závěrem Pedrosa.

14:19 | Lorenzo musel na vyšetření do zdravotního střediska na okruhu. odkaz
14:09 | Lorenzo upadl hned v první zatáčce: odkaz
9:34 | A ještě jedna penalizace: odkaz
9:34 | Další penalizace Moto3: odkaz
9:33 | V Moto3 hned několik jezdců obdrželo penalizaci za nezodpovědnou jízdu: odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00