Randy de Puniet se trápí s přední pneumatikou od Bridgestone

Francouzský jezdec LCR Hondy s ní postrádá potřebnou jistotu.
Přesně před týdnem patnáctý v pátek šestnáctý a poslední den v Malajsii třináctý se ztrátou téměř dvě a půl sekundy na Stonera, to je výsledek prvního předsezonního testu Randy De Punieta z LCR Hondy. Výsledek, který je daleko za očekáváním týmu a samozřejmě i samotného jezdce.

Jediným důvodem, který podle De Punieta stojí za jeho slabými výsledky v Malajsii je nedostatek jistoty na přední pneumatice Bridgestone. V minulém roce jel Francouz u Lucia Cecchinelliho pneumatiky Michelin stejně, jako například Colin Edwards u Tech 3, ale ten si ovšem letos vedl o poznání lépe. De Puniet měl navíc malou výhodu před ostatními jezdci Michelinu, protože s obutím japonského výrobce už své zkušenosti měl, když sedlal tovární Kawasaki.

Přesto mu to evidentně žádnou výhodu nepřineslo a o problémech s přední pneumatikou hovořil Randy De Puniet s Motorcycle News. „Čekal jsem to mnohem lepší. Nemám potřebnou jistotu s předkem motocyklu.“

„Pro mě je nesnadné, abych zatáčel nebo plynule projel zatáčkou. Když jsem jezdil na Bridgestone v roce 2007, používal jsem menší profil přední pneumatiky a v současnosti používáme jen ten větší. Když jsem před dvěmi léty použil větší, měl jsem problémy a nyní mám znovu ty samé.“

„S tímto typem pneumatiky je motocykl těžší řídit a je tak mnohem obtížnější provést zatáčku. Nemůžu udržet stopu a to je velký problém,“ řekl Randy De Puniet, který má další pokus vše zlepšit už příští měsíc v Kataru.
0:14 | Marquez o incidentu s Vinalesem: odkaz
23:50 | Márquez se kvůli incidentu s Viňalesem posune na čtvrté místo. odkaz
23:48 | Hovoří se o tom, že Marquez dostane penalizaci za incident s Vinalesem a posune se do druhé řady, ještě to však není oficiální.
23:43 | Kromě incidentu mezi Marquezem a Viňalesem se řeší i incident mezi Polem Espargarem a Lüthim.
23:24 | Marc gratuluje Alexovi k pole position: odkaz

Harmonogram

GP Amerik, Austin
Pátek 20. dubna
Moto3 1. trénink   16:00–16:40
MotoGP 1. trénink   16:55–17:40
Moto2 1. trénink   17:55–18:40
Moto3 2. trénink   20:10–20:50
MotoGP 2. trénink   21:05–21:50
Moto2 2. trénink   22:05–22:50
Sobota 21. dubna
Moto3 3. trénink   16:00–16:40
MotoGP 3. trénink   16:55–17:40
Moto2 3. trénink   17:55–18:40
Moto3 kvalifikace   19:35–20:15
MotoGP 4. trénink   20:30–21:00
MotoGP 1. kvalifikace   21:10–21:25
MotoGP 2. kvalifikace   21:35–21:50
Moto2 kvalifikace   22:05–22:50
Neděle 22. dubna    
Moto3 warm up   15:40–16:00
Moto2 warm up   16:10–16:30
MotoGP warm up   16:40–17:00
Moto3 závod   18:00
Moto2 závod   19:20
MotoGP závod   21:00