Randy De Puniet si po testu v Barceloně věří

Francouz pracoval na různých variantách nastavení své Hondy.
Honda pro své jezdce v královské kubatuře mistrovství světa silničních motocyklů připravila jen minimum věcí k testování. Ovšem příležitost si v klidu vyladit své motocykly všichni rádi přivítali a svou pozornost hlavně zaměřili na zdokonalení svých nastavení pro další závody sezony.

Příležitost vyzkoušet si nový podvozek získal od Hondy pouze jezdec jejich továrního týmu Repsol Hondy Andrea Dovizioso a tak Randy De Puniet, který si v letošní sezoně vede ve srovnání s minulým rokem opravdu velmi dobře si na takovou příležitost bude muset nějaký ten týden počkat.

Každopádně v pondělí u LCR Hondy nezaháleli a na okruhu v Barceloně věnovali pozornost menším úpravám na jejich Hondě RC212V a s výsledky testu byli spokojeni, když Randy De Puniet uvedl: „Pro mě to byl důležitý den. Zaměřili jsme se na mapping, řízení trakce, různá nastavení tlumení a Bridgestone mi dal k vyzkoušení jejich novou pneumatiku.“

„Přišli jsme na dobré nastavení pro další závody, takže si věřím a jsem velmi spokojený,“ pokračoval De Puniet, kterému aktuálně patří s čtyřiatřiceti body desátá příčka v šampionátu. „Rád bych měl k dispozici den navíc, ale myslím, že to byl úspěšný test.“

Francouzský jezdec LCR Hondy dokázal v každém z prvních šesti závodů letošní sezony bodovat a je zatím nejlepším jezdcem na netovárním motocyklu japonského výrobce Honda. Vzhledem k tomu, že už má za sebou tři okruhy s nejdelšími rovinkami v kalendáři závodů mistrovství světa jsou i jeho očekávání od následujících podniků Grand Prix vyšší.

„Doufám, že jsme náš motocykl o něco zlepšili, protože mým cílem je být pokaždé nejlepším satelitním jezdcem,“ řekl De Puniet. „Nyní jsme velmi blízko tohoto cíle, ale naši pozici si můžeme ještě zlepšit. Zaměřím se na pozice mezi pátým a osmým místem v Assenu, což je pro nás dobrá dráha, protože tam není tolik dlouhých rovinek. To bylo také důvodem, proč jsme tady ztráceli desetiny.“

V minulé sezoně, když jel De Puniet poprvé v barvách LCR Hondy tak Velkou cenu v holandském Assenu nedokončil, protože měl v prvním kole kontakt s Valentinem Rossim a bohužel na rozdíl od jeho italského soupeře pro něho tenkrát závod skončil.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

7:32 | Přerušení bylo krátké, už se opět jede.
7:30 | Po několika pádech byl trénink Moto2 přerušen kvůli stavu dráhy. Je potřeba vyčistit.
6:00 | Fenatiho velký pád: odkaz
3:09 | Gardnerův pád: odkaz
1:46 | Pád Bulegy a Caneta: odkaz

Harmonogram

GP Austrálie, Phillip Island
Pátek 20. října
Moto3 1. trénink   01:00–01:40
MotoGP 1. trénink   01:55–02:40
Moto2 1. trénink   02:55–03:40
Moto3 2. trénink   05:10–05:50
MotoGP 2. trénink   06:05–06:50
Moto2 2. trénink   07:05–07:50
Sobota 21. října
Moto3 3. trénink   01:00–01:40
MotoGP 3. trénink   01:55–02:40
Moto2 3. trénink   02:55–03:40
Moto 3 kvalifikace   04:35–05:15
MotoGP 4. trénink   05:30–06:00
MotoGP 1. kvalifikace   06:10–06:25
MotoGP 2. kvalifikace   06:35–06:50
Moto2 kvalifikace   07:05–07:50
Neděle 22. října    
Moto3 warm up   01:40–02:00
Moto2 warm up   02:10–02:30
MotoGP warm up   02:40–03:00
Moto3 závod   04:00
Moto2 závod   05:20
MotoGP závod   07:00