Randy De Puniet si po testu v Barceloně věří

Francouz pracoval na různých variantách nastavení své Hondy.
Honda pro své jezdce v královské kubatuře mistrovství světa silničních motocyklů připravila jen minimum věcí k testování. Ovšem příležitost si v klidu vyladit své motocykly všichni rádi přivítali a svou pozornost hlavně zaměřili na zdokonalení svých nastavení pro další závody sezony.

Příležitost vyzkoušet si nový podvozek získal od Hondy pouze jezdec jejich továrního týmu Repsol Hondy Andrea Dovizioso a tak Randy De Puniet, který si v letošní sezoně vede ve srovnání s minulým rokem opravdu velmi dobře si na takovou příležitost bude muset nějaký ten týden počkat.

Každopádně v pondělí u LCR Hondy nezaháleli a na okruhu v Barceloně věnovali pozornost menším úpravám na jejich Hondě RC212V a s výsledky testu byli spokojeni, když Randy De Puniet uvedl: „Pro mě to byl důležitý den. Zaměřili jsme se na mapping, řízení trakce, různá nastavení tlumení a Bridgestone mi dal k vyzkoušení jejich novou pneumatiku.“

„Přišli jsme na dobré nastavení pro další závody, takže si věřím a jsem velmi spokojený,“ pokračoval De Puniet, kterému aktuálně patří s čtyřiatřiceti body desátá příčka v šampionátu. „Rád bych měl k dispozici den navíc, ale myslím, že to byl úspěšný test.“

Francouzský jezdec LCR Hondy dokázal v každém z prvních šesti závodů letošní sezony bodovat a je zatím nejlepším jezdcem na netovárním motocyklu japonského výrobce Honda. Vzhledem k tomu, že už má za sebou tři okruhy s nejdelšími rovinkami v kalendáři závodů mistrovství světa jsou i jeho očekávání od následujících podniků Grand Prix vyšší.

„Doufám, že jsme náš motocykl o něco zlepšili, protože mým cílem je být pokaždé nejlepším satelitním jezdcem,“ řekl De Puniet. „Nyní jsme velmi blízko tohoto cíle, ale naši pozici si můžeme ještě zlepšit. Zaměřím se na pozice mezi pátým a osmým místem v Assenu, což je pro nás dobrá dráha, protože tam není tolik dlouhých rovinek. To bylo také důvodem, proč jsme tady ztráceli desetiny.“

V minulé sezoně, když jel De Puniet poprvé v barvách LCR Hondy tak Velkou cenu v holandském Assenu nedokončil, protože měl v prvním kole kontakt s Valentinem Rossim a bohužel na rozdíl od jeho italského soupeře pro něho tenkrát závod skončil.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

15. září | Závod MotoGP v Aragonu u týmu Avintia Racing pojede Jordi Torres. Rabat se vrátí nejdříve v Thajsku.
10. září | Marinelli Snipers Team oficiálně potvrdil rozvázání smlouvy s Romanem Fenatim. Jedná se o reakci na včerejší incide… odkaz
10. září | Tři Italové se včera radovali: odkaz
9. září | Romano Fenati, který byl dnes vyloučen z GP San Marina za to, že během závodu zatahal za Manziho brzdu, byl dodateč… odkaz
9. září | Stefano Manzi obdržel penalizaci v podobě odsunu o 6 míst na roštu v příštím závodě. Jedná se o trest za to, že jez… odkaz

Harmonogram

GP Aragonie, MotorLand Aragon
Pátek 21. září
Moto3 1. trénink   09:00–09:40
MotoGP 1. trénink   09:55–10:40
Moto2 1. trénink   10:55–11:40
Moto3 2. trénink   13:10–13:50
MotoGP 2. trénink   14:05–14:50
Moto2 2. trénink   15:05–15:50
Sobota 22. září
Moto3 3. trénink   09:00–09:40
MotoGP 3. trénink   09:55–10:40
Moto2 3. trénink   10:55–11:40
Moto3 kvalifikace   12:35–13:15
MotoGP 4. trénink   13:30–14:00
MotoGP 1. kvalifikace   14:10–14:25
MotoGP 2. kvalifikace   14:35–14:50
Moto2 kvalifikace   15:05–15:50
Neděle 23. září    
Moto3 warm up   08:40–09:00
MotoGP warm up   09:10–09:30
Moto2 warm up   09:40–10:00
Moto3 závod   11:00
Moto2 závod   12:20
MotoGP závod   14:00