Podoba továrního týmu Hondy začíná pro příští ročník motocyklového šampionátu postupně získávat jasnější obrysy, Repsol navýší podporu vlajkové lodi japonského výrobce a vyřeší tak otázku, co s Doviziosem.
U HRC nemají v posledních měsících klidné spaní, protože musí řešit hned několik problémů najednou. V první řadě to měl být separátní tým pro Casey Stonera, podporovaný jiným sponzorem, ale takové řešení ztroskotalo hned na začátku. Najednou zůstal jaksi ´navíc´ Andrea Dovizioso, jakožto současný jezdec tovární skupiny, ale bez smlouvy pro rok 2011.
Honda na Doviziosa určitým způsobem naléhala, aby přestoupil do Gesiniho týmu, kde měl slíbenou plnou tovární podporu. V Aragónu také Livio Suppo uvedl, že v roce 2011 pojede čtveřice továrních jezdců Hondy, kteří mají smlouvu přímo s HRC – Casey Stoner, Dani Pedrosa, Andrea Dovizioso a Marco Simoncelli.
Situace se rázem změnila potom, co tým Interwetten pro sezonu 2011 nezískal potřebnou finanční podporu a jediný Japonec v MotoGP Hiroši Aojama najednou neměl jisté místo. To samozřejmě Honda a ani promotér šampionátu Dorna nechtěli dopustit, takže Aojama pojede s nejvyšší pravděpodobností u Gresiniho se Simoncellim. A kde Dovizioso?
Po závodu v Austrálii se ale objevila informace, že se nakonec španělský petrochemický gigant Repsol podařilo přemluvit a ten v roce 2011 navýší svou podporu továrního týmu Hondy z deseti miliónů na patnáct, což umožní vznik stáje s třemi jezdci – Stonerem, Pedrosou a Doviziosem. Všichni tři jezdci a jejich týmy by měli fungovat na podobném principu, jak v letošním roce Fiat Yamaha.