Rok 2012 bude rokem nové éry MotoGP

7 komentářů

WernyDeeZee
14. prosince • 16:32

Tak potom proc presli na 800ky dyz se vracej k litrum...ale jnk sem raad ze se litry vraci...ale tyhle pravidla mi zavani f1 kdyz tam ete vladnul mosley...to bylo neco podobnyho...a s litrama se snad vrati i sila nickyho haydena...

starý dobrý Schumi
13. prosince • 23:51

s64 : Zdarec chlape ne,ne,..nenarážím na nikoho,není důvod,ale právě tahle kontrola trakce,mi leží v žaludku nejvíc,..točit plynem a nést následky za to, jestli točím moc a nebo málo,by mělo být na jezdci.

s64
13. prosince • 22:13

starý dobrý Schumi ,16:44:Máš pravdu, přechod na osmistovky byl hlavně kvůli zpomalení,nebyla finanční krize,náklady se tehdy moc neřešily.Nová pravidla se budou týkat mj. počtu pneu,počtu motorů,velikosti brzdných kotoučů,nových druhů penalizací,zakázaných materiálů a technologií ,atd...
Doufám,že svým příspěvkem nenarážíš na Caseyho,protože elektronika bude omezena minimálně a žádné změny nebudou v omezení používání kontroly trakce.

DanR F1
13. prosince • 21:16

Škoda, že až od roku 2012, klidně to mohlo platit už od sezony 2011...

kolja F1
13. prosince • 18:57

sdS:jestli myslis omezenim elektroniky odstraneni kontroli trakce a automatickeho meziplynu pri brzdeni a razeni na nizsi kvalt,tak s tim na stopro souhlasim.Ale zbytek bych tam uz nechal-a ono to stejne levnejsi nebude ,jen se kluci ukazi jak umi pracovat s plynem

starý dobrý Schumi
13. prosince • 16:44

Osmistovky přecpané elektronikou,neměly nikdy přijít na svět.Tyhle jednotky stejně žádný výrobce do cestovních bajků nepoužívá,takže nějaká návaznost na sériovou produkci žádná a snaha o zpomalení,vzala díky elektronice,která funguje za pilota,stejně za své.Těším se na litry,u kterých doufám,trochu elektroniku omezí a zase bude pánem na máše,pilot !! A pak jsem zvědav,na průjezdy a hlavně výjezdy ze zatáček

loran
13. prosince • 12:55

Jeste omezit elektroniku a bude to fajn.

Doporučujeme

Články odjinud