Já jako aktivní už jsem se bál, že mě tu ukamenují za neznalost řádů:-D:-D. Nestalo se tak za což vám děkuji a hlavně pak Etienovi, že to definitivně objasnil. ;-)Když my máme na sezonu ( spíš několik )ten motor obvykle jen jeden :-D:-D
:-D jo jo, už to skoro vypadalo na odebrání licence ;-) :-D ;-)
:-O:-D:-D:-D
1.21.20 Změna (třída MotoGP) - od 1. května 2010:za porušení předpisu, článek 2.3.7 (6 motorů na 1 sezonu) - pokud někdo z jezdců královské kubatury MotoGP využije nadlimitní pohonnou jednotku, což znamená motor číslo sedm a víc, bude muset do závodu startovat z boxové uličky, deset sekund po startu závodu. Do této chvíle byla tato hranice stanovena na dvacet sekund ;-)
Máš naprostou pravdu, omlouvám se za mystifikaci....četla jsem a četla a pak jsem si řekla, že níž už to nebude a přestala tento článek k penalizacím číst....a bylo :-( Ještě jednou se omlouvám a Etienovi děkuji :-)
Tak to se tedy omlouvám všem. Toto pravidlo jsem opravdu neznal.:-(
A odcházím se aspoň hodinu styďet do kouta, ale napřed si ještě posypu hlavu popelem.:-(:-S
mám nevybrané kamna,tak jestli chceš tak mi dej adresu a popel ti nechám urychleně zaslat :-D:-D:-D:-D:-D:-D
Děkuji.:-D:-D:-DAle to by nebylo ono. To musí být můj vlastní.:-(
ok beru na vědomí jen jsem chtěl pomoc :-D:-D:-D:-D;-);-);-)
Mambo jak jsou ta pravidla o výjezdu z boxů? Nealo mi to a jak mě vybízel vševěd Max tak jsem si to stáhnul a Vale vyjel z boxů 13 vteřin po zhasnutí světel a určitě dlouho potom co poslední jezdec minul pozici kde stál Vale. Vale odjel když už všichni projeli první zatáčku po startu a tak mi ta pravidla nedávají smysl. Že by v MGP platilo pravidlo 10 vteřn poté co poslední jezdec mine pozici na výjezdu z boxů. Jannyko vypátrej něco.;-)
FIM ROAD RACING WORLD CHAMPIONSHIPGRAND PRIX REGULATIONS1. SPORTING REGULATIONS1.18 START PROCEDUREbod 16) After the riders have passed the exit of the pit lane, the official situated at this exit will display a green light to start any riders still in the pit lane.(tady http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/6510002_GP_Regulations-Reglements_GP_7.pdf strana 28)Poté, co jezdci (ze startovního roštu - doplňuju, vyplývá z předcházejících bodů) minuli oficiální místo výjezdu z pit lane (označený výjezd-konec pitlane) je zde rozsvícena zelená ke spuštění jakéhokoli jezdce, který je ještě v boxech.Tudíž opravdu záleží na vzdálenosti startovní čáry (potažmo počtu a rychlosti jezdců startující z roštu), kdy mine celé pole tuto čáru výjezdu z pitlane, tudíž časová prodleva je různá... Takhle to má chabá angličtina přelouskala a pochopila ;-) Anglofilům sorry za nepřesnosti ;-)
možná na doplnění a zdůvodnění toho proč Vale vyjel z boxů "určitě dlouho potom co poslední jezdec minul pozici kde stál Vale" je tu druhý odstavec bodu 14) A safety car will follow behind the motorcycles for the whole of the first lap. The safety car will overtake slow riders.Safety car bude následovat za motocykly po celé první kolo. Safety car bude předjíždět pomalé jezdce. (z toho mi vyplývá, že Vale mohl vyjet až za safety carem, tzn. až i safety car minul ten výjezd...ale tohle je fakt jen můj selský rozum, nedívala jsem se na to ze záznamu). Sorry jestli v tom dělám guláš.
Ty jsi stejně úžasná;-), Se safety carem jsem vůbec nepočítal a myslím, že tak nějak to v realu i bylo. Sice jsem do rovinky neviděl, ale ze záběrů je jasné, že Safety tam nikde vidět nebylo.:-):-):-);-)
jak z někde výše uvedeného vyplývá, tak akorát úúúžasně líná ;-)
Tos na to asi vůbec nekoukal, protože safetycar tam jasně vidět je. Jede cca 150 metrů za posledním ze startovního pole a Rossi vyjíždí z boxů před ním cca 100 metrů za posledním. Rossi se po výjezdu takřka ihned zařadil na chvost s cca 5 vteřinovou ztrátou na posledního.
Jsem rád, že ti zde Jannyk potvrdila v podstatě to, co už jsem zde psal. Pravidla jsou prostě jen jedna.;-) Jen mě trošku zaskočilo, že ty, aktivní jezdec...? No nic, oni ifotbalisté mají kolikrát mezery.;-)Ale teď vážně. Ono tě možná, ale nejen tebe, i média, spletlo to, že Vale byl ten, kdo poměrně přesně odhadl tu dobu, kterou tím stratí v Aragonu a proto začal mluvit o 10s. No a jak už to tak bývá, někdo se toho chytl a začal to brát jako pravidlo, že se všude startuje z boxů po deseti vteřinách.;-)
Je tak složité si zapamatovat Jorge? Mám pocit, že někteří to komolí schválně, asi bych měl také začít psát Valentýn Rozi
S tím souhlasím všema deseti!Taky mi to vadí,samo,že když někdo napíše Capirex nebo Hopr,nemám s tím problém.Jsem pro !!
no ale když to tak vidím napsané, tak Valentýn Rozi je vcelku v klidu :-D:-D:-D
Rossi: ...Pokud bych si měl šanci Ducati vyzkoušet předtím, než jsem k Ducati odešel, tak nevím, jestli bych tu smlouvu podepsal.” ( Celý článek http://www.rossi-ducati.cz/2011/08/22/v-rossi-stoneruv-styl-je-vyjimecny/ )
a do prd** pokud tohle Vale tvrdí,tak to není vůbec dobré....:-S:-S:-S:-S:-S :-(:-(:-@:-@:-@
Tyhlety spekulace o tom jestli Vale umí jezdit nebo neumí jezdit na Ducati lépe nebo hůře ne Casey nebo někdo jiný začínají být trochu ohrané. Casey tu motorku dostal tam kde je s pády s vítězstvími a jedním titulem, když přišel do Ducati byl mladý neměl zábrany... Když Ducati podepisovala Valeho tak měl za sebou do té doby velmi špatnou sezonu jak kvůli ramenu tak kvůli noze takže jakékoliv očekávání rychlého úspěchu bylo utopií (zvláště po testech ve Valencii). Jestli někdo čekal, že Vale změní styl jízdy ve 32 letech tak to byl magor. Samozřejmě se teď vyrojilo spoustu chytráků, kteří si Valeho útlum užívají včetně současných i bývalých jezdců. Současná koncepce Ducati Valemu nevyhovuje a několikrát to přiznal to znam., že motorku musí překopat tak, aby mu vyhovovala. Jestli to už nebude "pravá" Ducati nebo bude je úplně jedno, když budou vyhrávat. Ducati na toto zřejmě přistoupila vzhledem k tomu, že stále oceňuje Valeho kvality a zkušenosti. Myslím si, že Casey je dobrý jezdec, ale ne lepší než Jorge nicméně opět vystihl dobu přestupu. Dle mého názoru na výkonnost současné hondy neměl žádný vliv. Je škoda, že Jorge je impotentní při vývoji yamahy a nedostal ho pod tlak, protože by mohlo být třeba vše jinak. Prohlášení typu, že do Ducati přišel Rossi a že najednou penize jsou i když nejsou výsledky a že neumí jezdit a že furt se mu nic nedaří jsou od lidí, kteří v minulosti neuspěli a teď cítí malinko zadostiučinění se současné situaci přiživit..
Velice pěkně napsáno, naprostý souhlas. O Jorkem se vyjadřovat nebudu ukáže čas, jak na tom doopravdy je.
Myšleno na článek teoretika:-P
s tímto názorem se taky ztotožňuji a taky si myslím že Jorge za to nemůže, to yamaha zaspala nástup hondy;-)
ikdyž ten "impotentní Jorge"..... :-S :-( :-Dale jinak za mě: hezky a výstižně řečeno :-)
kdyby mu Vale udělal motorku tak by si s Caseym trochu pohráli:-)
A jak by mu asi měl udělat motorku. Snad jsme si tu včera všichni vyjasnily, že on motorku nedělá. Já bych jízlivě mohl říci, kdyby mu udělal motorku tak jak udělal Dukati, tak si nepohraje ani se Spiesem
tak jako ji udělal, když na ní jezdil, jak jsem psal výše dle mého názoru Vale by nenechal Hondu takto daleko utéci v praxi by to mohlo vypadat jako rok 2008 s tím, že Casey by na začátku byl asi trochu lepší, ale Vale za pomoci yamahy a svého jezdeckého umění by ho dostával pod tlak a pod tlakem se jak známo dělají chyby... Nicméně toto je samozřejmě pouze spekulace. Realita je taková, že Vale se pere s Ducati a Jorge se letos spokojil s tím, že Casey má lepší motorku...
A pomalu, ale jistě se teď pod ten tlak dostává Vale.:-(
o tom není pochyb je v tom již příliš moc peněz...
jestli mu Vale tu motorku pořád nedělá ;-) :-P :-D peace ;-)
btw. četla jsi rozhovor s Jorgem na eurosportu? Myslím a to nic ve zlém Vale by se s tím stavem pral hned od začátku sezony a nespokojil se s konstatováním, že yamaha pod tíhou minulých úspěchů usnula na vavřínech...http://eurosport.yahoo.com/22092011/58/lorenzo-honda-risks-paying.html
jo jo, šak to je tenhle tady "K obratu v boji o titul pomůže jen zázrak"... mě přijde logické (a zřejmě se to dá i historicky dokázat), že vítězící tým je spokojený se svou prací, jakoby uspaný...a nevěřím, že by se s tím Vale pral hned od začátku sezóny, protože až vývoj šampionátu ukázal, že Honda je na té nej cestě, kterou ukázala i před sezónou a ostatním to "docvaklo" až po těchhle "důkazech". Souhlasím, že Jorge asi nebude tak "zlatý šroubovák" jako Vale, ale zase jen spekulace...třeba to takhle Ramónovi vyhovuje, protože výsledky jsou znát. Jen prostě Jorge přišel do týmu k jezdci, který má nejlepší zpětnou vazbu, tudíž vždycky bude ten horší a je jedno, jak špatný nebo dobrý je ten "horší". Na druhou stranu Valeho ješitnost by asi dala za pravdu Tobě, že by makal od začátku sezóny na vývoji, ale ne kvůli Hondám, ale kvůli týmovému kolegovi. Stejně jako spinkala Dukati dokud měla Caseyho, tak spinkala Yamaha dokud měla tituly a tak v minulosti spinkala i Honda po titulu Nickyho...holt Honda se vzbudila nejdřív...můj názor je, že Honda po zisku letošního titulu bude spokojená (logicky), řekne si : jdeme správnou cestou, ale nemáknou do ničeho zásadně...proč taky? Mezitím udělá zásadní kroky Ducati (a to prostě musí, už jsou ve slepé uličce)...no a Yamaha? Otázka je, jak moc se Jorge naprudí, že letos neobhájil a že motka není tak top jako Honda...to bude hnací motor, takže buď za a) bude se s tím rvát ve stejném stylu i příští rok a potvrdí že není "šroubovák" a nic zásadního se u ladiček nezmění, nebo za b) naprudí se tak, že Yamahu "vzbudí" (přiznávám i pro mě nejmíň pravděpodobná alternativa) a nebo za c) dojde na ta milionkrát opakovaná slova místní "kyseliny" (acidphaseho ;-)) a Jorge zdrhne k Hondě (např.). Zkoušela jsem se srovnat s tím, že "zradí" Yamahu, ale už jsem se vyrovnala s tím, že na tohle se v takhle vrcholné soutěži nehraje (Nejsou to Řepkové :-D)... tož tak, zase jsem se rozkecla, pardon, je to trošku off topic...
Teda Jannyko to je super příspěvek nevím jestli jsme tě nějak nenakazili, ale mě mluvíš z duše. A vzhledem k tomu, že těch dobrých a průbojných (prudících) jezdců je jako šafránu ( nechtějí si to rozházet s chlebodárci a čekají na vhodnou chvíli k přestupu ) tak to vidím jako ty:Lorenz do Hondy, Vale s Duc na výsluní, Hondy pomalu k zimnímu spánku. Je to jako s televizema. Jeden výrobce něco vymyslí a pak to dva roky prodává. Mezitím jiný vymyslí něco jiného a má lepší prodeje a tak dále. Yamaze se teď vrací investice do Valeho před lety a setrvačností spějí na chvost. Honda do toho dala vše a letos se jim to zúročí a hurá zase dolů. No a Ducati jde k tomu vrcholu.:-P;-)
Zatím to spíš;-) vypadá, že Ducati už na něm byla
A teď tu o Karkulce!;-):-D:-D:-D
ne ne! Ještě se nepíchalo a Růženka nespí...jen podřimuje na jedno oko :-P Nejdřív si musíme počkat na spaní, pak můžeme žrát červené Karkulky ;-) Hezky jedno po druhém! :-P
nenakazili, já si to fakt myslím, jen se teď raději nezapojuju, protože neumím argumentovat ztrátama v sekundách a desetinách a setinách, páč tomu prd rozumím a navíc to podle mě není relevantní - nikdy, nikdo na ničem nemá totožné podmínky (ale to je právě asi ten můj laický pohled).Tu analogii s televizema jsi použil skvěle, takhle to funguje všude (vem si Nokiu... dříve v minulosti prestižní mobil a teď? Přesně tápe jako Ducati...ztratila se ve vývoji), no a proto jsem si dovolila svůj názor sem napsat, páč je to ze života :-) Máme však jeden zásadní rozpor: já si prostě nepřipustím ten zimní spánek Hondy :-D (Ale je pravda, že z logiky věci přijde...chjo...jestli ten Jorge nemá pech :-( ;-) :-D)Každopádně jsme si tu teď ale krááááásně zaspekulovali :-D :-D :-D
Nic proti, Jannyko, ale nemyslím si, že by měl Jorge letos smůlu, asi ještě není dost zralej na to, aby vedl vývoj mašiny.Navíc minulý rok měl "štěstí" v tom, že mu odpadali oba velcí soupeři kvůli zranění. Doufám, že se na mě nezlobíš, je to možná jenom můj subjektivní názor. ;-)
no když budeme objektivní,tak poslední titul co získal Rossi byl tak trochu ulehčen taky zraněním Lorenza,ten si vybíral nováčkovskou daň a padal jako Stoner na Ducati..
já netvrdím, že měl letos smůlu, pozor! Možná jsi nečetl pozorně, co jsem psala výše. Ale neva, napíšu to jasněji (možná to vyznělo, že pláču nad nepřízní osudu, ale není to tak): ten "pech" byla nadsázka na nadsázku hondy-rs, že Jorge přejde k Hondě a ta dle mého předchozího "rozboru" bude pomalu uspána svými nynějšími úspěchy, tzn. Jorge šel k vypilované Yamaze, Vale dal tituly, Jorge dal titul a vzápětí spánek, půjde k Hondě, kde teď dá Casey titul, napřesrok zřejmě taky, Jorge si možná taky jednu sezónu zajezdí a zase spánek....rozumíš už? Nikdy, zdůrazňuju nikdy, jsem neřekla, že měl Jorge na něco smůlu...vše je v jeho rukách. Smůlu měl například Dani, to je smůla....smůlu nemá třeba ani Vale, to bylo jen špatné rozhodnutí (aspoň takhle se to teď jeví). Ano, loni měl možná štěstí (ale to se doopravdy nikdy nedozvíme), ale jak se říká, štěstí přeje připraveným a zranění žádného ze soupeřů nezlehčuje titul toho, co vyhrál (to bychom se takhle mohli uspekulovat do bezvědomí). Já se opravdu nemám proč zlobit, Tvůj názor, můj názor, o co jde? Výplatu mi kvůli zisku titulu nezvednou ;-) (a že jsem to navrhovala :-( :-D)
Už chápu, příště budu pozorněji číst.;-) Asi na mě přišla slabá chvilka:-D
v pohoo ;-)prostě mě honda-rs nachytal na mých vlastních švestkách, tak jsem se z toho snažila vykecat ;-) očividně velmi rozpačitě :-D :-D :-D
uvidíme Honda bude příští rok silná yamaha bude mít asi také dobrý začátek a u Ducati je to jeden velkej otazník...
jasně, uvidíme, taky jsem neuvedla časový horizont, protože příští rok se do toho ještě zamíchají litrové motory...a právě proto si myslím, že to v roce 2012 bude s fabrikama ještě stejné jako letos
Napadla mě jedna pěkná paralela: Vale+Duc - Toni+Honda. Když nefunguje kombinace jezdec+motorka, jedno z toho se musí změnit. U LCR je to jasné a jednoduché (chudák Toni) :-(U Ducati je zase jasné, že kromě superpřizpůsobivého génia Stonera na tom nikdo vítězit nebude (ani Melandri, ani Nicky, ani Vale).Přemýšlel jsem, jak to může dopadnout, když nevěřím, že z Ducati bude do půl roku druhá Honda, a na nic jsem nemohl přijít. Vale to přece nemůže vzdát! Až Wayne Gardner to rozťal: Ducati v MotoGP skončí. Jo, to vypadá celkem pravděpodobně, ale radost z toho nemám, vážně!http://www.valerossi.cz/?p=2751
HA a když napíšu já - cituji "Utratili hodně milionů euro za Valeho a vývoj nových částí. Není to jen extrémně drahé, ale hrozně trapné. Jejich výsledky jsou žalostné jako by byli zpátky na začátku sezóny."a "Jak dlouho to takhle může jít dál? Já mám dojem, že moc dlouho ne. Myslím, že je hodně možné, že továrna odejde z MotoGP, možná už tento rok. Možná se rozhodnou vrátit příští rok do superbiků, možná i s Rossim." Tohle píšu já už snad půl roku a pokaždé si vysloužím spousty mínusů, zase si dokazuju, že můj odhad situace celkem přesný a všem těm palcům se jen směju.
Když ono je to s tebou těžké,..nejdřív říkáš,že Ducati odejde z Moto Gp a v druhém příspěvku zase píšeš,..nemyslím si,že Ducati odejde:-D tak co si má pak člověk vybrat:-O ?? Jsi jak Hamlet,..být,či nebýt:-D ?
Jo a tu citace s tím že DUC odejde jsem citoval kvůli tomu "Možná se rozhodnou vrátit příští rok do superbiků, možná i s Rossim." To že Ducati odejde jsem nikdy snad nepsal a pak to poupravil v tom druhém postu že jsem psal, že si nemyslím, že odejde, spíše odejde Rossi.
Nejdříve si to tedy ujednoť a pak napiš souvislou a každému srozumitelnou větu.Pak se tím rád budu zabývat, jako s myšlenkou;-)
Tak stane se, bušil jsem do klávesnice tak usilovně, že jsem praštil jednou mimo. Úvod byl krátká citace a tu myšlenku jsem chtěl rozvinout více.
Jsem zmáčkl nechtěně enter dočti zbytek
Všichni tady v drtivé většině pouze odhadujeme a teoretizujeme. Ostatně ), co jiného nám, laikům zbývá, pokud nejsme v "centru" dění. Ale to bychom zase nebyli laici.:-D
Jiná možnost totiž není a pak zase můžeš říkat,..já to věděl,vy žluté ovce, já to říkal:-D !! Ach jo:-D:-P
Na SBK rovnou zapomeň - tomu nemůže věřit ani malé dítě.
Nemyslím si, že by skončila Ducati. Bude jezdit i kdyby jen měla bojovat o 6 místa.Rossi dlouho asi chtít jezdit na chvostu nebude a pokud se ani litr nepovede, tak co dál? Tovární Honda a Yamaha by jej do továrního týmu určitě nechtěla. Že by jezdil na satelit se mi nechce věřit, protože by to nejpíš neskousnul on. Že by přešel k Suzuce se mi věřit také nechce. To by bylo na Burgese už asi moc a Suzuka by určitě nebyla ochotna riskovat, že by jim vysál účty jako Dukati, navíc Suzuka má rozpočet hodně skromnej.Já pro něj nějak moc možností nevidím, buď jezdit na Dukati za každou cenu, což klidně znamená zakončovat sezonu celkově pod pátým místem a s podtatně nižším platem až vyprší současná smlouva.A nebo toho využije promotér WSBK
Odeslal jsem předčasně...A nebo toho využije promotér WSBK a vytvoří pro Dukati takové podmínky aby umožnil prostor pro Rossiho přestup k WSBK. To by byla elká rána pro motoGP. Dost možná by se WSBK přesunul na pozici 1 ve sledovanosti mezi motocyklovým sportem. Výhody a důvody1. Značky by byly rády, protože závodí vlastně motocykly které vycházejí z produkce a každej si je může koupit (myslím ty sériové), zatímco prototipy motoGP nemá s prodávanou produkcí podobného zhola nic.2. V motoGP jezdí v top kategorii hrstka motocyklů, kdežto ve WSBK jezdí podstatně více značek.3. Spousta nejen italů by byla ráda sledovat opět závody mezi Rossim, Biagim a Melandim4. Závody WSBK jsou vyrovnanější a podstatně akčnější jak motoGP5. Já bych byl moc rád pokud by tam přešel a pokud by se superbiky posunuly na pozici 1 ve sledovanosti. Co ale s výchovou mladých talentů? Šlo by to i jinak. Vždyť 2t nám zrušily a místo 250 se jezdí stejně 600, takže tady máme superstocky, což jsou opět značně upravené série. Za mě MotoGP oslabit odchodem Rossiho a postupně potápějící loď by časem opustily jména Lorenzo, Stoner aj. To by byla teprve paráda. 30 nabučených superbiků na roštu.
Tentokrát za mě silný nesouhlas.:-(Jestli podrobněji sleduješ SBK, tak ti jistě neuniklo, že ty nyní procházejí krizí a jejich výhled na příští sezónu je mírně řečeno tristní. Odcházejí nejen týmy, ale i značky, pole silně řídne, i přední jezdci mají problém s dalším angažmá. Počet startujících a hlavně dojíždějících se nebezpeřně začáná podobat situaci v MGP. Navíc, od promotéra Infrontu byl seriál WSBK zakoupen Bridgepointem ( vlastník Dorny), tudíž až budoucnost ukáže, jakým směrem se bude celý seriál ubírat. Velkým problémem SBK je to, že náklady enormně vzrostly a stroje se velice vzdálily od původní myšlenky sériových motocyklů, které: "Dnes vyhrají a zítra si je koupíte v krámě."
Dalším, hodně velkým problémem této série bude od příštího roku zavedení CRT týmů v MGP, které budou používat superbikové motory. Týmy raději budou startovat zde, než za podobně vysokých nákladú ( díky Aprilii a BMW, které do svých SBK speciálů nalily horentní sumy!) v mediálně velmi slabě pokryté sérii SBK.;-)
A do třetice: Na dokreslení situace v SBK: Během r.2009 zmizely ze scény 3 týmy, v r.2010 další 4. Po letošní sez.zmizí 3. Letos přibyly jen dva. /BMW Italia a EFFENBERT Ducati.Končí ofic tým Yamahy, skončila Honda, od r. 2013 skončí BMW, které přejde do MGP. V sezóně 09 jelo poslední závod sezony 23 jezdců, v r.10 pouze 19 jezdců, stejný počet startoval letos v prvním evropském závodě na Doningtonu. Kolikpak jezdců pojede v posledním závodě v Magny Cours???;-)
Aha, já superbiky nesleduju od dob co se z nich stal Ducati cup a tehdá ještě jezdila a vítězila 998. No možná že už to bude 10 let. Jednou do roka jsem náhodou zahlídl nějakej závod ale vůbec jsem netušil, že jdou do kopru. Myslel jsem, že od zavedení možností startovat i litrovým 4 válcům a po příchodu Aprilie a BMW se tam situace obrátila v lepší. To jsem se mýlil, škoda,závody speciálů vycházejících ze skutečně vyráběných motocyklů by už z principu měli být pro zákazníky i výrobce zajímavější a hlavně levnější jak vyvíjet prototypy. Bohužel tomu tak není, tak berte tu mojí myšlenku jako takový sen.
ještě,že to nevisí na tobě:-D a tebou odhadované možnosti,kde by chudák Vale mohl skončit:-D
No, Ducati na r.2013 už připravuje pro SBK novou zbraň, typ 1199 Panigale. Takže, kdo ví...?;-)
Původně sice plánovali její nasazení už na příští rok, ale vyskytly se "problémy". Proto bude nasazena příští sezónu pouze do litrových štoků. Asi sami došli k názoru, že pro SBK je zatím nekonkurenceschopná a na jejím vývoji budou ještě pracovat.;-)
no až na toho "superpřizpůsobivého génia Stonera"(jen tak na okraj,kdyby byl tak superpřizpůsobivý,tak nezdrhne od Ducati,a dále na ní všechny válcuje) celkem zajímavý příspěvek i když svým způsobem děsivý...ale i co i tak Vale bude jenom jeden a i když už by Ducati neměla nic vyhrát,anebo úplně v MOTOGP skončit,tak tím pravdu potvrdí jednoznačnou neotřesitelnou nadvládu Japonských motocyklů...
Najednou je to zajímavé, a když ti to tu píšu půl roku nadáváš mi do debilů, tak nevím co si o tom myslet. Asi budu muset založit stránky www.VR46.cz a tam prezentovat své názory, pak tomu žluté ovce uvěří.
Rád bych věřil tomu, že tahle naprosto radikální změna pomůže. Dokázal vyhrávat na Hondě, dokázal to i na Yamaze, tak snad za ten rok nezapomněl jezdit. Je pravda, že Ducati po získaným titulu totálně usnula na vavřínech a spoléhala se na svůj supervýkonnej motor. Ale k čemu je ten, když tu sílu jezdec nedokáže využít na dráze. Teda jeden to dokázal a klobouk dolů před ním. Pánům od Ducati mělo být podezřelý, že si tolik jezdců na jejich stroji vylámalo zuby a přesto s tím nic nedělali. Spokojili se, že mají Stonera a ten jim nějaký ten úspěch zaručí. Na druhou stranu je neuvěřitelný, co se za necelý rok podařilo Rossimu a celýmu jeho týmu. Přimět italy, aby svoji unikátní koncepci radikálně změnili, stálo určitě hodně úsilí a snad nebudou litovat. Nemám rád kdyby, ale nebejt Rossiho, tak by to nikdy neudělali a pořád by stavěli ty příšerně drahý karbonový rámy a další a další jezdci by se trápili. Takhle to snad bude přínos pro všechny, kdo tuhle bestii sedlá.
To co Ducati připravuje pro použití v r.2012 by údajně měl být otevřený rám z hliníku, kde by i nadále měl být motor jedním z nosných pilířů celého rámu. Tedy znovu jakýsi kočkopes, nikoliv klasický deltabox.:-S
Vidím,že se tady nikdo nehádá,tak tedy taky něco přidám,..už jsem psal,že u Ducati dle mého,panovala jistota,že když loni sem tam něco Casey vyhrál,tak Vale vyhraje dvakrát tolik.Nestalo se,naopak se potácí kolem polovičky závodního pole.Je mi jedno, jestli u Ducati nakonec zvolí deltabox nebo jestli vymyslí cokoliv jiného.Ale vím,že žádný srab v životě netrvá věčně,zrovna tak, jako nikdo věčně nevyhrává.Vale vždycky věděl co chce a dokázal si to prosadit.Dokáže i tady,aby motorka byla koncipována tak,že mu vyhovovat bude.Netvrdím,že Vale bude za rok zářit, jako letos Casey,ale,..že o titul bojovat bude,o tom přesvědčenej jsem.A prosím Zipa,aby to uložil aby mi to mohl popřípadě za rok,otřít o hubu;-)
Já to nikomu neberu, že to zprovozní,ALE PROČ PROBOHA nedokážete uznat, že to, kam prozatím posunuly vývoj je ZMRŠENINA a místo toho tu spřádáte nesmyslyMamba to napsal správně, prohlašuje to Hayden, porovnání loňskejch a letošních časů hovoří taktéž jasně.Dukati než se do ní začal Rossiho tým vrtat fungovala né zrovna dokonale, ale rozhodně byla rychlejší a také Stoner na ní dokázal a jistě i letos bez těch zásahů jezdit na bednu. Řeši, že se mění počasí, jiné pneu atd jsou kravina. To by se přeci neopakovalo v každém závodě. Nechcete snad tvrdit, že loni bylo tepleji, tráva zelenější a pneumatiky gumovější.
Napsal jsi to spravne, vyhravat na tom dokazal jen stoner s tim ze nekdy se hayden kouknul na bednu , ale to bylo vyjimecne a taky mu ducati vetsinou pusobila potize.... z te radky jezdcu co si na ni vylamala zuby (napr i Melandri ktery momentalne slusne jezdi SBK na motocyklu Yamaha) to dokazal kormidlovat jen on sam a to nekdy i s padem. Z cele radky jezdcu si s tim umel poradit jen jeden jezdec a to je trochu malo. Klokanuv talent na to prizpusobit jizdni styl motorce nikdo nemuze zpochybnit v tom je mistr, ale stavet motorku na ktere nedokaze nikdo jinej zajet slusnej cas je tak trochu na houby, Stoner musel vzdycky pocitat s padem kdyz jel Ducati, protoze tlacil hranu, ale jak videt letos s Hondou jede hranu a je to nebe a dudy .... takze chyba je v konceptu te motorky a dosavadni zmeny byly v tom smyslu aby zachovaly koncept a docilily lepsiho chovani motocyklu a jak zatim lze videt musi se provest radikalnejsi zmeny, protoze ten ram jak je tedko, nefunguje tak jak by mel fungovat.
Možná víš něco o jádru,ale o závodění,..promiň,vůbec nic.Já jsem fungoval 17 roků v boxech.Sice u aut,ale ono to zase tak úplně rozdílné není.Tráva nebyla zelenější a léto teplejší:-D:-D ach jo.
V neděli jsem nemohl koukat na kubaturu Moto2. Dnes jsem si to na ulozto stáhl a musel jsem na to koukat bez zvuku, protože "komentář" PEPY mě leze na nervy. To jsou neuvěřitelný keci. Někdo by ho od tamtud měl vykopat, protože mně přenosy pěkně znechucuje :-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@:-@
K tomu bych chtěl něco říct. Joska Kubíček, bývalý jezdec M ČR v kat. superbike a momentální šéf úspěšného česko-ukrajinského supersportového týmu Step Racing (jezdci Gino REA a Voloďa IVANOV) NENÍ (!) profesionálním TV komentátorem. Je to velice příjemný, rovný chlap, typ člověka, ochotného pro svůj sport obětovat naprosto vše, včetně peněz i vlastního zdraví, který o motorkách ví víc, než my všichni zde dohromady. To že se uvolil komentovat přenosy na Nově, pokud nemůže Vašek Svoboda, je nutno připsat mu k jeho dobru. Je to normální chlap, s lidovou, neuhlazenou mluvou, který, jak se říká, má co na srdci, to na jazyku. Nemá školený hlas, ani uhlazené výroky, což ani nebývá u lidí kolem motorek zvykem.;-)Chápu, že se to nemusí každému líbit, ale ruku na srdce. používáme všichni pokaždé spisovnou češtinu? ( Já např. taky spíš vyslovím " motocygl" než " motocyKl") Každý z nás má svá oblíbená rčení, slova, která používá častěji, než jiná. A věř, že být sám ve stísněném studiu, mít k dispozici jen ten samý obraz, jako ty na svém TV, sledovat live timing, poslouchat pokyny z režie a tři hodiny mluvit a mluvit, pak se nediv, že občas něco nestihne, občas se přebreptne atp.;-) Není to vůbec lehké, to mi věř. Je spíš ostudou stanice Nova, ře si za tu dobu nevychovala vlastního komentátora, specialistu na MGP. Ale to už by byl jiný příběh. Prostě - Není na světě človek ten, aby se zavděčil lidem všem!;-):-)
Přesně jsi to Mambo vystihnul. Kdyby tam měl alespoň parťáka, který by pokukoval po livetimingu a pomáhal s komentováním, myslím, že by to všem pomohlo. Takhle můžu pana Kubíčka pouze obdivovat. Protože já vím, že bych to nezvládnul. pozn. je to stejné jako kritizovat "pomalejší jezdce" v závodech, speciálně Karla, že jsou to kroužilové. Prosím ať si tito kritici zkusí sednou za silnější silniční motorku a zkusit si ostře zabrzdit tak z 250 na 80 a pochopí jaká to je makačka a to je jenom brždění.
http://www.valerossi.cz/?p=2759
jako přečetl jsem to, ale vzhledem k zaměření stránek je to absolutně mimo mne a informacím z takových stránek nepřipisuju žádnou váhu. Překlad a vytrhávání vět z kontextu dokážou hodně i na seriozních stránkách a leckdy prohlášení na oficiálních motoGP kanálech jsou překroucena, nebo dementována. Tím v žádném případě neříkám, že ten článek je nutně blábol, ačkoli s ním nesouhlasím, protože nebýt Stonera, jeho titulu a úspěchů tak Dukati nemá takové finanční zdroje a bez peněz kdoví kde by byla.
S tebou je to pořád to samé. Nejdřív tvrdíš, že čerpáš jen tady a když ti dá člověk odkad tak jsou stánky zaujaté překroucené a podobně. To samé co říká Pernat jsem zmínil nedávno i já a to, že Stonr tím, že občas vyhrál tak uspával Ducati a posílal jí tak víme všichni kam. Na vývoji se nic nedělalo a jen se po závodě řešilo jakto, že to přední kolo zase ulítlo. Zapomeň na to, že by třeba Lorenzo dokázal na té Ducati jezdit lépe než Rossi. Nezvládá letos ani Yamahu a je většinou až ten druhý nebo třetí Jediný slušný závod měl v Misanu a to je vše. Jestli zůstane u Yamahy i nadále dopadne jak Stoner u Ducati. Budeš si muset brzo změnit jezdce kterému fandíš aby jsi to tu od nás neschytával jako ty nám dáváš sežrat ty tvoje moudra o Valem.
ubohý koment
naštěstí do Lorenza nikdo nerýpe,taky nějak není proč..a naštěstí mu tady fandí většinou pohodový fanada Jannyk,a s tou se moc hádat nemusíme:-D:-D:-D,i když už jsem ji tady párkrát viděl se čertit ;-);-):-D:-D:-D
mám nakročeno.... :-D :-D :-D
Se ti vůbec nedivým tady zejména od hondyrs padaj pořádný hovadiny k rozčílení.
Se to špatně poslouchá když ti někdo rýpe do jezdce co??:-P:-P Tak nám namísto těch tvých úvah o Rossim a Duceti něco pověz o neschopnosti Lorenza porazit Hondy ( Stonera s Pedrem ) Na tvoje hodnocení jsem fakt zvědavý ikdyž tuším, že tvou odpovědí bude něco ve smyslu: Yamahu domrvil Rossi a chudák Lorenzo na ní teď nestíhá:-D:-D:-D:-D:-D:-D
a ještě si rozšlapejte bábovičky a nahažte písek do očí...oba!
a jak můžeš tak jistě vědět, že by Lorenzo nedokázal jezdit lépe? Čím to máš podložené? Pouhé spekulace....a argument "nezvládá letos ani Yamahu" - no promiň, to jsi udělal přesně to, co by se prý mohlo stát, pokud by si Max nezměnil jezdce v "oblíbených". Ano, absolutně zaujatě to od Tebe teď schytal Lorenzo a to bez jakéhokoliv důkazu... trochu paralela, ne?
a jen dodatek: mohla bych být taky jedovatá a říct: co by za to dal Rossi, kdyby "nezvládal" svou Ducati jako Jorge "nezvládá" svou Yamahu...ale proč? Pro mě bodový zisk hovoří za vše...a domnívám se, že není nemalý. No prostě holt je "jen" druhý...ale fandím a furt je to pro mě borec.
Já jen řekl po "Maxovsku" Lorenzovu letošní realitu. Vloni přestože víme co ovlivnilo Valeho výkon v celé sezoně se našli chytráci co Valeho posílali do důchodu jen proto, že dojel druhý za Lorenzem o 5 vteřin. V Aragonu dostane Lorenzo 14 a nikdo ho do důchodu neposílá. Nebylo to nic proti Lorenzovi jen jsem chtěl aby tu někteří žvanilové začali chápat co se nyní v MGP děje a ne tu pořád spekulovat;-)
ale mě to urazilo! :-@ :-P ;-)
sakra nějak jsme se shodli v uložení příspěvku(časově):-D:-D:-D;-),ale stojím si za ním,a jinak pořád tvrdím,že Chorke je skvělý jezdec a mám za to,že minimálně je na úrovní Stonera...každopádně pokud mu Yamaha neudělá příští rok stejnně dobrý bajk jako bude mít zřejmě Honda,tak to bude mít ogar hooodně těžké..
jasně, s tím se nedá než souhlasit...bajk a jezdec musí být prostě kompaktní celek, jinak jdou do kytek... Mimochodem všimli jste si, že Vale teď daleko, daleko míň odtahuje svou "Valeho nožičku" (to mám od jistého komentátora ;-)) od bajku než dřív? Opravdu tam na tom sedí jakoby trochu v křeči...
jo jde vidět že si na Ducati moc asi nevěří,snad se to brzy změní..;-);-)
.... někdo to tu napsal, budu jak sebe tak toho dotyčného opakovat. Rossi coby mediální star hodil do davu na uklidnění něco informací, které vymysleli hoši z Boloně. Jako laik v tom nevidím nic zásadního. Už tu bylo něco podobného ve formě výšky jezdců - pár keců a pak to vyšumělo. Z toho co s tím bikem od začátku sezóny vyvádějí mi vychází sice ryzí prototyp, ale tak spatlaný že na něm v podstatě není možno jezdit. Tady by měl "něco" hodit kolja, ten o Dukně a všeobecně o závodních bikach ví dost aby si udělal obrázek o tom co se zhruba děje.
Žádná velká show ve spojení R+D se nekonala. Dukna investovala obrovskou minci, to všichni ví. Vale? No léta letí a z vysmátýho kluka je dnes často zadumanej borec. Je pod tlakem, kterej ho ale oproti minulosti neposouvá vpřed :-( a Dukna mu konstrukčně naprosto nevyhovuje, jen to nemůže říct naplno.Tenhle problém se v jeho "věku" bude těžko odstraňovat a srdcem to nedožene..Netroufám si tipovat, jak s tém novém hliníkem dopadne :-D, přeju mu aby to dopadlo, ale jeden tip si dovolím...Vale nebude příští rok mistrem světa.Tak se zamyslela moje maličkost ;-)
Já zas dal jeden předsezoní tip a to že mistrem nebude Lorenzo. Narozdíl od Maxe sleduju dění na více "kanálech" a názor nečiním podle jednoho přeloženého článku.
Nějak nechápu proč myslíš, že dělám závěry z jednoho článku. A čerpám jen zde, protože jsou tu nezaujaté informace. Rozhodně bych nespoléhal na info ze stránek na které jsi dal výše odkaz. To by bylo jako soudit dění ve světě podle čtení BleskuJá také Lorenza na příští rok na 100% netipuju. Pokud bych to měl tipnout, tak bude na 70% příští rok šampion Stoner a na 30% Lorenzo. Pedrosa si myslím, že bude mít na litru vzhledem k tělesné konstituci větší problémy. Vedle Stonera bych mu dal ještě méně % jak Stonerovy. Sice možná skončí celkově před ním, ale na tratích které sednou Hondě jej bude porážet Stoner.Rossimu nedám ani 1% šanci, tam dám 0% na zisk titulu v příští sezoně. Zatímco Honda a Yamaha mají funční 800 a ladí litry, které jsou v obou případech rychlejší jak součastná 800, tak Dukati nemá ani funkční 800 a jejich litr je pomalejší jak součastné top 800 (pokud se dobře z testů pamatuji).
Ty zatracujes Pedrosu proto ,ze je to hobit? Litr nebude zas o tolik tezsi a aby se udrzel v kondici nevysedava v hospode jako vetsina z nas zde diskutujicich a urcite navstevuje nejakou posilovnu , aby byl ve forme a s jeho vahou bude mit jedine vyhodu , oproti ostatnim mohutnejsim jezdcum bude mit o nejakyho kone vice... rozhodne ho tipuju na to ze bude Stonerovi sekundovat v cele sampionatu , ale dost mozna ho nevyhraje, to spise stoner, pokud Honda zase udela nejaky zazrak a pristi rok bude konkurence schopna...Bello: Neposouva se dopredu to je spravne... ale koncept ramu ktery doposud zkouseli upravit tak aby vyhovoval nejen jemu , ale i ostatnim jezdcum vychazi z vyvoje ktery zapocala Ducati jeste se Stonerem at uz ten karbon zkouseli zmenit tak aby zlepsili jeho vlastnosti (GP 11.1) nebo tedko ten hlinikovej odlitek, porad to je koncepce , kterou dokazal krotit mozna tak stoner a jak je videt i pres upravy je tezce zvladnutelna jak na nastaveni tak pro ovladani
Tak na 800 je nižší výkon a tím pádem těžší jezdec ztrácí podstatně více jak Pedrosa. Na litru, kde bude výkon zase o něco vyšší se ty rozdíly o trochu smáznou a naopak subtilnější postava bude silnější a na litru bude zase vyšší akcelerace a bude se brzdit z vyšších rychlostí, takže to celkově bude náročnější na fyzičku a sílu a drobnej Pedrosa má jako každej člověk svůj genetickej limit a nemůže sílit a zlepšovat fyzičku donekonečna.
Pár keců ode mne, jak to bude bráno, ale .. :„Například ve srovnání se Stonerem jsme o hodně pomalejší na rovinkách a to na stejném motocyklu" rozhodně není myšleno jako maximálka, to souhlasí, co se týče brzd Tvé "nedokáže už tak těžit z brzdařského umění" sám vlastně vyvracíš. Píšeš, že má max o 9km/h vyšší, tím vlastně dokazuje, že je lepší brzdař. Zatím je to pro některé slast, ale snad se to změní a zase tu bude někdo, kdo dokáže bojovat s nejlepším a to je Casey, neboť Dani, který má Hondu stejnou a koncepčně dávno zmáklou, mu nestíhá. Chorcheho osvítilo a je jistě vděčný bůh ví komu, že nepodepsal s Ducnou tenkrát při výpadk:-Pu Caseye. Vale GO :-P :-P :-P
Proč, pár keců???:-OKaždý se má právo vyjádřit. Rád se seznamuju s názory ostatních. Někomu mohou zase jako kecy připadat moje názory. S tím nic nenaděláme, ale diskuse je diskuse.;-)
Vycházím z toho co vidím, ale letos těch svých charakteristických brzdných manévrů moc nepředvedl. Rozhodně méně, než jiné roky. Jinak, jak už jsem zde několikrát napsal, i já bych si přál, aby se víc mohl zapojit do bojů na špici. A nakonec nejen on, ale i Bautista, Hayden i jiní. Jako divák bych na tom totiž vydělal. A nejen já, ale všichni.;-):-)
s tím Valeho bržděním to nebude až tak úplně zlé,pokud si dobře pamatuji,tak v některém zévodě Dovizioso tvrdil,že ho nemohl předjet,protože je Vale silný na brzách,takže až mu Ducati dá to co potřebuje,tak bude na brzdách znovu nedobrzditelný ;-);-);-)
Asi v brzdach to nebide lebo hned po valencii vale aj rdp povedali ze ducati ma vyborne brzdy a da sa na nej o vela neskor brzdit.ci to uz zvlada ram je druha vec.
závodě :-D
Ono ta pozicia ma asi nieco do seba.ked hayden bol s danim v honde tak postavili hondu danimu a pre nickyho bola mala a kratka.pri jednej tlacovke si vale z toho urobil srandu ze v honde asi nikto nevidi ze nickymu je ta masina mala a zrazu uz to slo.nehovorim ze vale nerobi chyby ale jeden fakt mu nahrava a to ten ze jediny casey vedel ducati skrotit a to na ten pocet jazdcov co mali tu cest na nej jazdit je dost bieda.
Nejsnazší vysvětlení bývá většinou to správné. Proč spekulovat, že na rovinkách mají nižší max jak Stoner, že to bude pozicí při jízdě. Jestli ono to nebude náhodou tím, že Stoner na Dukati uměl zatáčet a tak byl na výjezd rychlejší a samozřejmě i na rovince potom dosahoval vyšších max.Ale na druhou stranu tonoucí se stébla chytá a když myslí, že změnou posedu a případně aerodynamiky jim to na maximálce přidá 5 km/h a díky tomu stáhnou něco z té strašné vteřiny co jim naděluje špička, tak proč ne.
Heh, to je srandy, podle palců si můžu alespoň spočítat kolik tu je těch zaslepenejch, kteří by nepoznaly realitu i kdyby jim dala přez ústa.
Odomna palec nemas tak som zvedavy co vypocitas.teda teraz uz mas ale zeleny a ale to som sa uklikol:-D
Já myslel nahoře kde je -5
Nemysli a počítej :-D
Podle oficiálních dat, uváděných na Moto GP je dohledatelné, že v loňském roce měl v Aragonu Stoner o 9 km/h nižší maximálku, než Rossi letos! Takže v maximálce to nebude. Zde bych se spíše přikláněl k názoru hondy-rs, že letos Rossi, na rozdíl od let minulých, nedokáže už tak těžit z brzdařského umění, kterým vždy získával na konkurenci cenné metry i zlomky sekund.
Na některém okruhu možná mohl mít skutečně vyšší max, ale jistojistě v tom zakopanej pes nebude. Rossi háže svojim fanouškům záchrané lano, které není k ničemu přivázané, aby začaly věřit, že je to díky tomu, že je větší jak Stoner a přeci proto má tu nižší maximálku. Podle vyjádření o maximálce, když zrovna v Aragonu měl letos vyšší je vidět, že už neví kudy kam.Jsem hroznej demagog:-D
Ano ano těšte se Ducatisté ! Už se pracuje na té potvoře -uděláme vše aby Vale vyhrával a uděláme z bajku poslušné vozítko :-D:-D:-D
A proč ne ? Na co je motka co na ní nikdo kromě Stonera neumí ?
vovovotom to je ;-);-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.