http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/376794_10150920690760811_1755031603_n.jpg
Moc se omlouvám že píšu pozdě,ale dřív jsem nemohl Jestli by to šlo tak Tady jsou moje tipy..1: lorenzo.2. Rossi.3.crutchlow..abaja 10Díky moc jestli by to ještě šlo mě zapsatNedíval jsm se na výsledky z tréninku ,pouze jsem viděl hlavní titulek. Že rossi vyhrál,ale to nic na mém tipu nezměnilo,rossiho bych na tu dvojku soupl tak či tak,spoléhám na to že bude prset;DTak teda ještě jednou díky :)
;-)
No nevím zrovna včera se uvažovalo okopírovat termín uzávěrky z Novasportu, ale neprošlo to ;-)
Tak abych nezapomenul..1) Lorenzo2) Stoner3) Dovi...Abaja nepojedeba Rossi 4 ;-)
Díky za tip :-)
Dle mě zůstane u Ducati. Honda i Yamaha má kvalitních jezdců přehršel. Jinak také bych si zasnil o návratu Kawasaki, Suzuki, Aprilie a příchodu nováčka BMW. 7, 3 a 33 by mohly také zpět
nechápu, proč mi to skočilo 2x
:-D Tobě už přeskočilo vícekrát:-P:-D;-), takže bych se až tak nedivil:-D.Vyjmenuj mi prosím tě tu přehršel kvalitních jezdců u Yamahy a Hondy na rok 2013. Podívej se na Bena Spiese, ten jezdil na satelitu jako bůh a u továrny zatím propadák. To samé může být i Cal. Je to jedna velká neznámá a Honda se na příští rok taky může rozloučit s titulem. Na Daniho se spoléhat nemůžou, protože bude zase za Jorgem. Tím chci říct, že Vale není ještě zdaleka mimo hru...:-P. Budou se ještě dít věci....jen počkej....;-)
No Yamaha je na tom lépe jak Honda. Jorge to je jasnéBen pořád mu věřím, ke konci roku ještě ukáže, leč se obávám, že je nejslabším článek řetězu ač talent tam je obrovskejDovi není co řešit a spolu s Calem půjdou ještě oba nahoru. Tahle dvojka je úžasnej tým a netrhal bych je a nechal je jezdit dále. Něco jako kdysi Baros s Capirossim na 500Hond je oproti tomu nemastná. Tam bych ho viděl spíše. Ale tipuju, že zůstane u Duc
Mamba54 trošku přidřel motor (hold je to jen dvouvál) tak si nechal udělat GO.Tak ať Ti to ještě dlouho šlape s maximálním výkonem.
Tip na Stříbrnýšutr:1.Lorenzo2.Stoner3.SpiesAbája DNSHonda tvrdí, že je pro ně prioritou uzavření smlouvy s Pedrosou a že nechtějí v továrním týmu dva Španěly... Na druhou stranu, určitě si nenechají utéct takový talent jako je Marquez. Takže v továrním týmu určitě neuvidíme ani Rossiho a ani Haydena. Nicky pravděpodobně prodlouží u Ducati. A Valentino...? Celkem rád bych viděl do jeho hlavy - jestli naštvání po promarněných 2 sezónách je větší než snaha Itala vystoupat na špici s italskou motorkou. Tipnul bych si, že už je celkem unavený, protože takové úsilí "něco" udělat s technikou jako poslední 2 roky, to ještě nezažil. A podle toho, jakým stylem odešel od Hondy i Yamahy tak nevěřím prohlášením Brivia, že smlouvu na příští sezonu Vale neřeší. Já bych ho rád viděl na satelitní Hondě - jednak by určitě znovu bojoval v čelní skupině (ikdyž bez šance na titul, tomu už nevěřím), a taky aby mohl odejít ze závodění důstojně. No a vzhledem k tomu, že Bradl (a LCR s Hondou) má smlouvu i na další sezónu, tak by Valentino mohl skončit jedině u Gresiniho místo Bautisty...
děkuji :-) mám zapsáno
Já bych chtěl využít návratu mamby54 (předem ať se zase brzo dostaneš do formy) Dával jsem dotaz v tvé nepřítomnosti a to Míra Popov a další osud -ač jeho otec říkal , že bude na očích v CEV nebo CIV, tak ani jeden šampionát ho v seznamu jezdců nemá :-S
A když tu tak pěkně špekulujem,co říkáte na tohle:Šílenej MAX dá letos titul ve WSBK a za odměnu se příští rok vrátí s tovární Aprilií do motoGP aby konečně pokořil Valeho:-PTo by bylo maso.
To by bylo bezva Max z5 v Moto Gp a klidně by mohl vzít sebou i Checu a bude to skoro jak za starých časů.Když si to tu nakousl jak je to s tou Aprilii však dostala stop na sezonu za použití nějakých neschválených součástí.Na superbiky jedu do Brna už se na Maxe a Kubu těším :-)
tady se to krásně sní ;-) Tak za mě chci Marca33 s CRT béemwéčkem do MotoGP taky! :-D
Jako pozor,to se Ti klidně může splnit už příští sezonu.Od sezony 2013 by mělo být jak BMW tak Aprilia oficiálně v motoGP.A snad by se měla vrátit i Suzuki s Hoprem v sedle.A dokonce o tom myslím mluvil i komentátor buď při minulé nebo předminulé GP.Takže příští rok na roštu klidně i 30 bajků.Aprilia už vloni Maxovi slíbila návrat do motoGP a i přes to že on řikal že WSBK mu stačí tak věřím že by se ještě jednou rád ukázal v "první lize".A Marco33 má taktéž od BMW slíbený motoGP.Ostatně proto se jim letos upsal ve WSBK.
no tak to je ale hezká zprávička ;-) dík :-)
V Laguně Vale oznámí že jde jinam,pokud testy nového motoru před závodem nedopadnou.Na to vsadím celou korunu.Buď se stane opět kolegou lízátka - tomu ale nevěřím protože chce být numero uno - takže to vidím na coca-cola rossi racing team s tovární hondou v sezoně 2013.Co vy na to?
Já bych to taky viděla na Yamahu poháněnou colou. Teď mě neukamenujte. Takové snění. Pokud si pamatuju, Hayden má dvouletou smlouvu. Mareček se kvůli pravidlu nováčků nedostane do továrny a mistr 2006 se vrátí do Hondy. V roce 2013 se nám rozjede, 2014 s Marečkem a pak bych to viděla na AMA nebo WSB.
Hayden je pod dvouletou smlouvou, letos končí a jak jsem psala i jinde, já bych pro Haydena na Hondě byla všema deseti. Jenže dovedeš si představit Haydena vedle Pedrosy? Estoril 2006? :-D :-D :-D No to si asi Puig ohlídá ;-)A s tím pravidlem o nováčcích bych to neviděla jako stoprocentní tutku, že se "udrží"....ony ty tlaky asi budou všelijakové :-D
Jannyk to jsem nepostřehlas. Estoril dopadl blbě, ale sezona dobře. Třeba by ho Nicky sesadil hned v Kataru a byl by klid.
za mě - já jsem pro...mě by Nicky v HRC nevadil :-) Naopak ;-)
tenhle model s Hondou připouští i Nakamoto-san ;-) Jen aby to všechno krutě nezkomplikovalo to pravidlo o 4 kouscích prototypového bajku v celém startovním poli....to by bylo u Hondy husto.....a teď? Kde je záruka, že na té Hondě zajede? A Honda bude namydlená...kdysi prohlásila, že Doctora už nikdy (kdyby pro ně zajel aspoň celkové podium - tak ok, dá se na nějaké historické prohlášení zapomenout), pokud by však výrazněji nezajel, tak jim (Hondě) omlátí fans o hubu nejen to, že "nedrží slovo", ale že se zbavili jednoho místa, které mohl mít nějaký mladý vlčák..... No já nevím, zatím Valeho prodává bohužel "jen" jeho jméno. Chtělo by to "přidanou hodnotu" - tj. nějakých pár slušných výsledků (tzn. podií). Já tak nějak cítím v kostech, že nám Vale ještě zabrnká na ladičky.... No uvidíme, třeba bude nakonec rád za Ducnu :-)Nic proti Valemu, ale čas nezastaví a těch hladových mladých dravců se do MotoGP dere čím dál víc. A lepší už to nebude, líp už bylo....
Jani,..tu přidanou hodnotu myslím dost dobře předvedl v nedávném mokrém závodě,kde se přece jen výkony bajků srovnávají.Myslíš,že jel špatně;-)?
jasně, ale nezlob se, jeden výborný závod je málo (to měl při vší úctě i Karel ve Valencii v Moto2), několik nejrychlejších kol míval opět i Abája.... Já jako přidanou hodnotu beru větší konstantnost velmi dobrých výkonů a to sedmičky fakt nejsou. Samozřejmě, Valeho jméno má neskutečný kredit, ale pomalu začíná přicházet doba, kdy to holt bez té třešničky v podobě skutečně dobrých výsledků nebude muset stačit. Pozor, ale to všechno píšu v souvislosti s tím, že určitě přinejmenším od Hondy neodešel ve vzájemném souznění. To "negativno", co mezi nimi (a myslím tím Hondu jako komplet - fanoušky, tým) panuje musí právě neutralizovat tou třešničkou, jestli rozumíš, co tím myslím.
Krom dvojky,se blýskl i několika po sobě jdoucími nejrychlejšími koly,..nemyslím,že zapoměl jezdit:-P
jenom dodám: kdyby si "doladil" Ducati jak potřebuje, já budu spokojená, jen ať se tam vpředu kluci mydlí...taky by to bez Caseyho mohla být příští rok ukrutná nuda :-S
Vale má pořád na to aby dal titul.A ducati pokud neudělá jinou koncepci motoru tak nikdy nic nepoladí.Je veřejným tajemstvím že duc nedělá to co po nich Vale nebo guru chtějí.Jejich systém práce je pořád stejný jako když tam byl šutr.Po jezdci chtějí z ho*na zlatou kuličku ale sami nic moc měnit nechtějí.
to víš v Itálii je lážo plážo pohoda.V Top gearu měl Clarkson vtipnou poznámku k italům.Prej celé Lamborghini Galardo je dělané v Německu, ale aby udělali italům radost nechali je udělat víčko od nádrže+ mechaniku k tomu no a jak to dopadlo se podívejte sami ..na hov.. :-D
no ještě jedna možnost je a to že Vale by přešel do Tech 3.Tým má Yamahy které konkurují ostatním strojům a navíc by tam byl jednička.
Tam asi ne- už mají podepsaného Bredley Smitha a zbývá jen jedno místo ...
no ale já myslím, že takhle dopředu to bude s Bradlem jen opční smlouva, takže z té by se dalo "vycouvat" snázeji než z klasického kontraktu (tedy jen předpoklad, nevím to jistě)
Já zase vsadím korunu na to, že Karel pojede příští sezónu na motocyklu specifikace CRT.;-)
Tak to je taky jediné rozumné řešení.Myslím že už letos měli od ducduc utéct k ART.Ale asi tam byla smlouva.Nicméně za poloviční prachy bude stejná muzika.
tak na tom by nebylo nic divného.....navíc by to bylo na pochvalu za "spořivost" v týmu....nic horšího než teď by to asi nepřineslo.... Takže za mě Karel na CRT klíííďo :-)
no on to Stefan nijak neoznámil, on už loni podepsal s Cecchinellem na dva roky....ty spekulace o přestupu do HRC byly, ale realizace by byla velmi velmi komplikovaná a LCR není žádný hej počkej, aby jen čekala až si HRC pískne... takže v případě Stefana to bylo spíš veliké přání otcem myšlenky...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.