se záznamem máš pravdu,dodal ho s64(dohledal jsem si to).Já ti tvůj postoj,názor neberu.Já mám jinej a zatím jsem nezískal informace,údaje a názory,který by mě přesvědčili o opaku.Já budu rád za možnost s tebou a dalšími přispěvateli průběh sezony zde řešit.Kolikrát se i na netu objeví zajímavá idea,která stojí za vyzkoušení.
No, uvidíme, jak to bude, protože tyhle teorie o devastačním stylu mají jednu vadu a tou je Caseyho titul a záběry brutálních driftů na Hondě a přitom velké problémy s devastací neměl. Samozřejmě, že občas se nepovede set-up, ale to se stává každému a odejdou gumy moc brzy. Ještě, co se směsí provede dodavatel pneu, ale v Jerezu se Caseymu softka osvědčila na vzdálenost závodu až do konce. Uvidíme, ale chápu, že těch teorií úplně o všem je teď tolik, právě proto, že to ještě nezačalo :-)
pokud si pamatuju,tak Gary jel i WSBK a tam se jezdí čtyřtakty.A když se podíváš na tebou udávaný video,tak zjistíš malou informaci,že i CS klouže-"driftuje" i předním kolem.Nájezd do zatáčky-většinou se řidítka natočí směrem kam chcou zatáčet.Pak následuje tzv přechod z brzdného smyku do akceleračního smyku(kloužou obě kola).Podle nové terminologie drift.Co je hodně vidět,tak je výjezd(Casey ho má excelentní)A když si tady použil plochou dráhu,tak mám jedinou otázku:jak ti piloti dostávají motorku na zadní kolo.
Nemám potřebu to s tebou více řešit. Napsal jsem své a za tím si stojím a tohle porovnání je dle mě úplně mimo, tak k tomu už nehodlám sepisovat slohy.PS: žádné video jsem sem nedával
tak tip pro Jannyka. karel abraham nedojede 2 závody a celkově skončí na 13. místě, první závod 10 ;-)
jo a jaké nejlepší umístění v tomto roce získá?děkuji :-)
pády bude mít 3,bodů získá 58,nejlepší umístěníbude 7 místo ;-) tak a jsem úplně vyždímanej.......
:-D děkujííííí
rumíku, jasný ;-) A to co mu nikdo nepřejeme, ale může to potkat každého, tzn. počet pádů v závodě? A body? Kolik získá bodů v sezóně? Ať to máme komplet ;-)
nejspodnější galerie ve vysokém rozlišení - sám jsem byl v němém úžasu;-)http://www.asphaltandrubber.com/racing/motogp-jerez-test-2012/#more-29181
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/yamaha-racing-testing-at-jerez-spain/yamaha-racing-jerez-motogp-test-2012-20.jpg ten levý prsteníček nemá úplně standardní délku. Myslela jsem si, že ta rekonstrukce se podařila kompletně...no ale šak se nejde ženit a na motorce to očividně ničemu nevadí, prostě mě to jen zaujalo ;-)
to je fakt NÁŘEZ!!! (díky, hondo-rs, nádherné kvalitní fotky :-))Napadá mě pár opět velmi stupidních otázek: proč hoří a co to hoří a proč nehoří Ben?
celkovej už mám,tak dodám Abáju:umístění v závodě-4dokončí nad 50%pády(i když mu je nepřeju) 3celkové umístění-8Katar si ještě nechám projít makovicí(nevím jestli to bude ta na krku,nebo ta na poli):-S
děkuji ti za tip, eviduji :-)
když si vzpomeneš, poprosím ještě o body pro Abáju (jasně, na 8. místě celkově to bude zřejmě jistě nad 61, ale kdyby sis chtěl ještě nezávazně upřesnit ;-)) Na pole do makovic kvůli tomu ale nechoď :-)
sečtu startovní čísla dvouch fárerů pro který dělat byla zábava,učení i nasrání.23+77 a vychází mi 100.I když 77 raději jezdil s 7,vyšší číslo mu mázli na vytrvalostní svět ,ale mně se to hodí do tipu,tak je to tam.
píšu si a děkuji :-)
budu ti oponovat.Nemyslím si,že Caseyho styl je zásadně drastyčtější k pneu.Na podporu svého tvrzení si vemu Garyho Mc Coye(asi jsem zase zkomolil jméno,ale víme o kom je řeč).Při pohledu na jeho styl se chytali gumítci za hlavu,že gumu odepíše během 4-5kol.Chyba lávky,guma fungovala celý závod.Nevím,jestli už před tím,nebo naopak po tomto zjištění jsou na motorce namontovaný čidla co měří teplotu pneu během pobytu motocyklu na trati.A jedna zprávička pro jannyk na závěr."Curva parabolica" na výjezdu teplota pneu na pravé straně 300-320stupňů celsia.;-)
Nemůžeš srovnávat lehkou 2t 500 s 4t litrem. Ten litr je podstatně náročnější na pneumatiky. Navíc Garry driftoval úplně jinak než Stoner. Garry hodil motorku do driftu hned na začátku zatáčky, oproti Stonerovi, kterej vjíždí do zatáčky normálně, ale pak využívá výkonu motoru a vyjíždí driftem díky protáčejícímu se zadnímu kolu, které mu rovná motorku a ta rychleji vystřelí na rovinku. Srovnáváš jablka s hruškama.
Ještě upravím, moc to nedává smysl.Garry se klouzal takovým plochodrážním smykem, ve smyku měl často a většinou i přední kolo. Ten jeho drift byl spíše řízenej smyk způsobenej vysokou nájezdovou rychlostí.Stoner jak jsem psal, najíždí regulerně, ale přidává dříve a více plynu a vyjíždí s prokluzujícím zadním kolem avšak přední má pořád dostatečnou trakci!!! Jeho driftu se říká powerslide.Jak jsem psal, obojí je něco úplně jiné a oba byli v tom svém jedineční.
Myslím,že Mad Max má pravdu.Caseyho styl mám prostudovaný dokonale.Jeho neskutečné a nenapodobitelné průjezdy zatáček s lehkým driftem náležitě odrovnává zadní pneu.Můžete si všimnout po vyhraném závodu,že jednou z prvních věcí po vítězné oslavě je kontrola zadní pneu,která je většinou na hadry.Kolikrát zůstává rozum stát,jak na tom mohl v tak šíleném tempu vůbec dojet.Je to tak jak to popisuje Jorge.Gumy budou klíčové, a dvojnásob u Caseyho.:-):-D;-) http://www.youtube.com/watch?v=nWTjNA7crDM&feature=related
Jestli máš jeho styl nastudovaný,tak v tom případě mám jen jednu otázku.Kdy nejčastěji zajíždí nejrychlejší kola proti konkurenci?
Myslím že ze začátku závodu když má gumy ještě OK. Po zahřátí se snaží všem ujet a zýskaný náskok udržet až do cíle.Kolikrát jsem si říkal,proč trochu nezvolní,když má takový náskok a zadní gumu téměř v háji,ale Casey je šílenec a jezdí pilu skoro vždy až do cíle.:-D;-)
Tak v tom začátku závodu s tebou naprosto souhlasím.Je to styl,co se teď nejvíc vyplácí.Jezdí tak Casey,Jorge i Dani a můj oblíbenec Ben se to snaží akceptovat.Už jsem tady jednou psal polemiku na téma pneu Casey-Rossi.Letos to vidím tak,že Casey bude muset víc tlačit na pilu a v závěru ho bude tlačit i Ben-Yamaha je letos silná.Dani se vyautuje sám.
Tak,tak.Letos to bude hodně zajímavé.;-)Yamaha udělala velký kus práce a hodně se přiblížila Hondě.Navíc Jorge jezdí jak robot a téměř nedělá chyby. Ben bude na litru taky moc dobrý,protože má na litru už něco odježděno a cítí se na něm lépe,jak jsem to někde četl. :-O:-P Už ať to začne to čekání na sezonu je nekonečné.;-):-P
Nebóój, Ty můžeš být na rozdíl od nás skalních;-) v klidu. Casey prostě neobhájí, Jorge mi taky neirituje, takže pokud..on, tak je to jen z nouze ctnost a antipatie k Caseymu. Pro mně je důležítý, aby se to vpředu mazalo ať je tam kdokoli a čím víc, tím líp:-D;-). Kdyby to vodil Vale, asi bych vrněl, ale spíš to vypadá, že budu vrčet:-(;-):-D
Héééj Ty skalní už jsi jaksi zapomněl komu fandíš a najednou je Ti dobrý i Jorge,hlavně aby porazil Caseyho, cooo??:-P;-) Casey je Ti "simpatický" asi jak mě Rossi,takže nápodobně.Ale to už dávno víme,tak proč to tady řešit.Čus ;-);-);-)
Jj :-D, proti Caseynovi se spolčím třeba i s ďáblem :-D:-D;-);-).Máš mně ale prokouklého:-O;-)
JAKO JAKÁ Z NOUZE CTNOST???????????????????????????? :-@ :-@ :-@
:-D:-D, co na tom nechápeš:-O. Nemám rád Stonera, Lorenza, Pedrosu, prostě nikoho krom Valeho:-D:-D;-) ..jasný?Ale jsem fanda, tak ať se vpředu pere kdokoli, tak ať je jich tam hlavně co nejvíc....a žádné ujíždění:-D:-D;-)
:-D koljo, to by se snad už aj přilepil a nehnul, ne? ;-)
Etiene, vaše časomíra v kz je silně nepřesná:-D;-);-)Správně je 7 dní, 21 hodin, 51 minut no a ne vteřiny si hrát nebudu ;-):-)
to jo, s dnešním datumem už jen 7 ;-) zítra opět upřesním
Aktualizace kukačky:-)....6 dní, 22 hodin, 41 minut..:-D;-)
ty s tím ptákem nedáš pokoj! :-S :-P :-D
se těším...no co..:-P:-D:-D:-D;-);-)
:-O jarpetovy kukačky půjdou asi dobře:-D
Vůbec nevím kterej podvozek a charakteristika motoru z dvojce Yamaha, Honda bude ohleduplnější k zadní pneumatice. Když ale porovnám jízdní styl Lorenza a Stonera, tak je mi jasné čí styl jízdy je k zadní pneumatice horší. Je to ten Stonerův. On často prolétává a vyjíždí ze zatáček lehkým driftem aby měl co nejvyšší rychlost na rovinách, jenže pneumatice toto nesvědčí. Možná to má ještě jako pozůstatek z Ducati, která se možná jinak řídit nedala.Lorenzo oproti němu projíždí zatáčky plynule a přesně. Tak jak jezdil na 125 a 250 tak jezdí i na 800. Žádné divočiny ani drifty.No, nevím jak vám, ale mě ta jeho poznámka k životnosti zadku přijde jako přesně mířená střela na Stonera a ještě to okořenil simulací závodu, kdy ukázal, že dokáže jezdit pořád stejně a zadek tak rychle do kopru nepošle.
myslím,že i Casey si dal "simulaci" závodu-a nebol skeptický,ba naopak ,je jasné že asi nebude tlačiť na pilu a driftovať celý závod,ale aj on dosť vyzrál a nemám strach o to,že si lízatko "nepohlídá":-P;-)
asi to bude hrát svojí roli, no uvidíme v Kataru
Víš Maxi, oni Vale a Jorge mají dost podobný styl, takže s Tebou mužu jen souhlasit. Pokud by se to podařilo aplikovat i u Ducati, tak by to mohlo být velice zajimavé....;-)
Ty Yamahy snad v motoru ani žádný koně nemají:-O oni tam nacpali sedmihlavou saň:-O !!
Nádherná fotka,s lehce ubraným plynem,..no,pokud Jorge říká,že neměl žádný problém on,ani motorka,pak to bude v Kataru v jeho podání,slušnej kvapík!A zase když řekne,že v půli závodu to bude o gumách,tak pozor na Spiese,ten si s nima vždycky koncem závodu,rozuměl nejlíp.;-)
dobře řečeno pozor na Bena vždy ho tak trochu podcenují a ke konci začne přitláčet.Má prostě dobrou taktiku šetří šetří a ke konci závodu to rozjede myslím že letos ho uvidíme mockrát na podiu :-)
Vždycky to bylo o gumách a toho právě dovedl využít i Vale i Speis horší to je s mým Daníkem přišla půlka závodu a ztrácel a ztrácel na rozdíl od druhých co začali tlačit na pilu jako Kasejn a Lízátko:-@:-@:-@ čerchmanti jedni zatracený :-D:-D:-D:-D:-D
Krom toho myslím,že neztrácel kvůli gumám,ale kvůli úbytku fyzičky,po těch všelijakých nedoléčených zlomeninách.Jak není fyzička stoprocentní, jde rychlost rychle do kopru.
Mechanici u Hondy si to nemyslíhttp://auta5p.eu/zajimavosti/ruzne/r113.htm:-D:-D:-D:-D:-D
:-D:-D:-D
Kurňa Viktoréééé:-O takhle tě neznám,čerchmante:-D nebóój,..letos se to zamotá zase trochu jinak;-)
Ještě je škoda,že Yamaha nemá lauf i na druhé straně:-D aby mu levá strana gumy nevystydla;-)
Podarený záber na Yamahu prskajúcu oheň :-)
Pak se nemůžou divit, že jim odcházejí gumy, když na ně šlehají oheň. :-D
normální zahřívání ne? ;-) Nahříváky si sebou na trať nevemou, takže teď má Yamaha tohle sofistikované řešení ....bohužel zatím lze aplikovat jen na některých okruzích. Předloni v Německu nasazené kompletní "vyhřívání" neklaplo ;-)
Potvrzuje můj názor, že rozhodující budou gumy, respektive míra jejich schopnosti přenést výkony strojů na asfalt po co nejdelší dobu závodu.
gumy + agrese stylu jízdy :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.